העולם שייך למשקפופריות

הן יפות, מצליחות, אופנתיות, ו… משקפופריות. לא חושבות פעמיים, ומגיעות כשהן חמושות במשקפי הראיה האולטרה – שיקיים שלהן למיטב האירועים. הנה הלוקים של משקפופריות שיודעות

מישהו עוד זוכר את הימים בהם משקפיים נחשבו לפריט מבאס? כנראה שלא. משקפי ראייה הפכו לפריט אופנתי שמככב על עיני השחקניות הכי לוהטות בהוליווד, שהבינו כבר מזמן שמשקפי ראייה הם אקססורי נחשק שלא יוצאים בלעדיו מהבית, ומגיעות איתם גם לאירועים והשקות. אז למה שלא ניקח רגע להתבונן וללמוד מהמשקפופריות המשגעות שעושות את זה נכון:

הכי חדה בקלמר: ג'וליה לואי דרייפוס

ג'וליה לואי דרייפוס (צילום: GettyImages)

 

ג'וליה לואי דרייפוס, ששיחקה את אליין מסדרת הקאלט "סיינפלד", סלינה מאייר מסדרת הסאטירה הפוליטית "VEEP"ועוד שורה של תפקידים קומיים, ידועה כמי שלא חוששת להגיע לאירועים ובכורות של סרטים בכיכובה חמושה במשקפי ראיה, שמקנים לה לוק של אינטלקטואלית צינית וחדה.

לואי דרייפוס בוחרת במשקפיים להם מסגרת פלסטיק שחורה עבה – שבעבר נחשבו משקפי "חנוניות" והיום, בהפוך על הפוך, הפכו לפריט חובה למגניבות מתוחכמות ומבינות דבר. אם את פאשניסטה בשלה, שמעוניינת לייצר בעזרת המשקפיים הצהרה אופנתית ברורה – מסגרת פלסטיק שחורה ועבה היא בחירה מצויינת. היא משתלבת בכל לוק שתבחרי לעצמך, בין אם בא לך ללכת על המראה הגיקי, ההיפסטרי או סתם על לוק קלאסי ורגוע.

 

משקפיים שחורים עם מסגרת פלסטיק עבה: הצהרה אופנתית למתוחכמות (צילום: אופטיקנה)

 

עדינות של נסיכה אנגלית: קייט בקינסייל

 

קייט בקינסייל (צילום: Getty Images)

היפיפה האנגלית, השחקנית קייט בקינסייל, שזכתה להיות בת זוגו של בן אפלק בסרט "פרל הרבור" בוחרת במשקפיים במסגרת מתכת דקה. משקפי מולטיפוקל בעלות מסגרת דקה או ללא מסגרת בכלל, נועדו לכל מי שלא מעוניינת להפריע לנוף המהמם, שהוא הפנים שלה. קייט בקינסייל יודעת שהיא אחת הנשים היפות בעולם, ובוחרת במסגרת עדינה שמשלימה את החן הטבעי שלה. מסגרת שקופה מהווה מעין היילייטר טבעי לפנים, שמרכך את ההבעה ומעלים את העיגולים השחורים שצצים מתחת לעיניים אחרי לילה ללא שעות שינה – בין אם בגלל שהגעת מאוחר ממסיבה, או שעבדת על הפרויקט שיביא לך את האקזיט.

 

רואים שאת פאשניסטה: קייט בלאנשט

 

קייט בלאנשט (צילום: Getty Images)

משקפיים צבעוניים הם כבר עניין אחר לגמרי. שם המשחק: לשחק זה כיף. קייט בלנשט, אחת מהשחקניות המוכשרות של זמננו שכבר קטפה באלגנטיות שני פסלוני אוסקר על תפקידים בלתי נשכחים בסרט "הטייס" וכמובן, כג'נט הניוירוטית בסרט "יסמין הכחולה" של וודי אלן, ידועה גם בחוש אופנתי מתקדם, ואמנותי. בבחירת משקפיים במסגרת צבעונית היא מראה לכולם שהיא לא ממש לוקחת את עצמה ברצינות, והמשקפיים מבחינתה הם עוד אקססורי שהיא יכולה להתפרע איתו. לא חייבים ללכת דווקא על הצבעים הנועזים. אם את אוהבת צבע, אבל גוונים חזקים קצת מרתיעים אותך, את יכולה ללכת על צבעוניות יותר רגועה, בגוני כחול, סגול וטורקיז, שחוץ מכיף משדרת גם פרופורציות ואיזון.

משקפיים צבעוניים: אקססורי שאפשר להתפרע איתו (צילום: אופטיקנה)

קלאסית עם אדג': ג'וליה רוברטס

ג'וליה רוברטס (צילום: Getty Images)

ג'וליה רוברטס תמיד ידעה איך עושים את זה נכון. משקפיים עם מסגרת מנומרת הם פריט קלאסי מצד אחד ואדג'י מצד שני. הם יכולים לאזן לוק רגוע וסולידי, או להקפיץ לוק אולטרה-מגניב לקצה השני. משקפיים כאלו נועדו גם לכל מי שחושקת בלוק מנומר אבל מרגישה שנעליים או פריטי לבוש מנומרים הם קצת יותר מדי בשבילה כרגע. כבונוס, משקפיים מנומרים באים בשלל גוונים, שבתורם מתאימים לכל גוני הפנים.

משקפיים במסגרת מנומרת: קלאסיות עם אדג' (צילום: אופטיקנה)

חתולית: אווה מנדז

אווה מנדז (צילום: GettyImages)

עם ליין אופנה נחשק וטייטל של פשניסטה נגישה אווה מנדז לא מפחדת להיות דרמטית גם מחוץ לסרטים שלה, והולכת על משקפיים במסגרת עיני חתול. זו מסגרת שקצותיה נוטים למעלה והיא כבר מהווה הצהרה של ממש. מדובר במסגרת דרמטית במיוחד שמושכת את כל תשומת הלב לאזור העיניים שלך ואומרת "אני כאן ותסתכלו עליי". במשקפיים במסגרת עיני חתול, העיניים שלך עומדות במרכז כשכל שאר חלקי הלוק קצת נדחקים הצידה לטובתן. מצד שני, עיני חתול מתאימות כמעט לכל צורות הפנים וזה מה שהכי חשוב.

משקפי עיני חתול: דרמתיים והצהרתיים (צילום: אופטיקנה)