העיניים היפות ביותר בעולם

מזמן לא נתקלתי בעיניים מהפנטות כאלו. פשוט בלתי אפשרי להפסיק לבהות בה. הכירו את אוריה כהן, חיילת לשעבר ומעצבת תכשיטים בהווה, שהצליחה להפיל אותי מהכסא. לצלול עמוק לכחול-ירוק הבהיר הזה

פעם בכמה זמן אנחנו נתקלות במשהו שפשוט חובה לשתף וכאשר נפלתי במקרה על חשבון האינסטגרם של אוריה כהן. קשה היה להתעלם מהעיניים החתוליות הללו, בגוון כחול-ירוק  בהיר וממגנט. אם אומרים שהעיניים הן הראי לנשמה של האדם, אז כנראה שהנשמה של הבחורה הזו יפה עד כאב. אז מה אנחנו יודעים על הבחורה המיוחדת הזו?

כהן בת 22 ובעברה היא שירתה בצבא כמשקית ת"ש וכיום היא מעצבת תכשיטים ומקדמת אותם דרך תמונות שהיא מעלה לאינסטגרם. רבים עדיין לא מכירים את הכשרון הצעיר והמבטיח אבל בינתיים היא מבססת לעצמה מעמד של מעצבת מסקרנת ואיט גירל ברשת החברתית, עם לא מעט עוקבים, שמחמיאים לה לה בכל הזדמנות על פרי עיצוביה המיוחדים. מה שיפה פה היא העובדה שכהן רק השתחררה מהצבא וכבר היא הפכה לאשת עסקים שיודעת למנף את המדיום לטובתה. ומי אם לא היא תקדם את התכשיטים הכי טוב?

בעבר היא סיפרה בראיון שהיא שונאת כאשר שואלים אותה "האם העיניים הן שלך?". כהן נאלצה לא מעט פעמים בחייה, להרגיע את כולם שהן לא עדשות מגע ושהיא קיבלה את המתנה הנדירה הזו מאביה. כהן הספיקה לצבור מעל 80 אלף עוקבים, שלא יכולים להעביר את היום מבלי להציץ לתוך עיניה המטריפות. מה אגיד לכן, אשמח לראות אותה מובילה קמפיין איפור יוקרתי בעולם הגדול, אולי במקום כל מיני דוגמניות פחות מרשימות ממנה או אותם פרצופים משעממים. רק שלא נעשה לה עין הרע, טפו, טפו.

בינתיים תתמוגגו:

אוריה כהן

אוריה כהן אדום

אוריה כהן שחור

אוריה כהן משולש

אוריה לשמש

אוריה כהן באוטו

אוריה כהן כובע

אוריה כהן באור

העין של אוריה כהן

צילום: אינסטגרם של אוריה כהן