זוג הצטלם לאלבום אירוסין בהשראת "לה לה לנד"

הסרט אמנם לא זכה באוסקר אבל לפחות הוא הקסים זוג צעיר מקליפורניה, שהחליט להתארס בהשראתו. התוצאה אמנם נפלאה אבל הם בעיקר מעוררים געגועים לדבר האמיתי – ריאן גוסלינג ואמה סטון

הסרט "לה לה לנד" השאיר רושם עז על כל מי שראה אותו ונותר מהופנט ומאוהב בריאן גוסלינג ואמה סטון אבל כנראה שהזוג לפניכם באמת התלהב מהסרט, קצת יותר מהשופטים בטקס האוסקר שלא בחרו בו כסרט השנה. הכירו את אלן ולקלינסקי וקורי קולינס מקליפורניה, שחגגו את אירוסיהם בהשראת הסרט הקסום של דמיאן שאזל והפכו לאייטם ויראלי בכל העולם.

הצלמת, מרליז הארטמן, (Marlies Hartman), הציעה את הקונספט הקולנועי הייחודי, לאחר שגם היא התאהבה בסרט וקלטה עד כמה הכימיה בין השניים הזכירה לה את הניצוצות שעפו בין גוסלינג לסטון. "אלן וקורי התגוררו והתאהבו באל.איי. שניהם תיצפתו על הכוכבים באחד הדייטים הראשונים שלהם. הם מעריצים את הסרט ואלן הרגישה שקורי הוא הריאן גוסלינג הפרטי שלה", סיפרה הצלמת.

הזוג לא רצה ממש לחקות את גוסלינג וסטון אלא לייצר אווירה ייחודית משלהם ורק לשדר את האנרגיה המחשמלת של כוכבי הסרט. כמובן, אי אפשר באמת להיכנס לנעליהם של סבסטיאן ומיה. אמנם גוסלינג לא זכה בתור השחקן הטוב ביותר אבל מבחינתי הוא הזוכה הרשמי ואין באמת טעם לנסות לחקות אותו או להיראות כמוהו. כך שקורי יכול להמשיך לחלום אבל גוסלינג יש אחד.

ריאן גוסלינג ואמה סטון

לה לה לנד זוג ביחד

לה לה לנד בשקיעה

לה לה לנד זוג

לה לה לנד הסרט