הפוסט המרגש שהעלתה סלין דיון לזכר בעלה

הזמרת ריגשה את הגולשים עם פוסט לזכרו של בעלה המנוח. שנה חלפה, מאז שרנה אנג'ליל, שהיה גם הסוכן האישי, הלך לעולמו והשאיר את הכוכבת עם כל הזיכרונות. התוצאה. סרטון שיצריך מכן להצטייד בטישו

בחורה עם מחשב נייד

אחד הזוגות החזקים והיציבים שידע עולם הבידור היה סלין דיון ובעלה רנה אנג'ליל, שמילא גם את תפקיד הסוכן האישי של הזמרת. השניים היו שותפים צמודים לאורך כל הקריירה המגה מצליחה ולא מעט בזכותו, הגיעה דיון לאן שהגיעה. הוא האמין בה, טיפח אותה ועזר לה לטפס לשיא.  דיון הצליחה למכור אינספור אלבומים ולמלא אולם מפואר בלאס וגאס, שנה אחר שנה, תמורת סכומי כסף חסרי תקדים.

כמובן, הקול העוצמתי, הלהיטים הקליטים והיכולת הנדירה של דיון, להרטיט את הקהל עד דמעות, איפשרו להצלחה הזו להתממש.  אנג'ליל מת יומיים לפני גיל 74, לאחר מאבק ממושך במחלת נלחם הסרטן. הכוכבת לא שכחה את גבר חייה והיא העלתה לרשת סרטון קצרצר לצד פוסט מרגש, שהמחיש את גודל אהבתה אליו. לא תראו הרבה אוהבים כמוהם, שידעו באמת להיות שם אחד עבור השנייה, לאורך שנים.

סלין דיון

השניים הכירו כאשר דיון הייתה רק בת 12, נערה ממש ואנג'ליל היה מנהלה האישי הנאמן עוד לפני שנישאו ב-1994. לפני שש שנים, התאומים שלהם, אדי ונלסון, באו לעולם ודיון הראתה בסרטון איך בעלה והיא החליפו להם חיתולים, זה לצד זו, באידיליה משפחתית שנקטעה באיבה. בסרטון ניתן גם לראות תמונות מחיי הנישואין וכאשר הכוכבת העלתה את הפוסט לרשת, הגולשים לא נותרו אדישים ומחו דמעה.

"היום, לפני שנה, בינואר 14, רנה עזב אותנו והוא תמיד יהיה בלבנו", כתבה על האיש היקר שלה.

והנה הסרטון המרגש:


צילום קאבר: Photo by Ethan Miller/Getty Images