למה האקסים נטשו את אשלי גרהאם?

הדוגמנית המפורסמת למידות גדולות, שמזמן הפכה לכוכבת שמייצגת אידיאל יופי נשי וסקסי, חושפת למה בני זוגה לשעבר בחרו לחתוך את הקשר. "היו לי בני זוג שנפרדו ממני כי חששו שאשמין יותר בהמשך"

אחת הדוגמניות המצליחות בעולם היא אשלי גרהאם, המקדמת דימוי גוף חיובי וקבלה עצמית. היא לא נראית רזה או חטובה ואינה מתיימרת להיכנס לנעליה של ג'יזל או קייט מוס. היא גאה בצלוליט שלה וחושפת תמונות שלה ללא פוטושופ, שחושפות איברים מלאים יותר ממה שאנחנו נוהגים לראות במגזינים או על המסך. אך למרות התהילה, הגלאם, הכסף וההצלחה, גרהאם ספגה לא מעט השפלה ושיימינג גוף בעברה הרחוק.

בראיון, שפורסם  ב"הפינגטון פוסט", סיפרה גרהאם שהיא נפגעה מבני זוג קודמים. "שום דבר לא הפתיע אותי. עברתי בדיוק מה שהמעריצות הצעירות שלי חוו על בשרן. סבלתי מעלבונות ובני זוג נפרדו ממני כי הם פחדו שאשמין בהמשך הקשר. זה תמיד  אותו מעגל אימה, לא משנה איפה את נמצאת ובאיזה דור את חיה. כל צעיר וצעירה עובר שיימינג מתישהו. לפעמים אני עדיין קמה בבוקר וחושבת לעצמי שאני האדם השמן ביותר בעולם".

אולי יעניין אותך לקרוא:

הרגליים הלא מרוטשות של אשלי גרהאם

ללא פוטושופ: תמונת הביקיני של אשלי גרהאם

אשלי גרהאם חושפת צלוליט

אשלי גרהאם באדום

לא ברור למה גברים, שכבר החליטו להיות בזוגיות עם גרהאם, נטשו אותה בגלל משקל. היה מוטב שלא יתחילו אתה מלכתחילה, אם הם חיפשו בת זוג שדופה. יופי זה עניין של טעם, יהיו כאלה שיעדיפו רזות ויהיו אחרים שיעדיפו שמנות והכל לגיטימי אך יש גבול אותו לא עוברים ויהי מה – לא מעליבים אף אחד על משקל ולא גורמים לצד השני להרגיש לא ראוי או "מאכזב" אם חלילה, יעלה עוד קילו.

נשים רבות חשות גם בלי ההערות המיותרות של סביבתן שהן אינן ראויות בגלל המשקל שלהן. מי שגורם למישהי לחוש רע עם עצמה לא ראוי להיות מכונה "בן זוג" וחבל שגרהאם לא נטשה אותם לפני. מתברר שכל כוכבת סוחבת סיפור כזה או אחר, על השפלה ושיימינג. אף אחת לא חסינה מהערות נבזיות ואנשים שליליים שחולפים בחייהן.

גרהאם סיפרה שחשוב לדעת איך להתמודד עם הסוגיות הללו, מהרגע שקמים בבוקר. "אני מביטה במראה ואומרת לעצמי, 'את אמיצה', 'את יפה', אם הבטן שלי נפוחה אז אני אגיד: 'הבטן שלך חמודה' ואם הירכיים שלי גדולות מדי אז אגיד 'אני אוהבת אתכן, ירכיים'. גם לא יזיק להיות עם פרטנר שמעריץ אותך".

כיום האדם הזה הוא בעלה הנוכחי של גרהאם, ג'סטין ארווין, שהיו בידידות ארוכת שנים עד שהקשר הפך רומנטי. גרהאם סיפרה שהם חיכו עד החתונה, כדי לעשות סקס בפעם הראשונה. "כבר היה מתח מיני גדול", אמרה. "כבר ביססנו חברות יציבה ובסוף נוצר הקסם. שכבתי עם גבר שאהבתי ובטחתי בו. ידעתי שהוא רוצה אותי באמת והוא מזכיר לי כמה אני סקסית ויפה".