הישראלית הכי יפה בעולם

יעל שלביה, בת אולפנה מנהריה, נכנסה לרשימת 100 הנשים היפות בעולם ועקפה במיקום את גל גדות, הישראלית השניה ברשימה

most beautiful faces צילום מסך יוטיוב

מאז 1990, בסיומה של כל שנה, מפרסם TC Candler רשימה שמדרגת את 100 הנשים היפות בעולם. מדובר ברשימה עצמאית של מבקרים מטעם עצמם (בראשם עומד טי.סי קנדלר, מבקר קולנוע לשעבר) שהפכה במרוצת השנים לאחת הרשימות היוקרתיות, המובילות והמסוקרות ביותר בעולם.

בניגוד לרשימות דומות שעורכים מדי שנה מגזיני האופנה והבידור המובילים וכוללות שמות שגורים של סלבריטאיות שרובנו מכירות, ברשימה של TC Candler תמצאו רוב מוחלט של שמות לא מוכרים. באתר שלו קנדלר מסביר שהוא מבקש להרחיב את דעת הקהל ולא לשקף אותה ולכן חשוב לו לאתר שמות חדשים ולהציג מגוון רחב של יופי נשי בינלאומי. הרשימה נבנית לאחר חיפוש דקדקני ואיתור פנים חדשות ויפות באמצעות שיטוט נרחב ומעמיק ברחבי הרשת ומיון של מאות אלפי תמונות ופניות שמגיעות מדי שנה מכל רחבי הגלובוס.

כמעט 40 מדינות מיוצגות ברשימה והמספר הזה עולה מדי שנה. כאשר הרשימה התפרסמה לראשונה, היא הורכבה בעיקר מכוכבות אמריקאיות, בריטיות ואוסטרליות וככל שחלפו השנים נוספו אליה פנים חדשות ממדינות רבות, לא מעט בזכות הרשתות החברתיות והאינסטגרם בפרט. לאור הצלחת הרשימה, לפני שנים ספורות נוספה גם קטגוריה גברית שבה נבחרים 100 הגברים הנאים בעולם.

השנה נכנסו לרשימה 2 ישראליות. גל גדות מוקמה במקום 22 המכובד, אבל חמישה מקומות מעליה תמצאו את יעל שלביה הצעירה שרובכם בודאי נתקלים בשמה לראשונה.

יעל שלביה צילום מסך יוטיוב

שלביה (במקור כהן, שלביה הוא "שם הבמה" שלה), היא תלמידת אולפנה בת 16 מנהריה שכובשת בחודשים האחרונים את עולם האופנה.  היא הספיקה להשתתף בקמפיינים של קסטרו ופיקס, להצטלם בשמלות כלה, לחתום חוזה עם 4 סוכנויות מסביב לעולם ולככב על שער מגזין רוסי. החוקים של שלביה כנערה דתיה ברורים לכל המעסיקים – היא לא מצטלמת בפוזות מפתות, בגדים חשופים, הלבשה תחתונה ובגדי ים, לפחות לעת עתה.

את שלביה גילתה באינסטגרם הצלמת הישראלית מרינה מוסקוביץ, היא צילמה אותה לקמפיין הביוטי הראשון שלה ובעקבותיו התחילו לזרום ההצעות לעבודות דוגמנות נוספות. נראה שלאור המיקום המכובד ברשימת הנשים היפות, לא ייקח זמן רב עד שנראה אותה בהרבה קמפיינים ותצוגות של מותגי על מובילים.

השבוע היא סימנה וי גם על קמפיין למותג האיפור המצליח של קים קרדשיאן KKBEAUTY:

יעל שלביה אינסטגרם

יעל שלביה אינסטגרם

יעל שלביה צילום מסך אינסטגרם

יעל שלביה אינסטגרם

יעל שלביה אינסטגרם

יעל שלביה אינסטגרם

יעל שלביה אינסטגרם

[youtube t6r0dguDw3A nolink]

מי עוד ברשימה? כפי שציינו בתחילת הכתבה, את רוב השמות אנחנו לא מכירות.

אל המקום הראשון הגיעה שחקנית ממוצא פיליפיני בשם ליזה סוברנו. במקומות השני והשלישי תמצאו דוגמנית צרפתיה וזמרת מטאיוואן. בין השמות המוכרים יותר מככבות ברשימהאמה ווטסון, סלינה גומז, סופי טרנר, לילי קולינס, לופיטה ניונג'ו וכמובן – גל גדות.

נעדרות מהרשימה – נשים מעל מידה 38 ומעל גיל 40. קנדלר אמנם מבטיח מגוון אבל הוא בא לידי ביטוי רק במגוון אתני. יהיה מעניין לעקוב ולראות אם זה ישתנה בשנים הבאות.

צפו ברשימה המלאה

[youtube Px_S0T4oOYo nolink]

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק