הטיסה הסודית של מייגן מרקל

בשקט בשקט נחתה הדוכסית מסאסקס בניו יורק נטולת הארי על מנת לחגוג עם חברותיה במסיבת טרום לידה מסורתית עם הבסטיז. חבל שלא התכוונה גם לבקר את אביה, השוהה במקסיקו

בימים חורפיים אלה מייגן מרקל מצאה זמן לצאת מהפוך החם בארמון כדי לטוס עד לניו יורק. הדוכסית מסאסקס לא אמורה למלא בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות שם התחייבויות רשמיות מטעם משפחת המלוכה אלא להשתתף באופן פרטי כאורחת הכבוד במסיבה שארגנו חברותיה לרגל הלידה המתקרבת באביב.

כמיטב המסורת שאומצה על ידי נשים בכל העולם, מרקל תבלה במסיבת טרום לידה עם הבסטיז, בלי הארי, בלי סטרס ובעיקר בלי הביקורת השלילית והאינסופית מצד הבריטים. אמנם מרקל עברה לגור בממלכה הבריטית לפני חודשים אבל נראה היא לא מוכנה לוותר על הטקסים הפופולאריים ולחגוג כמו סלבריטאית הוליוודית.

מייגן מרקל בניו יורק צילום אינסטגרם

מרקל קיוותה שאת הגיחה הזאת מעבר לים איש לא יתעד אבל מה לעשות, בעידן הנוכחי לא ניתן להימלט מצלמי פפראצי בכל פינה. תיעוד הוא בלתי נמנע, כמעט כמו ההתקרחות של הנסיכים של ויליאם והארי. מרקל מתכוונת לבלות לפני ואחרי המסיבה, וחברותיה לקחו אותה למסעדות טובות והיא אף ביקרה בתערוכת אמנות, שם חיכה לה עדר של צלמים (ממש ביקור סודי, עלק) ויפנקו אותה כמה שניתן לפני שהיא נעלמת לגידול הדור הבא.

בעוד שבריטים רבים תוהים איך נותרו לה חברים אמיתיים, לאחר שנטשה את רובם לטובת קשרים עם סלבריטאים ברגע שנישאה לנסיך אבל מתברר שעוד ישנן כמה חברות נאמנות שטורחות להשקיע בה. כמו כן, גולשים בריטים תהו איך היא תקבל מתנות כי לפי הפרוטוקול אסור לה לקחת דבר. הם מקווים שהיא תתרום אותן לצדקה או למי שזקוקה להן.

מייגן מרקל בניו יורק צילום אינסטגרם

מרקל לפי דיווחים רכשה כמה פריטי לבוש לבייבי שבדרך (כאילו שלא ניתן לעשות שופינג באנגליה) אבל אפשר להבין את הרצון להצטייד בכמה פריטים נחמדים מאזור הסוהו. נראה כי מרקל מבלה יפה בעיר התוססת והשוקקת חיים, רגע לפני שתעבור לאזור הדמדומים בבית פרוגמור השליו והשומם מחוץ ללונדון.

בימים אלה מרקל נתונה תחת לחצים רבים סביב התנהלותם של בני משפחתה והסאגה המתמשכת עם אביה לא נפתרה. כל הסטרס הזה לא מוסיף למרקל בריאות או נחת וניכר כי היא באמת זקוקה לחופש מהעם הבריטי החטטן שמסרב לקבל אותה לחיקו. חבל שמרקל לא מנצלת את הביקור על אדמת ארצות הברית על מנת לבקר את אביה החולה והמסכן, השוהה לא רחוק משם, במקסיקו.

מייגן ושומר הראש בניו יורק צילום אינסטגרם

מייגן בניו יורק צילום אינסטגרם

מייגן בניו יורק צילום אינסטגרם

מייגן מרקל בניו יורק צילום אינסטגרם