הזמרת אדל ובעלה מתגרשים

אחרי שבע שנות נישואין, הדיווה בעלת הקול המהפנט ובעלה סיימון קונקי אישרו שהם מתגרשים. מה יעלה בגורל הונה העצום המסתכם בכ-145 מיליון דולר?

אם האלבום הבא של אדל יעסוק בפרידות ולב שבור, אל תתפלאו. הזמרת הבריטית המגה מצליחה ובעלה בשבע השנים האחרונות, סיימון קונקי, אישרו שהם מפרידים כוחות. השניים, הורים לאנג'לו בן ה-6, ימשיכו "לגדל את בנם באהבה", כפי שהרגיע דובר מטעמה של הזמרת שאישר את הפרידה וביקש מכולם שיכבדו את פרטיותם. אדל וסיימון נישאו בסתר ב-2016 ונראה כי תהליך הגירושים יהיה הרבה יותר גלוי מכפי שהשניים רוצים. לאחר שאדל וסיימון ניהלו חיים נפרדים בתקופה האחרונה, רבים כעת שואלים איך יחולק ההון העצום של אדל (כ-145 מיליון דולר). לדעת מקורות, הסכום הזה עשוי להיות מחולק חצי-חצי מאחר ושניהם לא חתמו על הסכם ממון.

אדל ובעלה לשעבר סיימון צילום Kevin Mazur/WireImage)

עצוב לדעת שגם אדל וסיימון, כמו רבים לפניהם, לא הצליחו לשקם את הקשר ולגשר על הבעיות. אם להאמין לשמועות, הזוגיות של אדל, 30 וסיימון, 45, החלה באופן לא הכי חיובי, כאשר הוא לכאורה עזב את אשתו עבור אדל. רבים לא יודעים הרבה על הקשר הרומנטי מאחר ושניהם הקפידו לשמור על פרטיות ולא חשפו פרטים בתקשורת. כמו כן, הם בקושי תועדו ביחד לאורך השנים. שמועות על פרידה החלו להתרוצץ כאשר בעלה, יזם בתחום הצדקה, הגיע מוקדם יותר השנה לטקס פרסים בריטי בלעדיה ורבים ראו בכך סימן לפרידה.

אדל ובעלה סיימון צילום Lester Cohen/Getty Images for NARAS

הפעם האחרונה בה תועדו ביחד הייתה בהופעה של אלטון ג'ון, לפני מספר חודשים. לא ברור מה בדיוק קרה ביניהם אבל מקורות מספרים שהם התחילו להתרחק כאשר הוא נשאב לעבודה, שהצריכה ממנו טיסות מעבר לים ואדל החלה להסתובב במעגלים חברתיים חדשים בלוס אנג'לס ובניו יורק. איכשהו, השניים הצליחו לנהל מערכת יחסים כזאת על פני זמן אבל בסוף הם נשברו.

אדל ובעלה לשעבר צילום Lester Cohen/WireImage

כמו כן, לסיימון לא היה שום רצון לקחת חלק בחיי הגלאם של אדל והעדיף להימנע מאירועים ושטיחים אדומים. בטקס פרסי הגראמי של שנת 2017, כאשר אדל קיבלה פרס על האלבום הטוב של השנה, נרשם רגע מרגש כשהיא הקדישה אותו לסיימון. "אני נשואה! בעלי, הבן שלי, אתם הסיבה שלי לעשות וליצור".