הלילה שלא נגמר

התקרבנו. יכולתי להריח את הבושם שלו ואת ריח גופו המשכר. כל כך רציתי לנשקו, לחבקו ואף להיות במיטתו. לא רציתי שהערב יגיע לקיצו

שאטרסאטוק

זו הייתה שעת לילה מאוחרת בליל שישי כשהחברה שלי אספה אותי לעוד לילה משכר בבר השכונתי בלב תל אביב.

כשפסענו לעבר הפאב חלפנו על פני חבורת גברים שעמדו ופטפטו ביניהם וכנראה רצו להיכנס לפאב שבחרנו ללכת אליו. בחטף הספקתי להבחין בעלם חמודות גבוה ונאה שעמד שם ונעץ את מבטו לעברי, ראיתי את עיני העגל שלו, את החיוך שנסוך על פניו כשהסתכל עליי. זה היה האות, האות שיבשר על הבאות.

כשהגענו לפאב אפפה אותי הרגשה נעימה, הרגשתי שהיום יהיה אחרת.

ריח האלכוהול והזיעה נדף מכל פינה, ריח בושם משכר שנמהל עם עשן הסיגריות, נתנו לי הרגשה של בילוי לילי אחר מכל בילוי שידעתי עד הלום.

הרגשתי שיקרה משהו, וזה לא היה רק בגלל אותו בחור שראיתי בכניסה לפאב, היום הרגשתי נינוחה וקלילה, הרגשתי שאני רוצה לרקוד וליהנות ופשוט לשכוח מכל תלאות השבוע שפקדו אותי.

כהרגלנו התיישבנו על הבר הגדול ממש במרכז העניינים כשמסביבנו ישובים גברים המשחרים לטרף. ביקשתי מהברמן את המשקה שלי, קוסמופוליטן, הצתתי סיגריה והתחלתי לסרוק את הסביבה. חברתי שישבה לידי הזמינה מרטיני ביאנקו ולא הפסיקה לנעוץ את מבטה לעבר הגבר שישב מולה. המוזיקה הדהדה באוויר, והאלכוהול התחיל לתת את אותותיו וגרם לי להרגיש טוב. משראיתי שחברתי עסוקה בלהחליף מבטים עם הגבר הבנתי שאני מפריעה. לגמתי מהמשקה והסתכלתי סביבי. ראיתי את הבליינים נהנים, חלקם עם בנות זוגם, חלקם לבד, ולרגע חשתי בודדה.

לפתע פסע לעברי בחור גבוה תחילה לא זיהיתי אותו אך ראיתי שהוא נאה וחסון. הוא ביקש להתיישב לידי וכמובן שנענה בחיוב. אז, זיהיתי אותו מהכניסה לפאב. אותו בחור שנעץ בי מבט עם חיוך משגע.

תחושה של אושר עילאי פקדה אותי והלהיבה אותי כאילו שראיתי את אחד הזמרים הנערצים עליי ביותר.

היה בו משהו שקסם לי מהרגע הראשון שראיתיו. הוא היה גבוה במיוחד, בעל עיני דבש בוהקות ויפות, רעמת שיערו השחורה הייתה מטופחת ומסורקת, גופו החטוב, שלבש את מיטב מחלצותיו, הרשים אותי והוא היה מדהים ושובה לב.

הוא שאל לשמי והזמין אותי למשקה, כהרגלי סירבתי, אך הוא התעקש ואמר שיעליב אותו אם לא אקח. לבסוף נעניתי להזמנתו ולקחתי את המשקה. הוא הזמין ג'ק דניאלס והתחלנו לפטפט.

הוא היה נעים הליכות, עדין ונחמד. השיחה קלחה והייתה מעניינת ומהר מאוד מצאנו תחומי עניין משותפים ואף התבדחנו קמעה.

כל הערב לא הסרנו את עינינו אחד מהשנייה, ולרגע הבנתי את המושג אהבה ממבט ראשון.

אט אט התקרבנו, ויכולתי להריח את הבושם שלו ואת ריח גופו המשכר. הוא ניסה להתקרב לנשקני אך נעניתי בשלילה. מבט של אכזבה ניכר בעיניו.

כל כך רציתי לנשקו, לחבקו ואף להיות איתו עכשיו במיטתו, אך העדפתי להתעלם מהרגשות שחשתי ומהתשוקה העזה שפקדה אותי.

השיחה איתו והשהות במחיצתו כל כך נעמו לי ולא רציתי שהערב יגיע לקיצו.

רציתי לרגע שהזמן ייעצר מלכת, שהפאב יתרוקן מאנשים שנשאר שם לבד ושפרץ המשיכה הזה לא יגמר לעולם.

לבסוף לאחר 3 מנות גדושות של אלכוהול ולילה אדיר הוא הציע שניסע אליו הביתה. לא הייתי שלמה עם ההצעה. מצד אחד כל כך רציתי אותו הלילה, רציתי שירגיש את התשוקה הבוערת בקרבי, אך מאידך כל כך רציתי להמשיך את הקשר עימו וידעתי שלילה במיטה יעיב על המשך הקשר בעתיד.

הוא מצא חן בעיניי מהרגע הראשון שראיתיו ולא רציתי לקלקל הכול בגלל פרץ של תשוקה. הוא חיכה לתשובה ואני לרגע השתהיתי איתה, כל כך חששתי מכך, לבסוף נעניתי בחיוב ואמרתי בליבי שהיום אני נהנית, ואתן לעצמי להרגיש הכול בלי מעצורים, ומחסומים ואם זה צריך לקרות שנהיה ביחד זה יקרה על אף הכול.

הוא פתח לי את דלת רכבו והכניס אותי פנימה, ברקע שמענו שיר שקט ונוגה בגלגל"צ וזה קצת הרגיע אותי, כל הדרך אליו הביתה הוא הניח את כף ידו על ידי וליטף אותה, הרגשתי טוב, הרגשתי לפתע כמו נאהבת, עצרנו בפתח ביתו .

אט אט פסענו בגרם המדרגות הקטן היישר אל דירתו בקומה השנייה.

הוא פתח לי את הדלת ונכנסו לתוך סלון רחב ידיים, נקי ומאובזר במיטב הרהיטים בסגנון רטרו, אהבתי את הסגנון שלו, את הניקיון שנראה בכל פינה בבית.

התיישבנו בספה הרחבה והנוחה להירגע קצת, ושאל אם יוכל לפתוח לנו בקבוק יין אדום קברנה סוביניון 1980. אין ספק הבחור הבין עניין ובחר לנו בקבוק משובח.

אט אט לגמנו מן היין בצבע אדום עז, ולרגע חשתי בקרבי תשוקה עזה ורציתי פשוט לעזוב הכול וללכת למיטתו. חצי בקבוק הספקנו לשתות עד שהגענו למיטתו הרכה והמלטפת שהייתה עטויה בסדיני משי נעימים. ואני אחרי מנות של אלכוהול כבר לרגע שכחתי להיכן הגעתי, אבל מהר מאוד התעשתי למראה גופו החסון והחלק למשעי.

הוא הפשיט אותי לאט ונשארתי עם הלבנים החדשים שקניתי היום בדיזינגוף סנטר. אלה היו חזייה תחתון וביריות תואמות בצבע ארגמן ונעים למגע. אהבתי את איך שאני נראית איתם. הרגשתי לרגע סקסית ופתוחה לכל מה שיקרה היום.

הוא התחיל ללטף אותי ולנשק אותי בצווארי. היה לי נעים וטוב ולא רציתי שיפסיק כבר לא יכולתי להתאפק, ורציתי להרגיש אותו בתוכי. וזה לא איחר להגיע. בשנייה הרגשתי את איברו הארוך והעבה חודר לגופי ומלהיט אותו. הרגשתי את התשוקה, את החום והרטיבות שבי, ולא רציתי שזה יסתיים.

הוא ידע לענג אישה, הגניחות והאנחות שיצאו מפי יכלו להעיד כמה נהניתי באותם רגעים, שנינו התענגנו והרגשנו מרחפים בעולמות אחרים, נוכח האקט המענג שלא ייחלתי לסיומו. התאפקתי כדי לא לסיים ורציתי להמשיך להרגיש את אותה הרגשה טובה שאפפה אותי, אך גופי גבר עליי וגמרתי. נאנחתי אנחת רווחה והנאה והרגשתי מסופקת. הוא רצה להמשיך אך בדיוק אחריי הוא הספיק לגמור.

זה היה מושלם, הסקס הכי מדהים שהיה לי אי פעם, עם הגבר המושלם.

פיללתי לאלוהים שאחרי הערב הנהדר הזה הוא ימשיך להתקשר אליי, אך כנראה שהתבדיתי, וידעתי שזה לא יקרה.

באותו הערב הוא החזיר אותי הביתה ואני כבר מאוהבת חיכיתי כל היום ליד הטלפון, אך הוא נדם. הרגשתי בזויה ופגועה וידעתי שעשיתי טעות. כל כך רציתי אותו, להיות איתו לדבר איתו אך הוא בחר להעלם כאילו בלעה אותו האדמה.

מאז אותו לילה אני פשוט לא יכולה לשכוח אותו, הוא השאיר בי חותם עמוק, חותם של תשוקה עזה, חיבור מדהים וכל כך רציתי שיהיה שלי.