הטרנץ' המושלם של מלניה טראמפ

תיעוד נדיר: נשיא ארצות הברית והגברת הראשונה השיקית מפגינים חיבה בציבור לאחר שמעדה וכמעט התרסקה על הדשא אבל אנחנו בעיקר עפנו על מעיל הטרנץ' הכחול שלה

אל תתבלבלו סביב מפגן החיבה המפתיע בין נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, למלניה. אם זה היה תלוי בה, הם היו בקושי מחזיקים ידיים אבל לאחר שהיא כמעט מעדה על הדשא בבית הלבן בדרך למסוק וניצלה על ידי טראמפ, הם התחבקו לעיני המצלמות. כלומר, סוג של חיבוק. בכל זאת, לא בכל יום צונחים לכיוון הדשא לעיני כל העולם. המינימום זה להפגין הכרת תודה בסיסית למי שהושיע אותך מהבושות.
אבל עם כל הכבוד לדינמיקה הקרה-חמה בקרב השניים, אנחנו בעיקר התלהבנו ממעיל הטרנץ' הכחול והמושלם (קלואה) ומהמגפיים שלה (ג'יאנביטו רוסי) שעולים 1,625 דולר. הלוק המנצח הזה מאוד אופייני למלניה, שאוהבת לשלב בין מעילים קלאסיים למגפיים קוליים ומשקפי דיסטנס. לכאורה, אין פה בשורה אופנתית חדשה אבל כאן טמון כוחה- בחירת אאוטפיטים נצחיים שעומדים במבחן הזמן. מה יותר שיקי ממעיל טרנץ'? תשאלו את אודרי הפבורן, ג'יין בירקין קייט מוס וכל מי שמבינה בסטייל דבר או שניים.
בתקופה האחרונה מלניה נאלצה להתמודד עם לא מעט לחצים בתוך היחסים, לאחר שצפו כמה סיפורי בגידה של בעלה. החשיפה יצרה חיטוט בלתי פוסק בחייה האישיים והיה נדמה שפשוט נשבר לה מהכל ובעיקר, ממנו. אבל הנה, נראה שהם מצליחים לאחד כוחות לפחות בפני צלמי הפפראצי. גם משהו בימינו.
מלניה והטרנץ' צילום:  Mark Wilson/Getty Images

מלניה והמגפיים צילום: Photo by Chip Somodevilla/Getty Images

מלניה והטרנץ' צילום:  Mark Wilson/Getty Images

מלניה ובעלה צילום: Photo by Chip Somodevilla/Getty Images

 רגע המעידה הדרמטי: