הנסיכה יוג'יני ממשיכה להדהים

הנסיכה יוג'יני הייתה כלה מושלמת וגם במסיבת החתונה המלכותית שלה היא התעלתה על עצמה ובחרה שמלה מחמיאה במיוחד בעיצובו של זאק פוזן. ללא ספק, פאשניסטה נסיכותית נולדה

החתונה של הנסיכה יוג'יני עם ג'ק ברוקסבנק בשישי האחרון הפתיע רבים בסטנדרט המלכותי שהיא הציבה לדורות הבאים. אמנם איש לא האמין שהאפשרות קיימת, אבל הנסיכה הצעירה לבית יורק, נכדתה של המלכה אליזבת, נראתה מושלמת מא' ועד ת' ורבים טענו שהיא אף התעלתה על קייט מידלטון ומייגן מרקל בכל הקשור לשמלה, האיפור והטיארה המרשימה ביותר שנראתה בחתונה (אין כמו אבן חן ירוקה!). אחרי שיוג'יני הרשימה את העולם עם שמלת הכלה, היא גרפה שבחים על בחירת שמלת החתונה שלה בערב, אותה עיצב המעצב המוכשר, זאק פוזן.

שמלת הערב שבחרה יוג'יני הייתה נשית וחיטבה את גופה באופן מושלם. חלק מהגולשות העירו שהן לא מתלהבות מהעיצוב באזור החזה אבל כולן התלהבו מהגוון העדין ומהבד הנשפך שהלם אותה מאוד והתאים לאיפור הטבעי והמרענן ולתסרוקת שהגביהה את פניה והבליטה עגילים עדינים. הלוק היה נסיכותי כמתבקש ויוג'יני הפתיעה רבים בכך שהיא הציגה הופעות קלאסיות שהלמו את מעמדה. זה בהחלט היה היום המיוחד של יוג'יני, שקיבלה את כל הפוקוס, ורבים שמחו לפרגן לה מכל הלב, במיוחד כי בימים רגילים קייט ומייגן הן אלו שמעוררות שיח ובאמת הגיע הזמן למשב רוח מרענן.

יוג'יני ובעלה צילום אינסטה

הנסיכה יוג'יני צילום אינסטה

הנסיכה יוג'יני ומשפחת המלוכה אינסטגרם