הסרטון שמסגיר את המתיחות בין הנסיכים ונשותיהם

ראיון נדיר שנערך עם ויליאם, הארי, קייט ומייגן לפני מספר חודשים, צף מחדש לאחר שלמרות הצחקוקים והחיוכים, הוא מסגיר את המתיחות שנוצרה בדיעבד בין הנסיכים ונשותיהם

לא ברור מה קורה בתוך ארמון המלוכה הבריטי בימים אלה אבל סביר להניח שהנסיכים ויליאם והארי ונשותיהם, קייט מידלטון ומייגן מרקל, פחות ישמחו להתפייט על הסרטון שצף בימים אלה, שחושף רמזים למתיחות השוררת ביניהם. בזמנו, מי שכונו "הרביעייה המופלאה", העניקו ראיון נדיר ובמהלכו סיפרו על היחסים ביניהם וכשנשאלו האם יש ביניהם חילוקי דעות, הנסיך ויליאם הגיב מיד "הו, כן" וחייך. הארי הוסיף "רק ויכוחים בריאים" וש"אני חושב שזה נהדר שיש לכל אחד אישיות שונה ושיש לנו תשוקה לשנות משהו". הארי אף סיפר שהם "תקועים אחד עם השנייה לשארית חייהם", כך שעליהם להסתדר.

הדוכס מסאסקס הציג את המצב כך שאמנם הם מנהלים חילוקי דעות וריבים שעולים "במהירות ובכל הכוח" אבל אז ויליאם הודה שלא בטוח שהריב האחרון נפתר בכלל. בסרטון, שתועד במסגרת אירוע הצדקה הראשון שארבעתם השתתפו בו ביחד, שפת הגוף של כל הנוכחים מדבר בקול רם יותר ממה שהם אמרו בפועל. ניכר כיצד ויליאם וקייט משפילים מבט למטה כשהארי ומייגן אומרים משהו אבל דרך תנועותיהם אפשר לזהות כבר אז סימני מתיחות עם הדוכסים מסאסקם.

[youtube OZOR1XLXvbk nolink]

בכל מהלך הראיון מייגן נשארה עם פני פוקר קפואים וחיוך מרוח על פניה, כמו לשדר שאין שום עוינות בכלל ושהם ביחסים "נהדרים". אחרי שצופים בזה מספר פעמים, מתוך ידיעה כיצד ארבעתם נקלעו למשבר רציני בחודשים אחרי שצולמו בסרטון, מזהים את הרמזים שהסגירו שמשהו אינו כשורה שהצחקוקים מסתירים משהו עמוק יותר. אין זה סוד שוויליאם הזהיר את אחיו מלהתחתן עם מייגן מבלי להכיר אותה או את בני משפחתה ממש. הארי ציפה שהמלך העתידי של אנגליה יפרוס שטיח אדום עבור אהובתו האמריקנית, מה שלא קרה.

הארי, מייגן, קייט, ויליאם צילום מסך

לאחר שמייגן וקייט נקלעו לריב סביב שרלוט במסגרת ההכנות לחתונה, הדוכסים מקיימברידג' תפסו מרחק ממייגן והארי והבינו שעליהם להיות זהירים לא להישאב פנימה לדרמות הלא נגמרות וכי הם לא מוצאים עניין רב בלהיות סביב מייגן. הזמן שחלף לא קירב ביניהם, נהפוך הוא. אין יום בו שמם של ויליאם וקייט לא משתרבב פנימה לכתבות בתקשורת בגלל הסאגות המשפחתיות המביכות מהצד של מייגן. עובדה זו לא מסייעת לשימור התדמית המלכותית האצילית, עליה שומרים ויליאם וקייט בחירוף נפש.

ויליאם צילום מסך דיילי מייל

הנסיך ויליאם אף תועד בכריסמס כשהוא מלטף את צעיפו במקום לנהל שיחה עם מייגן וגם שם הניכור היה בולט. האקט זכה לכותרת המשעשעת "scarf-gate" והזוגות מנסים לשדר שהכל בסדר מול המצלמות אבל ברור שהמצב רחוק מכך. הארי כבר לא מסתובב מבסוט ליד אחיו ואינו מתבדח עם קייט כפי שעשה בימי רווקותו. הזוגות עושים הכל כדי להפריד כוחות בחיים האישיים כמו סביב ההתחייבויות שלהם (הם פוצלו למשרדים שונים) ובקרוב הארי ומייגן יעברו לבית פרוגמור, מחוץ ללונדון, דבר המעיד על כך שיש רצון לתפוס מרחק בכל מחיר.