הרפתקה רטובה

גל שוטף אותנו. הוא שוטף את ידיו במים ושולח יד מתחת לתחתונים שלי. אני לא מוכנה למגע למרות שחיכיתי לו. הוא תמיד כל כך הרבה יותר מדי בשבילי

שאטרסטוק

'תהיי מוכנה ב-9, אני בא לאסוף אותך.'

'לאן הולכים?'

'הרפתקה.'

במילים אלה התחיל הלילה שלי. השעה הייתה רק 7 והיה לי את כל הזמן שבעולם להימרח על המיטה ולהילחם בשינה שניסתה ליפול עליי, כשבין לבין אני זורקת על עצמי חולצה, חצאית ובודקת מה עוד צריך.

ב-9 העיניים שלי כבר נעצמות מעצמן ואני מניחה לעצמי לישון 10 דקות ארוכות. רק אחר כך אני שולחת לו הודעה. הוא אומר שהוא בדרך, הוא איבד את המפתחות לרכב.

התחלתי לצחוק ונזכרתי בפעם האחרונה שעליתי על הרכב שלו: קודם, השלט של הרכב נרטב ולא עבד.

אחר כך, כשהוא כבר התייבש ופעל – נקרע לנו גלגל. פנצ'ר במלוא הדרו. הדבר הבא שקרה, היה הג'ק שברכב שלו לא היה משומן והיה עדיף כבר להרים את הרכב עם הידיים. לא שעשינו את זה, הוא הלך להביא ג'ק מחבר ואני ישבתי לצד הרכב.  אולי אני פשוט לא אמורה לעלות לו על הרכב?

ב-9 וחצי הוא שלח הודעה שהוא כאן: 'תביאי אמצעי מניעה  ובגד ים.' עכשיו אני צריכה לזרוק קונדומים איפשהו ולהחליף את מצב התחתונים-בלי חזייה שלי , למצב בגד-ים.

בינתיים אני שולחת את אחותי לשעשע אותו. היא מתרגשת וקצת לחוצה. היא לא מכירה אותו אבל היא רוצה להחזיר לו על הפעם האחרונה שראתה אותו. לא שהיה, חס ושלום, דבר באותה פעם שעלול לעורר בה את הרצון לנקום.

אולי זה היה באמצע הלילה, ויכול להיות שהיא ישנה לפני מבחן שהיה לה למחרת. קיימת גם האפשרות שפשוט נכנסתי לחדר שלה בזמן שהיא ישנה ואמרתי לה, "תכירי."

אולי אחר כך הוא קרא לי משוגעת ואולי היא אמרה לי למחרת שאני חולת נפש ב100%, כשהיא ניסתה להבין אם היא חלמה את הלילה המוזר שלאחותה חסר בורג. שניים. או כולם.

אז היא יוצאת לשעשע אותו רגע אחרי שהיא מוודאת שאני אצא עוד 5 דקות כדי להציל אותה, במידה ויהיה מביך להציק לאדם שפגש אותה לראשונה ישנה. למרות מה שחשבה, כשהגעתי הם היו שקועים בשיחה מצחיקה וזורמת שנורא התקשיתי לעצור כדי שנלך. ובעצם, למה רציתי שנלך? שיצחקו. אני אשן קצת בינתיים. עם עיניים פקוחות שלא יחשדו.

כשהם קובעים להיפגש במכללה בה שניהם לומדים הוא כבר מקים אותי ואנחנו נפרדים מאחותי ועולים על הרכב שלו. זה שלא עובד כשאני בתוכו.

בנסיעה הוא מחליט לשאול – "אולי אני אצא גם עם אחותך?"

אני צוחקת, "אין לי בעיה. תצא איתה."

הוא מעיף בי מבט קצר ואז מחזיר אותו לכביש, "ואז אני אוכל לספר לך מי יותר טובה במיטה."

"אף פעם לא חשבתי על זה, האמת." באמת, לא יצא לי לשבת ולחשוב – מי סקס טוב יותר, אני או אחותי.

"בטח יצא לך לחשוב על זה." הוא מחייך לעצמו.

האמת שלא יצא לי. אתם חושבים על הסקס של אחים שלכם? לא עניתי לו, דיברתי על הזמן שעבר מאז הפעם האחרונה שנפגשנו ועל שאר הדברים בעולם. כמו: "עם כמה נשים את חושבת שאני צריך להתחתן?"

"7."

"אהבתי, אחת לכל יום בשבוע."

אחרי נסיעה מלאה בשיחות לחיים הגענו ליעד. ב-10 בלילה הייתם מצפים אולי למכונית או שתיים על חוף הים. לא קבוצה של חברים כל שני מטרים. אבל מסתבר שחמישי בלילה זה בדיוק הזמן להרפתקאות.

בניסיון למצוא חנייה ולהחנות את הרכב, הרכב שב והעיד שהוא לא אוהב אותי, את העובדה שאני יושבת בתוכו או העובדה שהרגליים שלי נחות ממולי ממש לא במקום המיועד להן. המנוע כבה, פעמיים. ולדעתי היה ניסיון של המכונית לקבור את עצמה בחול.

המשימה הבאה שלנו הייתה למצוא אזור בחוף שלא מלא באנשים שהחליטו לצאת לישון בים או לדוג בחמישי בלילה. אין לאנשים מה לעשות?

אחרי שעברנו חצי חוף התמקמנו על החול. זאת אומרת, הנחנו את הדברים על החוף, התפשטנו ונכנסנו למים.

בבגדי ים, תחת ירח בהיר במיוחד, בתוך גלים מלוחים הוא תפס אותי בשתי ידיים ונישק אותי.

בתוך הגלים הנשיקה הייתה מלוחה. הוא ניסה להדביק אותי אליו בין גל לגל שמשכו אותי להיסחף איתם. ואז, הוא ויתר וזרק אותי היישר אל המים. הוצאתי את הראש לנשום אוויר ודחפתי אותו אל המים בזמן שאני בורחת אל החוף, אזור המבטחים.

הוא יצא אחרי ודי מהר אחר כך מצאתי את עצמי יושבת לצידו על החול עם הגלים ששוטפים אותנו מידי פעם. הנשיקה נותרה מלוחה.  טעם הנשיקה הפך למביך כששמעתי אנשים, כנראה דייגים, הולכים מאחורינו. הפנסים שלהם סנוורו את העיניים העצומות שלי וגם את הלילה השקט. כבר לא התחשק לי להתנשק, אבל המגע העדין של השפתיים שלו לא הניח לי להתנתק. במקום, הרגשתי מודעות לכל תנועה עד שהם נעלמו. אז, כשכבר איש לא בסביבה הוא עוזר לי להירגע. עולה מעליי ומנשק אותי כאילו שזהו המפלט האחרון, הידיים שלו על כל הגוף שלי והזין שלו מתחכך בי מבעד לבגד הים בעוצמה.

הרגליים שלי נכרכות סביב גופו וראשי צונח על החול כשהוא מנשק את צווארי. אני מרגישה את הזין שלו מבעד לבד ומתחת לתחתוני בגד הים הגוף שלי מתכונן אליו.

גל שוטף אותנו. הוא שוטף את ידיו במים ושולח יד מתחת לתחתונים שלי. אני לא מוכנה למגע למרות שחיכיתי לו. הוא תמיד כל כך הרבה יותר מדי בשבילי. יותר מדי טוב.

לפתע הוא קם, נוטש את כל גופי. "תביאי קונדום." הוא זורק לעברי ופונה גם הוא לתיק שלו. אני כמעט זוחלת בתשוקה לעבר התיק, מחכה שההפסקה הזאת מהמגע שלו תיגמר כבר.

וכשאני נעמדת מולו עם קונדום ביד, הוא פורס מגבת על החול ומניח לי לשכב עליה. "תפתחי את הקונדום."

אחרי 3 ניסיונות מהירים אני מתייאשת, "הידיים שלי בחול."

הוא מבין. הוא חוטף את הקונדום מידיי ואני מספיקה לפתוח צד אחד של תחתון בגד הים לפני שכל הזין הגדול שלו נכנס לתוכי ועוצר את נשימותיי.

שנינו גונחים בהקלה. שנינו חיכינו לרגע הזה ואז הוא לוחש לאוזן שלי.

"אני הולך לזיין אותך חזק, ככה על חוף הים, מתחת לירח. את הולכת להרגיש כל סנטימטר של הזין שלי."

אני שוכחת איך לדבר ובכל זאת שומעת את עצמי מתחננת, "כן… בבקשה… בבקשה…"

הוא זז לאט בתוכי ואני רואה את החיוך על פניו כשאני מתפתלת תחתיו, מנסה להכריח אותו להגביר את הקצב. "אם את רוצה עוד את תצטרכי להתחנן."

הידיים שלי נתפסות בגב שלו, שילוב של ציפורניים ועור שמושך את כל גופו אלי, אני לא מרגישה את המילים יוצאות מפי אבל שומעת אותן. "אני צריכה אותך, אני צריכה את הזין שלך. תזיין אותי חזק, בבקשה."

הקול שלי נשבר כשלפתע כל סנטימטר שלו מורגש בתוכי, במקום מילים אני שומעת את עצמי גונחת בקול.

לרגע עוברת בי המחשבה אם הדייגים והאנשים רחוקים מספיק כדי שאגנח כל כך בקול, אך היא נעלמת בתוך גניחה אחרת, חזקה יותר שנובעת מגופו שהוטח בי.

שייהנו כמו שאני נהנית, לפחות מהקולות.

גל שוטף אותנו כשהוא בתוכי ואני מרגישה אישור של הטבע לסקס העוצמתי הזה. או שזאת החרמנות שלי בוערת בכל עצם בגוף.

אני אובדת בתוך ידיו, בין רגליו, תחת שפתיו. הגניחות שלי גוברות על רעש הגלים, אבל ריח המים הוא החזק מהכול.

"שרמוטה שלי," הוא גונח ונדחף לתוכי. המילים שלו גורמות לאנחה חזקה יותר לברוח מפי. "איך אני אוהב לזיין אותך חזק, איך אני אוהב את איך שאת גונחת – כאילו התגעגעת לזין שלי. תראי לי שהתגעגעת לזין שלי."

הוא כבר יותר מידי בשבילי, אני לא יודעת אם אני גונחת או צועקת. אני מרגישה את הגוף שלי נקרע לגזרים ואז גל בא ושוטף אותנו, והר געש מתפוצץ בתוכי.

אבל לא הוא, הוא לא התפוצץ.

הוא ממשיך לנוע בתוכי בעוצמה ואני מוצאת את עצמי נשענת על החול עם כל גופי ופניי סנטימטרים ספורים מלאכול אותו. התחת שלי, לעומת זאת בין ידיו באוויר והזין שלו מתחפר בכל סנטימטר מכובד בתוכי.

אני מרגישה שאני נשרפת מבפנים ולרגע מנסה לברוח מהמגע שלו, אבל זה כל כך טוב, כל כך שם, כל כך מה שהגוף שלי רוצה שאני מוציאה באנחה כואבת את כל הסיפוק שמתפרץ בתוכו. הוא יוצא מתוכי לאט ומניח לי ליפול על החול.

הוא אוסף את השאריות של הגוף שלי מיד לאחר שנשכב על החוף ומחבק אותי קרוב אליו. הוא מנשק את המצח שלי ומניח לי לעצום עיניים רק בתנאי שכל הגוף שלי נשען עליו.

ככה, כשהתחתונים שלי תלויים על רגל אחת, הוא ערום לצדי והגלים שוטפים אותנו תחת אור הירח – יכולתי להירדם ולהישאר לנצח.

אחרי מה שהרגיש חצי שעה של נשימות, גלים, ידיים מלטפות. הרמתי את הראש והבטתי בפניו המחייכות.

הוא הושיט יד והסיט שערה סוררת אל מאחורי האוזן שלי, בכך גרם לחיוך קטן לעלות על פניי.

"את, הים, הירח מאחורייך." הוא לוחש לאט, " זה מרגיש לי כמו סצנה מאיזה סרט."

החיוך על פניי גדל ובהישמע צלילים מוזרים מיד נמחק. קפצנו שנינו והתחלנו להתלבש מבלי להיראות כאילו לא היינו לבושים כל הזמן הזה. התחתונים שלי עלו במעלה הרגל שלי ובישיבה קשרתי אותם במהירות. ביניים הוא נכנס למים ולבש את התחתונים שלו.

כשהאנשים הרועשים עברו לידנו כבר היינו לבשים, בגדי ים במלוא תפארתם. "סליחה על ההפרעה," הם חייכו במבוכה והמשיכו.

כשהם עברו, כל שנדרש היה מבט כדי שנתחיל לצחוק.

"כמו סרט, אה?"