"הנסיך הארי הפך לתובעני ואדיש"

ביוגרף שסיקר את בית המלוכה סיפר על המהפך האישיותי של הנסיך הארי ושאם פעם הוא היה חיובי ופיזר אנרגיה טובה כיום הוא קודר ואדיש

בית המלוכה הבריטי איבד מהמסתורין שאפף אותו בימי טרום מייגן ונדמה שאנחנו מכירים אותם יותר מדי. עד לרמת מיאוס מוחלט אך כן, כמו שאנחנו לוגמים קפה כל בוקר, כך אנחנו זקוקים ל"מנת המייגן והארי" שלנו. בשם האסקפיזם הטהור והמזוקק. ומה נאמר, אין תלונות. בכל יום דולפים החוצה פרטים מביכים על בני משפחת המלוכה ובעיקר, סביב מייגן מרקל. הביוגרף והעורך, שהתמחה בבית המלוכה, דאנקן לארקומב, התראיין על הנסיך הארי, אותו הכיר היטב והדגיש את השינויים הלא חיוביים שעבר הג'ינג'י המפורסם בחודשים האחרונים והם אינם חיוביים, בלשון המעטה. לטענתו הנסיך היה פעם "עם רגליים על הקרקע" אבל מאז נישואיו למרקל, השניים הפכו ל"תובעניים" וכי הארי הפך ל"אדיש ונרגן".

אין כמעט יום שלא יוצא אייטם שלילי המשרטט את הארי כאדם שהשתנה לרעה וגולשים רבים מצביעים על כך שאם פעם הוא היה שובב, חייכני ונחמד, בתקופה האחרונה הוא הפך לצל של עצמו, חיוור, מדוכדך ואדיש. לטענתם של הבריטים חדי העין, אם ככה הארי נראה כשהוא נשוי טרי ועם תינוק בדרך, אז צריך לדאוג. כך לא נראה אדם שאמור להרגיש על גג העולם. אבל הבעיות של הארי החלו הרבה לפני כניסת מייגן לחייו. בזמנו הנסיך הארי הודה שהוא עבר התמוטטות נפשית, לאחר מות אמו דיאנה וכי הוא התקשה להשלים עם האובדן. רבים סבורים שמאז חתונתו למייגן הוא בעיקר מנסה לרצות את מי שלקחה ביחסים הללו את תפקיד האמא הדומיננטית והמשפט "מה שמייגן רוצה, מייגן מקבלת" עוד ירדוף אחריו.

מייגן והארי Karwai Tang/WireImage

לארקומב סיפר כי מייגן והארי הם "קשים לריצוי" ושיש להם רשימת דרישות שקשה לעמוד בה (שמתחילים כנראה מחמש בבוקר). לדבריו, הארי אינו תובעני במקור אבל מהלחץ הבלתי פוסק בו הוא שרוי הוא נגרר אחרי מייגן והוא מפחד לאכזב אותה או לתת לה תחושה לא טובה. בתקופה האחרונה הוא חוטף ריקושטים מכל כיוון ולאט לאט הוא כנראה מבין שהעם הבריטי פשוט לא מחבב אותה. לדברי הביוגרף, קשייו אינם רק עם הגולשים הביקורתיים אלא עם צוות הארמון. אם פעם הם הרעיפו מחמחאות על הארי וסיפרו כמה הוא "פנטסטי", כיום בכל שני וחמישי עובד אחר מתפטר ונראה כי קשה עד בלתי אפשרי לעבוד עם הדוכס והדוכסית מסאסקס. לארקומב אף סיפר כי פעם הארי היה מתבדח עם צוות הארמון אבל כיום אין זכר מאותה רוח שטות מדבקת וחיננית. "בעבר הארי לא לקח את עצמו ברצינות", הוסיף "אבל היום כן".

קייט והארי, ויליאם ומייגן Samir Hussein/Samir Hussein/WireImage)

לא ברור מה בדיוק מציק להארי ועד כמה הוא מרגיש שהגולשים הם הבעיה או שהוא מתחיל להתפכח ולהבין שאשתו אולי אינה כפי שהציגה את עצמה בהתחלה. לא עוזר שמייגן גרמה לו להפסיק לצרוך תה, קפה ואלכוהול (וזה רק מה שאנחנו יודעים על רשימת האיסורים) ולא פלא שהבחור נראה כמו מישהו שזקוק לדונאט עם מילוי שוקולד וקפה לאטה. לארקומב גם ציין שיש אמת בפרסומים, על המשבר בין קייט למייגן ועל הריחוק שנוצר ביניהן וכי מעניין לשים לב כיצד ארמון המלוכה מגיב לסיפורים מסוימים בעוד שלאחרים לא. לטענתו, דוברי בית המלוכה נוהגים להגיב רק כשמשהו אינו אמת וניתן לראות בשתיקתם סביב אייטמים אחרים, כאישור. לדבריו, משפחתה של מייגן הפכה את משפחת המלוכה לטראש נוסח ג'רי ספרינגר וקים קרדשיאן, חוץ מאמה דוריה ששמרה על אצילות מהרגע הראשון. האיש לא חושף משהו שלא קראנו עליו אך הוא בעצם מחזק את אותן טענות שהתפרסמו סביב הנפשות המדוברות. ואולי הארי פשוט מדוכא כי הוא חולם על כוס תה.