הפינוק המושלם לפנים שלך

פעם בכמה זמן אנחנו חייבות לפנק את עור הפנים ורגע לפני החורף התמסרתי לטיפול מושקע בגווני ברונזה וזהב איכותיים ופעילים של חברת SR COSMETICS. עד העונג הבא

אין כמו טיפול פנים מפנק באמצע החיים המודרניים, כדי לחוש שפיות, להתרענן ולחזור לעבודה עם כוחות מחודשים. אחד מטיפולי הפנים המפנקים במיוחד לסתיו/חורף 2018/19 הוא מבית חברת SR COSMETICS. מדובר בטיפול משקם ומתקן של "נזקי הקיץ" ומהרגע הראשון מרגישים איך ידי הזהב של הקוסמטיקאית האדיבה חמימות ונעימות כאשר הן מחדירות את החומרים המשובחים לפנים. האפקט של טיפול הפנים הייחודי, נשמר לאורך זמן, תוך שינוי ושיפור בנראות מרקם העור באופן המיידי.

הטיפול המפנק כולל מספר שלבים: אבחון מקצועי, ניקוי ראשוני, מריחת פילינג עגבניות בשילוב עם סרום הבהרה-מתקן פגמי עור למשך כ-7 דקות. בכל שלב אפשר להירגע בקלות ולהאזין למוזיקה השלווה שמתנגנת ברקע. בשלב קריטי זה שחרור תאי-עור מתים מרקמת האפידרמיס. אחרי השלב הזה העור כבר מרגיש רך ומתוח. בשלב השני, הפנים זוכות לעיסוי מפנק, "לימפטי" שזו טכניקה המסייעת לניקוז פסולת עורית, תורמת להחדרת מרכיבי הזנה לעור ומשפרת זרימה של מחזור דם והבאת חמצן לתאי-העור. אחרי הטיפול נחוש רגועות יותר בשרירי הפנים כשנראה טשטוש בעומק הקמטים.

יסמין לוי טיפול פנים

חברת SR COSMETICS ידועה בחומרים האיכותיים שלה, בניחוחות הנעימים ובהשקעה המרובה בייצור קרמים וסרומים שמחדירים חומרים פעילים לעור. התכשירים שנמרחו על עור הפנים שלי, היו מורכבים מסרומים מרוכזים של ויטמינים, מינרליים וחומצות אמינו. השלב השלישי כולל מסכת ברונזה או מסכת קוויאר ודבש בנוסף למסכת קרח בהתאמה אישית ומדובר בחוויה מדהימה, לחוש איך העור מקבל חיים חדשים. לאחר הסרת המסכה הטיפולית, יימרח על העור פילינג מסדרת הקנאביס המסקרנת ומעליו סרום מסדרת הדימאה.

לסיום, הקוסמטיקאית מרחה על פניי מסנן קרינה בניחוח משגע, של מלון ומלפפון, עם 50 spf ושווה למרוח אותו כל יום. הטיפול היה מפנק כמצופה, נעים ויוצאים ממנו בתחושת היטהרות. העור נראה זוהר כמו של כוכבת קולנוע והאפקט נשאר לזמן ממושך. אז תפנו את היומן ולכו עוד היום.

טווח מחירים : 350 ₪ -400 ₪

הטיפול מתבצע אצל קוסמטיקאיות ברחבי הארץ לבירור הקוסמטיקאית הקרובה לביתך 1700-700-771.