המזל״ט החדש שלי

כשהציעו לי לנסות את הג׳ל האורגזמי החדש, שאמור להגביר את העונג במיטה, לא יכולתי לסרב. הממצא הראשון: אוהבת את העבודה שלי. השאר בכתבה

כבכל יום שלישי בבוקר, גם השבוע עמדתי ליד השיש, קצצתי ירקות, כתשתי תבלינים וערבבתי סירים עם כל טוב שאמור להספיק לכל השבוע, כשהטלפון צלצל.
״זה השליח של דורקס״ הוא אמר, ואני רק אמרתי לו״תניח את זה כאן״ ותודה יפה וחזרתי לסירים. אבל תוך כמה דקות השקית האטומה, שכל הזמן ניקלטה לי בזווית העין, ניקרה לי במוח.

לפני כמה ימים שאלו אותי מסלונה איך האורגזמה שלי. ״בסדר״ עניתי, כמו כששואלים ״מה נשמע?״, למרות שהתשובה הרבה יותר מורכבת, כי ביני לבין עצמי ידעתי שכבר תקופה לא מבוטלת זה לא בדיוק בסדר.
פתאום, עם הבצל בעיניים והשפריצים של רוטב העגבניות על הסינר חשבתי לעצמי שבגילנו כל הזמן שואלים מה נשמע ואיך המרגש, בכל דייט טרום-שפעת עם רופא המשפחה הוא מגניב גם ׳איך את ישנה בלילה?׳ ו׳מה עם לחץ הדם?׳, אבל ׳איך יחסי המין שלך ומה עם האורגזמה שלך?׳ אף אחד לא שואל. ששש… זה סוד. אז תארו לעצמכן כמה התרגשתי כשמסלונה שאלו והתעניינו, וגם הבטיחו לשלוח חבילה של מוצרי דורקס שאמורים לשפר את החוויה שלי.
לרגע רציתי להתקשר לא׳, מההרגל. אני תמיד מתקשרת אליו כשהשליח מגיע, לבדוק איפה הוא ולבקש שיבוא לעזור לפרוק את הקניות מהסופר, אבל הפעם החלטתי שאני פותחת את השקית לבד וגם מסדרת לבד במדפים.
רחצתי את הידיים מכל ריחות המטבח ופתחתי את השקית הקורצת. בפנים חיכה לי ג׳ל אינטנס – ההבטחה לאורגזמה עוצמתית יותר, ולצידו חיכו גם בולט – ויברטור פוקט ושתי טבעות רטט בקופסאות ורדרדות מפתות, וזה לגמרי הספיק כדי לגרום לי להשאיר את הסירים על אש נמוכה, לנעול את הדלת ולטוס לחדר השינה.

durexintensenasyanit

את ההתנסות הראשונה עם הג׳ל בחרתי לעשות הכי נטורל – בלי האיש, בלי אביזרים רוטטים ובלי לחץ. רק אני, הג׳ל והאצבעות שלי. בהתחלה נשארתי אדישה, אבל אחרי חצי דקה-דקה כנראה שהוא התחיל לפעול ותחושה של קרירות מענגת התפשטה לה בין הרגליים שלי. זה היה חדש, מרגש וקצת מבלבל. לרגע התמקדתי בתחושה הזו וכמעט שכחתי שאמור לבוא המשך, זה היה קצת כמו בפעמים הראשונות שגיליתי שיש לי שם כפתור עונג ואפילו המחשבות היו דומות לאלה של נערה מתבגרת – ״וואו! מה זה הדבר הזה ולמה לא אמרו לי קודם שיש לי כזה?!׳

אחרי עוד כמה דקות של התמקדות בתחושה החדשה והמאוד נעימה הזו, ורגע לפני שנזכרתי שהסירים על האש וכל העסק היה יורד לטמיון, החלטתי להתקדם ולבחון את ההבטחה לאורגזמה חזקה יותר.
אני לא יודעת בדיוק איך למדוד את העוצמה, אבל אני יכולה להגיד בפירוש שהיה משהו מיוחד שם, הגירוי היה גבוה מאוד וגם לאחר שהגיעה האורגזמה המיוחלת הרגשתי שאני יכולה להמשיך, זה לא נגמר. ׳מולטי אורגזמה? אני? לא, לא, אין לי זמן לזה עכשיו׳ פסקתי, והחלטתי שזה כבר באמת עניין לבחון עם המיסטר ולא באמצע יום הבישולים.

בערב, אחרי שכולם התפזרו לחדריהם ולענייניהם, סיפרתי לו על ההצעה מסלונה ועל ביקור השליח. ״דווקא כשמגיע שליח כזה את לא מתקשרת אליי?״ הוא שאל. נו, גרייט מיינדס וזה. חייכתי אליו וסיפרתי לו על ממצאי טיסת הסולו שלי מהבוקר. ברור שהוא נכנס לעניינים צ׳יק צ׳ק, דילג לחדר השינה, משך אותי אחריו וביקש לראות את שיקוי הפלא. הפעם ניסינו אותו במשחק המקדים בשילוב עם הבולט הרוטט – וראו זה פלא, גם הפעם אותה תחושה נעימה, אותה אורגזמה בגלים ואותו גירוי שנשאר גם כשהאורגזמה חולפת. זה הזמן למבחן האמיתי – טפטפנו עוד טיפה ועברנו לשלב האימון על רטוב, תרתי משמע.

כמובטח וכצפוי אחרי אורגזמה ראשונה מעולה, הייתי רטובה למדי, הגירוי שנשאר חם ורוטט בין הרגליים שלי מיהר להגיב לחדירה ולחיכוך, א׳ התענג לא פחות ממני, ואכן כעבור זמן קצר מאוד השתלטו על הרגליים שלי הרעידות, והגלים התחילו להכות שנית. איפה זה היה כל השנים? חשבתי לעצמי, אבל מיד ויתרתי על תחושת ההחמצה – הרגע חוויתי שתי אורגזמות ברצף לראשונה בחיי. מזל טוב שיהיה לי, אני סוג של מולטי אורגזמית.