היריבות בין שרליז ת'רון לאנג'לינה ג'ולי

בימים אלה הרשת גועשת סביב שמועות על רומן בין בראד פיט לשרליז ת'רון, שאם להאמין לסיפורים, היא האשה האחרונה שאנג'לינה ג'ולי הייתה רוצה שתחבק את הגרוש שלה

הפרסומים האחרונים, הגורסים כי קיים רומן בין בראד פיט לשרליז ת'רון, כנראה לא הלהיבו את הגרושה המפורסמת של פיט, בלשון המעטה. אנג'לינה ג'ולי ות'רון נחשבות ל"יריבות" כבר שנים בכל מה שקשור לתפקידים בתחום הקולנוע. לפי דיווחים, ג'ולי מנעה מפיט לשחק לצדה של זוכת פרס האוסקר לשעבר וכנראה מסיבה טובה. ת'רון אינה רק יפה וכריזמטית, היא פשוט שחקנית מעולה, הרבה יותר מג'ולי.

אבל גם בלי שת'רון תשחק לצד פיט, ג'ולי הרגישה מאוימת מהכוכבת ילידת דרום אפריקה. ג'ולי התעכבה לכאורה במתן התחייבות לסרט "הכלה של פרנקינשטיין" רק כדי לעצבן ארת ת'רון. ההתמהמהות של ג'ולי לגבי הסרט עיכב את ת'רון שלא יכלה לקבל תפקידים אחרים במקביל עד שלא ידעה מה תשובתה של ג'ולי לגבי הפרוייקט. המקורות טוענים שג'ולי לא חתמה עם אולפני יוניברסל למרות שבהחלט יכלה לשמוח מ-20 מיליון הדולר שהוצע לה עבור התפקיד אבל היא נהנית מלעכב את ת'רון, שנורא רצתה לגלם את הדמות הראשית.

אנג'לינה ג'ולי עושה שלום צילום: GORC/GC Images)

כמו כן, היריבות בין שתי הכוכבות התגלגלה גם לקאסטינג של הסרט "Murder On The Orient Express”, כשג'ולי דחתה את התפקיד הראשי ובסוף הוא לא הגיע לאף אחת מהן. ומי שהרוויחה מההפקר הייתה מישל פייפר. ג'ולי אחר כך כיכבה בסרט "התייר", אותו דחתה ת'רון לפניה. "זה כאילו הבמאים נהנים מלהוציא אותן מדעתן", סיפר מקור. "הם פונים אליהן ונהנים מהדרמה שמתרחשת סביבן". המתיחות ביניהן נמשך כבר על פני כמה שנים טובות ולא עושה סימנים של האטה. הרומן עם פיט עלול ממש להוציא את ג'ולי משלוותה, אם אכן היא מקנאה בת'רון כפי שמצטייר. אם פיט ות'רון יהיו אייטם להוט הם יהפכו לפאוור קאפל מוביל והקשר יחזק את המעמד של שניהם.

שרליז ת'רון צילום Andreas Rentz/Getty Images

הגולשים עפים על הרומן הקיים או לא קיים ורבים מהם מרגישים שמי שמרוויח מהחיבור הרומנטי הוא בעיקר פיט. "עם כל הכבוד", ציינה גולשת, "הוא לא כזה להיט. מכור למריחואנה ואלכוהול, מגדל 6 ילדים ומתמודד עם גרושה קשה", "שרליז בכמה רמות מעליו ומעל אנג'לינה. היא יכולה למצוא מישהו טוב יותר". ת'רון על פניו מושלמת לפיט ששמו נקשר בכל מיני נשים אבל שום דבר רציני לא יצא מכל השמועות. לת'רון יש לה שני ילדים מאומצים, היא בוררת את תפקידי האופי שלה בקפידה, ולא מתבזה בפרוייקטים מביכים (כמו נסיונותיה של ג'ולי לביים) והיא שומרת על חייה הפרטיים… פרטיים. כן, מתברר שיש חיים אחרי בראנג'לינה והם נראים לא רע בכלל.