המפגש של קייט מידלטון והמלכה אליזבת'

המלכה אליזבת' וקייט מידלטון נפגשו לאירוע רשמי בקינג קולג' בלונדון ונראו שיא הקלאסה. במקביל, הנסיך הארי ומייגן מרקל הניחו זר לקורבנות מתקפת הטרור בניו זילנד

בעוד שבארץ אנחנו עדים לסרטוני בחירות ביזאריים, כמו זה של איילת שקד שמקדמת את ניחוחות הפשיזם, בממלכה הבריטית העניינים קצת יותר רגועים. המלכה אליזבת' וקייט מידלטון, רעייתו של ויליאם, נפגשו במסגרת התחייבות רשמית משותפת בקינג קולג' בלונדון, שם פתחו מבנה חדש. שתיהן נראו שיא הקלאסה ונראו אלגגנטיות ואציליות כמצופה. לפי פרסומים, הייתה זאת הפעם הראשונה שהן יצאו להופעה רשמית מבלי לפגוש בהמשך נציג ממשפחת המלוכה. ב-2012 הן תועדו ביחד, במפגש מיוחד בלססטר, אחריו הן פגשו את הדוכס אדינבורו.
מידלטון, 37, בחרה שמלה אפורה עם צווארון שחור וחגורה, אותה עיצבה Catherine Walker. מידלטון השלימה את הופעתה עם כובע כהה שהוסיף טאץ' מלכותי לשיערה הפזור. היא צעדה בנעלי עקבים של Gianvito Ross בעלות £510 ושדרגה את הלוק עם קלאץ' של Mulberry. המלכה, 92, נראתה מקסים באאוטפיט בגוון ורוד מהמעצב Stewart Parvin שהחמיא לגוון עורה. המלכה השלימה את הלוק עם אקססוריז מושלמים, כפפות שחורות, פנינים, כובע תואם מהמעצבת Rachel Trevor-Morgan. הכי ליידי שיש.

המלכה אליזבת' וקייט צילום  Karwai Tang/WireImage

במקביל, תועדו הנסיך הארי ומייגן מרקל בבית ניו זילמד בלונדון, כששניהם מניחים זר לזכרם של 50 קורבנות הטבח בניו זילנד. השניים גם השתתפו בתפילה לזכר ההרוגים וחתמו על ספר תנחומים. הארי ומייגן נתבקשו על ידי המלכה לייצג בכבוד את משפחת המלוכה, לאחר ששניהם ערכו סיור בניו זילנד. במסגרת הביקור שניהם נראו מכובדים, מרקל בחרה מעיל שחור, הפעם תפור למידותיה, ששוב הזכיר את גזרת המעיל הקודם שלבשה השבוע אשר שאב מסגנונה של ג'קי קנדי אונאסיס. מרקל כעת סיימה את התחייבויתיה הרשמיות עד ללידה האביבית, המתוכננת באפריל.

המלכה אליזבת ' וקייט מידלטון צילום  Max Mumby/Indigo/Getty Images

ובמקביל, מייגן מרקל והנסיך הארי:

מייגן והנסיך הארי צילום  Karwai Tang/WireImage

מייגן והארי עם זר צילום  Karwai Tang/WireImage