החינה של שלומית מלכה ויהודה לוי

הזוג הנוצץ ביותר בביצה חגג באווירה מרוקאית צנועה, לצד חברים ובני משפחה ומחר השחקן ואהובתו הדוגמנית יעמדו מתחת לחופה בדרום הארץ וינשאו כדת וכדין

בסופשבוע הקרוב יהודה לוי ושלומית מלכה, הזוג הנוצץ ביותר בביצה המקומית, יעמדו מתחת לחופה וינשאו כדת וכדין. השחקן והדוגמנית נמצאים עמוק בהכנות לקראת היום הגדול, שייערך בדרום הארץ ובינתיים מלכה העלתה לאינסטגרם תמונות מהחינה המרוקאית שנערכה אמש כמיטב המסורת . אפשר לומר שכל החודש האחרון הוקדש לחגיגות אצל שני אלה, כשמלכה ארגנה בצימר בצפון הארץ מסיבת רווקות בסגנון פסטיבל המוזיקה הנחשב קאוצ'לה ("שלומצ'לה")  ולוי בילה עם חבריו הקרובים מעבר לים.

לחינה, שנערכה באווירה אינטימית בתל אביב, הגיעו חברים טובים ובני משפחה קרובים שרקדו לצלילי ה די-ג'יי נדב שפילמן ('אטיסוטו') ואפשר להגיד שלוי-מלכה פיזרו לא מעט חיבוקים וחיוכים באווירת הקולולו. לוי כבר היה מאורס בעבר, לנינט טייב אבל הזוגיות התפרקה באופן מפתיע לאחר מספר שנים. בזמן שה"מאמי הלאומית" התחברה למוזיקאי יוסי מזרחי וילדה את בתם, לוי היה נראה קצת מכונס ואבוד עד שפגש את מלכה, הצעירה ממנו באי אלו שנים. למרות שרבים הרימו גבה לנוכח פער הגילאים, נראה כי שניהם די מתאימים זה לזו.

את הבגדים, שבני הזוג לבשו באירוע, עיצבה חברתה הטובה של מלכה, קורל סימנוביץ, דוגמנית בוגרת שנקר, בתו של בעלה של פנינה רוזנבלום וזוגתו של שחקן הכדורגל הספרדי, סרג'יו רוברטו.

שלומית מלכה

לוי הצהיר בתקשורת לא מעט פעמים על אהבתו למלכה ושהיא "האחת" ומלכה לא הסתירה את התלהבותה מבן זוגה ונישקה אותו בדביקות מול המצלמות בכל הזדמנות. היו כמה נשמות טובות שמיהרו להפיץ שמלכה רק רוכבת על הצלחתו כדי להתקדם אבל היא מצליחה בכוחות עצמה והיא עשתה הון מקמפיינים ("ראלף לורן") עוד לפני שפגשה את לוי. כיום היא ממשיכה לקטוף מעט קמפיינים נחשבים בחו"ל (ארמני, מייביליין, רוברטו קוואלי) . בקיצור, היא לא זקוקה לכסף של לוי.

שלומית מלכה

מה שכן, בזכות הזוגיות המתוקשרת עם לוי היא הפכה לסלבריטאית מקומית שכולם מכירים. לצערי, הפרסום הרב הוביל אותה להנחות בפריים טיים, ב"דה וויס", מה שהתגלה כליהוק גרוע במיוחד. נקווה שהיא תמשיך לפתח את הקריירה מעבר לים ולא תבחר פרוייקטים נוחים "קרובים לבית", כמו שקורה לנשים רבות המתחתנות כי הלוק שלה מדבר לגופים מסחריים גדולים ומזמן לא הייתה לנו מישהי, אחרי בר רפאלי, שהצליחה לגרוף קמפיינים נחשבים. אז שלומית, מזל טוב, עלי והצליחי והעיקר – אל תנחי.

שלומית מלכה