התינוקת של גל גדות נחשפת

השחקן וין דיזל מ"מהיר ועצבני" העלה תמונה בה הוא יושב עם בתו לצד וונדר וומן הישראלית והתינוקת מאיה ושימח את מעריציה הרבים. התצלום הפך ויראלי ברשת וגרף יותר ממיליון לייקים

נראה שכל העולם כרוך סביב גל גדות  בימים אלה וחדשות לבקרים מתפרסמים אייטמים העוסקים במה אכלה, איך התאמנה, מה לבשה וכמה עשה בקופות הסרט "וונדר וומן" בכיכובה (כבר חצה את ה-600 מיליון דולר, אם אתם חייבים לדעת). גדות הפכה בין לילה משחקנית אלמונית לאיט גירל הלוהטת ביותר בהוליווד וחלק מהקסם שלה הוא שנשארה בן אדם אמיתי עם רגליים על הקרקע למרות הפרסום המטורף.

בסופשבוע האחרון העלה השחקן וין דיזל תמונה מתוקה, בה רואים אותו יושב עם בתו לצד גדות שמאכילה את התינוקת מאיה, בת השלושה חודשים. האיש, שחתום על פריצתה של גדות בסרטי "מהיר ועצבני" הוסיף לצד הפריים שתועד באל.איי: "כשאנחנו לא מגלמים גיבורי-על… הכל אהבה". התמונה זכתה ליותר ממיליון לייקים והפכה ויראלית ברשת כי למעשה זו הפעם הראשונה בה רואים את מאיה (גם כאן בקושי רואים אבל לא נקטר).

גדות ומאיה

ביום שגדות יצאה מבית החולים היא העלתה תמונת שחור-לבן, שהציגה את המשפחה המורחבת מצולמת מהגב עם בלונים ברקע. לא בדיוק התמונה שתספק את מעריציה הסקרנים אבל גדות הייתה עסוקה בלקדם את סרטה בכל העולם.

ירון ורסנו וגדות