התכשיטים החדשים שלך מחכים לך כאן

תערוכת התכשיטים ג'ובלה מציעה לקהל הרחב לקנות תכשיטים הישר מהיצרנים, הסיטונאים והיבואנים. זה המקום למצוא את המבחר הכי גדול מרוכז במקום אחד

JOVELLA היא תערוכת התכשיטים הגדולה ביותר בישראל שנערכת זו השנה ה-15 על ידי קבוצת שטיר בשיתוף איגוד יצרני התכשיטים בישראל ובחסות משרד הכלכלה, המכון הישראלי לייצוא ומכון היהלומים הישראלי.

מדי שנה משתתפים בתערוכה עשרות מציגים, יצרני תכשיטים, יהלומנים, מעצבים ומשווקי תכשיטים ואבני חן. בין החברות המציגות: צבאן, מרי טבעון נישואין, שאגל תכשיטים, גרמן קבירסקי, יו.אס.רוקס ועוד. יומה הראשון של התערוכה מוקדש למפגש עסקי של תעשיית התכשיטנות וביום השני נפתחת התערוכה לקהל הרחב שיכול להגיע, להתרשם ולקנות ישירות מהיצרנים, היבואנים והסיטונאים וליהנות ממגוון ענק של תכשיטים בסגנונות שונים, מתכשיטי זהב ויהלומים ועד תכשיטי אופנה שיימכרו במחירים מיוחדים –  עד 50% הנחה (בכפוף לתקנון).

בחרנו להציג לכם 4 מותגים מתוך העשרות שיוצגו בתערוכה ושווה להכיר מקרוב –

LIAT GILAD

ליאת גלעד צילום: אודי מוצני-שירותי צילום

ליאת גלעד היא מעצבת תכשיטים בעלת סטודיו בוטיק אינטימי לתכשיטי יוקרה בהתאמה אישית. כל תכשיט של ליאת מקבל את מלוא תשומת הלב ונעשה בעבודת יד בעיצוב על זמני שלא מושפע מטרנדים ואופנות.

התכשיטים מיוצרים במהדורה מוגבלת, חלקם מיוצרים פעם אחת בלבד, תוך הקפדה על גימור ייחודי שנותן ביטוי מלא לחומר הגלם המופלא – זהב בשילוב אבני חן טבעיות הנבחרות בקפידה.

ליאת גלעד צילום: אודי מוצני-שירותי צילום

"האמונה שמלווה אותי ביצירה היא כי תכשיט הטעון באנרגיות גם מאבני החן וגם מהיוצר של התכשיט ימלא באותם האנרגיות את העונד אותו כל הזמן" מסבירה ליאת.

Miracles by Ilanit

Miracles by Ilanit יחצ

Miracles הוא מותג תכשיטי זהב ויהלומים בעיצובה של אילנית נסים, ילידת מילאנו, שנשמה תכשיטים משחר ילדותה לאור עסקי היהלומים והתכשיטים של אביה באיטליה ולמדה צורפות במפעלים המובילים באיטליה.

miracles by ilanit צילום יח"צ

כל התכשיטים של מירקלס מיוצרים ומשובצים בעבודת יד בידי הצורפים המובילים באיטליה, הידועים בעדינותם וברמת הגימור הגבוהה. התוצאה היא תכשיטים מודרניים, עדינים ונוחים שמתאימים לענידה יומיומית.

miracles by ilanit צילום יחצ

WS Jewelry

WS Jewelry יחצ

ליאת ובר זליבנסקי מעצבת למותג WS Jewelry שבבעלותה, תכשיטי זהב 18 קראט משובצים יהלומים מובחרים ואבני חן. המותג מתמחה בעיצוב תכשיטי יוקרה ייחודיים והוא חלק מבית המתמחה מזה שנים ביצור יהלומים.

WS Jewelry צילום יחצ

את האוסף החדש של המותג מרכיבות שש קולקציות ששאבו השראה מעולם האמנות, העיצוב והטבע: "הערבסק", "התחרה", "החמסה הגותית", "עלים", "אבני החן" ולאחרונה הצטרפה קולקציית "הקז'ואל" הקלילה יותר.

WS Jewelry צילום יח"צ

קינמון

CINAMON תכשיטים צילום יחצ

קינמון עיצוב ויצור תכשיטים, שהחלה את פעילותה בשנת 1984 , היא יצרנית, יבואנית ומשווקת בסיטונאות וליחידים תכשיטי כסף 925 ותכשיטי גולדפילד עם המבחר הגדול ביותר בארץ. בנוסף היא היבואנית הבלעדיית של B JOY ITALY תכשיטי גברים בשילוב זהב 18 קרט, של CAMERO ITALY תכשיטי גברים בשילובי עור ושל המותג PURE תכשיטי נשים בשילוב יהלומים.

CINAMON תכשיטים צילום יחצ

***

תערוכת ג'ובלה תתקיים במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב בתאריכים 26 – 27 ביוני 2018. הכניסה לקהל הרחב ביום רביעי 27.6 בין השעות 10:00 – 20:30. לקבלת כרטיס כניסה חינם לחצי כאן.

לתשומת לבכם: לא תתאפשר כניסת תינוקות, עגלות ומנשאים, ילדים ונוער מתחת לגיל 18. עמכם הסליחה!

פרטים נוספים באתר התערוכה