הסוודר שמעביר את המסר: "עזבו אותי בשקט"

אם אתן צריכות לפעמים להיעלם בעולמכן ולא לתקשר עם איש אז הסוודר הבא, העונה לשם, "עזבו אותי לבד", הוא לגמרי עבורכן. לא סתם פריט הלבוש הזה הפך ויראלי ברשת

הרבה רעיונות ביזאריים חולפים על פנינו ברשת ובאמת שלא את כולם צריך או מומלץ לאמץ. בימים אלה סוודר ביזארי במיוחד הפך ללהיט ויראלי, בזכות כך שהוא החלום הסרוג של כל מיזנטרופ מצוי. הסוודר נועד עבור אלה שזקוקים לזמן עם עצמם וחייבים להתנתק מדי פעם באמצע היום. במילים אחרות, קבלו את סוודר ה"עזבו אותי לבד עכשיו". מי לא תרצה אותו?

מי שחתומה על ההמצאה העיצובית המוזרה היא רות גרייס וונג, שעיצבה את הסריג כך שהקפוצ'ון שלו יעטוף את כל ראשכם ולא תצטרכו לתקשר עם בני תמותה לכמה רגעים. הבעיה היחידה: אי אפשר ממש לנשום, עם מכסים את כל הראש וכל העסק יכול להיות קצת קלסטרופובי. ככל הנראה, הסוודר הזה היה אמור להיות גימיק משעשע ולא יותר ולכן המעצבת לא ממש חשבה על כל האלמנטים הבסיסיים.

אך למרות כל החסרונות, הפריט לבוש הזה הפך להצלחה וזכה לכתבות באתרים נבחרים  בגלל ההומור הטמון בו. לא אתפלא אם וונג עמוסה בהזמנות, מגולשים שמרגישים שחייהם בלי הסוודר אינם חיים. לטענת המעצבת,הסוודר הוא יותר ביטוי הצהרתי מאשר פיסת בד וניתן ללבוש אותו בכמה אופנים. כהבגד הזה אינו הפריט הכי שימושי באמת אבל הוא משקף את הרצון ליצור בועה של דממה בעולם מודרני ותזזיתי, שאין בו רגע דל.

כל הזמן מתקשרים איתנו ואין לנו באמת מספיק זמן לעצמנו. אז אמנם הסוודר רחוק מלהיות מושלם אבל איך אומרים? העיקר הכוונה.

סוודר עזבו אותי

סוודר עזבו אותי