הנשף שאחרי הטקס

אחרי שזכתה לביקורות נלהבות על התלבושת שבחרה לטקס ההשבעה, מלניה טראמפ לובשת לנשף הראשון כגברת הראשונה שמלה שלקחה חלק בעיצובה. להלן התוצאה

<

אחרי שהפתיעה בחליפה מוצלחת במיוחד מבית היוצר של המעצב האמריקאי ראלף לורן, בטקס ההשבעה של בעלה, מלניה טראמפ הקלילה את האוירה בשמלה לבנה חושפת כתפיים, בעיצובו של המעצב הצרפתי תושב ארה"ב – Hervé Pierre ובכך עשתה סוף לשמועות העיקשות שאת שמלת הנשף יעצב לה קארל לגרפלד.

President Donald Trump Attends A Salute To Our Armed Services Ball

על פי ההודעה הרשמית של הדובר של הגברת טראמפ, מלניה לקחה חלק בעיצובה של השמלה.

הרווה פייר, ששימש עד פברואר האחרון כמנהל הקריאטיבי של בית קרולינה הררה במשך כ-14 שנה ועבד בעברו גם בבתי האופנה אוסקר דה לה רנטה וורה ואנג, ציין כי "זה כבוד גדול להלביש את הגברת הראשונה. הייתי ממש בר מזל, כי במהלך 20 השנים שלי בארה"ב הלבשתי את כל הגברות הראשונות. את גב' קלינטון באוסקר דה לה רנטה ואת גברת לורה בוש וגברת מישל אובמה בקרולינה הררה. לכבוד הוא לי להלביש הפעם את מלניה טראמפ תחת השם שלי".

על תהליך העבודה עם הגברת הראשונה סיפר פייר שהוא היה "אורגני" והוסיף שיש לה סגנון אישי מאוד חזק והיא לא מתכוונת לשנות את זה בגלל התפקיד החדש שלה. "היא אוהבת סגנון מחוייט והיה מעניין לתרגם את זה לשמלת ערב. הקווים הם חדים, העיצוב מאוד שקט ומשקף את החזון האופנתי של הגברת טראמפ ואת איך שהיא מרגישה בשמלה".

בדומה למישל אובמה שבחרה ללבוש לנשף הראשון שלה ב-2009 שמלה של מעצב שהיה אז אנונימי יחסית, גייסון וו (וגם נפרדה אתמול מהתפקיד לבושה בשמלה בעיצובו), גם מלניה טראמפ בחרה לעבוד עם מעצב פחות מוכר בסצנת האופנה. על פי הדיווחים מלניה מכירה את פייר שנים והוא אף שימש כסטייליסט שלה באירועים שונים.

מאז שעזב את קרולינה הררה, פייר מעצב שמלות על פי דרישה אבל לא הקים קו הלבשה הנושא את שמו, עובדה שצפויה להשתנות בעקבות החשיפה האדירה לה זכה הערב.

President Donald Trump Attends A Salute To Our Armed Services BallPresident Donald Trump Attends Inauguration Freedom BallPresident Donald Trump Attends Inauguration Freedom Ball

 בתו של טראמפ, איוונקה, דמות אפנתית בפני עצמה, בחרה ללבוש לנשף שמלה של קרולינה הררה (אחרי שבהשבעה נתנה את הכבוד לאוסקר דה לה רנטה).

President Donald Trump Attends Inauguration Freedom Ball<