המשפט הגורלי שאמרה ג'ניפר אניסטון לאנג'לינה ג'ולי

כוכבת "חברים" חשפה מה המשפט האחד (והגורלי בדיעבד) שאמרה לאנג'לינה ג'ולי שלימים הפכה לאשה ש"גנבה" את בעלה, בראד פיט. אאוץ'

נאמר ונכתב הכל על כיצד בראד פיט עזב את ג'ניפר אניסטון והתאהב באנג'לינה ג'ולי אבל מתברר שתמיד צץ משהו חדש שתופס כותרות. לאחרונה מתברר שימים לפני שנרקם הרומן שהסעיר את העולם, אניסטון זרקה לעברה של ג'ולי משפט אחד שהפך לגורלי בדיעבד. ב-2004 אניסטון בדיוק סיימה לצלם את הפרק האחרון ב"חברים" כשהיא נתקלה בג'ולי בחניון האולפן, ימים לפני שפיט וג'ולי עמדו לשחק ביחד בסרט "מר וגברת סמית".
באותם ימים הזוגיות בין פיט ואניסטון הייתה במשבר ופיט משום מה התנגד שאניסטון תצטלם לסדרה "חברים" בזמנו, למרות שהרוויחה מיליון דולר לפרק. במסיבת סיום הצילומים, פיט לא נכח וניכר כי המתח בין השניים הגיע לשיא. אניסטון ניסתה להתחמק מלתת תשובה רצינית לשאלות של חברים ובני משפחה לגבי "היכן פיט?" ורק  ענתה "הוא מצלם סרט חדש". פיט בזמנו אמר שלא רצה לראות את פרק הסיום כדי לא "להרוס את חוויית הצפייה" לאחר מכן. האמת המרה הייתה שאניסטון איבדה את אהבתו של פיט בשעתו ואפילו לא ידעה.

בראד פיט וג'ניפר אניסטון Photo by Kevin Winter Getty Images

בראיון ל"ואניטי פייר", אניסטון סיפרה שהפעם היחידה בה החליפה מילים עם ג'ולי הייתה כאמור באותו חניון ושהמפגש ביניהן היה קצר ונונשאלנטי. אניסטון סיפרה שהיא יצאה לעברה של ג'ולי והציגה את עצמה ואמרה: "בראד כל כך נרגש לשחק לצדך. אני מקווה ששניכם תבלו יפה".

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט צילום: Jason Merritt/Getty Images

כמו שכולם הבינו, השניים אכן בילו מאוד יפה וזמן קצר לאחר מכן פיט כבר היה מנותק רגשית ופיזית מאניסטון, שמודה שפיט כבר הלך. השחקן הלוהט התאהב על כלות הנשימה בג'ולי והשניים ניהלו זוגיות ארוכה, הביאו ילדים, אימצו עוד ילדים ולבסוף נישאו ב-2014 אבל לא החזיקו מעמד ולבסוף התגרשו אחרי 12 שנה. קשה לא לחוש צביטה בלב מהסיפור הקטן הזה. אבל הנה, אניסטון ופיט רווקים ומי יודע, אולי נזכה לקאמבק מפואר. זה בטוח יהיה שווה סרט.