החתונה הקסומה של קייט אפטון בטוסקנה

הדוגמנית קייט אפטון ואהובה, כוכב הבייסבול ג'סטין ורלנדר, הרימו חתונה מעוצבת מהאגדות על רקע נופי טוסקנה ונראו כמו נסיכים אירופאיים. אין יותר גלאם מזה

חתונות יכולות להיות קסומות או קיטשיות. במקרה של הדוגמנית קייט אפטון שהתחתנה בשבוע שעבר, נראה שהיא לא יכלה לבקש טוב יותר מחתונת החלומות שלה עם שחקן הבייסבול ג'סטין ורלנדר.  לא היה שום דבר קיטשי בבחירת המקום, השמלה, הפרחים והאווירה המשוחררת בגנים קסומים בטוסקנה.
לא כל אחד יכול להרשות לעצמו להינשא במקום הכי שיקי ביקום (עם כל הכבוד לפריז) אבל אפטון ואהובה כבשו את איטליה וחזרו להתחתן במקום בו נפשו לראשונה כזוג.
אפטון, אחת הדוגמניות האהובות על ספורטס אילוסטרייטד, סיפרה על הצעת הנישואים: "ג'סטין מאוד רומנטי והוא הציע לי נישואין בתורכיה על רקע השקיעה", השניים בחרו להנשא ב-Rosewood Castiglion Del Bosco בגלל ההיסטוריה, הקסם הטבעי ובעיקר כי חבריהם יכלו להישאר באזור ולא להתפזר.
חתונה של קייט אפטון עם בעלה
"זה היה מאוד חשוב עבורנו שנרגיש כמו בחופשה עם חברינו הטובים ביותר ובני משפחתנו", סיפרה אפטון. "הקדשנו חצי יום למשחקים ספורטיביים עם צוותים, חוקים ומשימות – פינג פונג, כדורגל, מירוצים ואפילו המראנו בכדור פורח".
בואו נגיד ככה, אם נשים את היופי בצד, החתונה הזאת נשמעת מתישה ואני לא בטוחה כמה כוח היה לנו להתרוצץ שם כאילו נחתנו באולימפיאדה למתחילים אבל נראה שחבריהם לא קיטרו.
חתונה קייט אפטון
ולגולת הכותרת – שמלות החתונה. אפטון בחרה את אחד מבתי האופנה הכי נשיים ואלגנטיים – ולנטינו, והיתה שותפה למלאכת העיצוב של שמלת התחרה הנסיכותית. גם שמלת התחרה האדומה שלבשה ערב החתונה היתה מבית ולנטינו ושמלה נוספת, סקסית ונוחה יותר לשבשה במסיבה, היתה של המעצבת כריסטי רילינג.
KATEU1212
KATEU12121
 
בדרך כלל סגנונה של אפטון מאוד סקסי ואפילו טראשי לעתים, אבל כאן היא הפגינה טעם משובח ואנין כשל נסיכה אירופאית. הכל היה נראה כאילו נלקח מחתונה מלכותית וגם בעלה נראה כמו ג'נטלמן מושלם. הנה עוד תמונות מחתונת האגדות:
חתונה קייט אפטון
קייט אפטון חתונה
אפטון אלבום חתונה
קייט אפטון ובעלה האלגנטי