החיים היפים בגיל 50

כמה רגעים מול הראי מעניקים מנוחה לגוף ולנפש. קרם שמחייה את העור תורם לביטחון העצמי

* בשיתוף קרליין

10-ravit-carline-after

 'פיפטי' הוא לא רק רומן הרומנטי ששאב אותי לז'אנר הרומנטי בסערה. את גיל חמישים העגול חגגתי במשך שנה שלמה בשרשרת אירועים ובשמחה אמיתית. זוכרים את מג ריאן בוכה לבילי קריסטל עם הרבה ממחטות טישו ב'הארי פגש את סאלי' (סרטם של רוב ריינר ונורה אפרון) שהיא עוד מעט בת ארבעים. כשהוא ציין שהיא רק בת שלושים ושתיים היא המשיכה לבכות, "אבל זה שם, מחכה לי כמו דרך ללא מוצא".

 בגיל 52 אני מרגישה שחל שינוי. אני עדיין נראית טוב והשינוי במצב העור שלי נראה לי מזערי, אך הוא נמצא שם, וכפי שאנו יודעות, הוא רק ילך ויעמיק, כמו ה'דרך ללא מוצא' של סאלי.

חבריי יודעים שאם יש דבר שאני אוהבת יותר מקרמים, קפה הפוך, רומנים רומנטיים ומגזין ווג הוא להצטלם. אני מנהלת רומן ארוך שנים עם המצלמה, טורפת אותה ועושה אתה אהבה. לפני מספר חודשים הצטלמתי עם חבורת נשים מקסימה ואנרגטית ללוח שנה חברתי. באותה העת עוד חשתי שיש לי את זה: סקסאפיל, נוכחות, התפעלות ופרגון עז מכל הנוכחות, שמחת חיים ונשיות מתפרצת. הצלמת והאופנאית כינו אותי "תמונה השווה אלף מילים".

היום, מספר חודשים בודדים לאחר מכן, אני מרגישה שחל שינוי. השינוי קטן אבל אני רואה אותו ב'זכוכית מגדלת'. העור קצת פחות זוהר, בעל נטייה חדשה לאדמומיות. קווקווים קטנים וזעירים צצו במצח וסביב העיניים. פה ושם כתם שמש ושקיות תחת העיניים מקבלות את פניי בשעות הבוקר המוקדמות.

לפני הטיפול: העור אדמומי, יבש וחסר חיים

r2-carline-ravit

החל החיפוש אחר המוצר האידיאלי

חיפשתי קרם שיהיה גם וגם: כפי שאני גם אימא, גם עובדת (ובדרך גם ספר פרי עטי), גם בבית, גם בחוץ, גם אישה, גם חברה, כך אני מחפשת את קרם ה'גם וגם' שיפטור אותי מהשימוש במיליון מוצרים ולא יהפוך את הטיפוח בחדר הרחצה ל'מסע אלונקות'. קרם שיהיה אפקטיבי, יחדיר לחות, ימנע יובש, יזין וימצק את העור. שיגן עליו מהשמש ושאר מזיקים באוויר ובכך ימנע הופעה של כתמי שמש וכתמי פיגמנטציה שהם בעיניי סמל לתהליך ההזדקנות ואף יחדיר חומרים חשובים לעור. קרם שייתן רגע של טיפוח, הפוגה וכיף רק עבורי לכמה דקות בבוקר ובערב מדי יום. משהו רק עבור עצמי.

לא חסרים לי קרמים. תמיד אהבתי קרמים אך הגיע הרגע לקרם שלא רק נותן הרגשה טובה. הגיע הזמן לעלות כיתה לקרם חדש שמחזק וממצק. אז בחרתי  לנסות את קרם היום הרב תועלתי   Expert Defense Day Cream עם מסנני קרינת UVA+UVB בדרגת,SPF 30  של קרליין מסדרת הזהב Revival 55+, אשר נועד לחזק, למצק ולהזין בצורה אינטנסיבית עור בוגר. כהשלמה התנסיתי במוצרים משלימים מאותה הסדרה: קרם לילה, סרום וקרם עיניים שאף הם נועדו לחיזוק ולמיצוק עור הפנים.

ravit-careline-revival

הנחתי את אריזות הזהב היפהפיות במקום של כבוד על יד הראי הגדול והן הפכו מיד לקישוט חדר האמבטיה. כל אורח שנכנס שואל מהן אריזות הזהב היפהפיות הללו. פתחתי את הקרם ושאפתי מלוא ריאותי: הריח נעים, לא חזק מדי המשלב רעננות ופרחוניות. תחושת המריחה משיית- סאטנית והקרם נמס אל תוך העור והותיר אותו עדין ורך למגע. מדי בוקר לאחר ניקוי הפנים מרחתי את הסרום, את קרם העיניים ואת קרם היום ולאחר מכן התאפרתי כהרגלי, איפור יום טבעי ולא מודגש מדי.

המריחה הראשונה:

ravit-careline-before

סדר יום השבוע כלל פגישות רבות וישיבות בחללים מחוממים ונעדרי לחות שהשפעתם על העור אינה חיובית. בימים רגילים העור היה מתייבש, במיוחד באזור הלחיים וסביב השפתיים. קרם  העיניים היה יעיל במיוחד בשעות היום בהם המימיקה עובדת ללא לאות. הקרם אף מגן על העור תחת האיפור, בימים יבשים וחסרי לחות. המריחה לוקחת דקות ספורות של טיפוח והתמקדות בעצמי. את קרם העיניים אני  מניחה בטפיחות קלות סביב ארובת העין וברקות ועוד טיפה סביב השפתיים- פטנט אישי וותיק אשר הותיר את שפתיי עד היום ללא אף קמטוט.

לאחר מספר ימים בהם השתמשתי בקרם, העור נשאר לחלוחי ולא מיובש. גם האדמומיות האופיינית לי, פחתה. מרחתי במשך מספר לילות את קרם הלילה שהתגלה כעשיר מדי לסוג העור שלי שבמקורו רגיל- מעורב וכנראה נועד לעור מבוגר- יבש. עברתי להשתמש בסרום גם בשעות הלילה וקמתי עם פנים רעננות וזוהרות.

נפלא בעיני כיצד משהו קטן, המותאם היטב לעור, יכול לתרום משמעותית לתחושה הפנימית לעור זוהר ולביטחון העצמי. טיפוח של כמה דקות מדי בוקר וערב הם מתנה לעצמי ואני שוב על השטיח האדום, בדרך לקבלת פרס ונהנית לקבל בברכה את גיל החמישים שהוא רק ההתחלה.

רגעים קטנים רק עבורי בהם אני מזכירה לעצמי שאינני רק לוליינית עם כדורים באוויר אלא גם בעצמי,  משהו, משהו. כמה רגעים מול הראי עם קרם נעים שעושה טוב לי באריזה כתכשיט, מעניקים מנוחה לגוף ולנפש בתחילתו ובסיומו של יום מטורף עם בית, ילדים אהובי חיי, עבודה, ריצות, פגישות, סידורים.

מראה זוהר ועור קורן התורמים לביטחון העצמי ולתחושת הנוכחות של ה'אני', הם לחלוטין ברי השגה ומשפיעים נפלא על המשפחה והסביבה. חזרתי להרגיש בטוחה וזוהרת ולראייה צילומים חדשים לאחר שבועיים של התנסות. Revival 55+ הוא שם המצדיק את עצמו, מחייה את העור ליופי חיצוני ופנימי.

תמונות בתקופת השימוש:

לאחר שבועיים:

r1-carline-ravit

לאחר הטיפול:

 

after1-carline-ravit1

after2-ravit-careline

חוזרת להצטלם:

 

ravit-careline-650-after