ההפתעה המהפנטת שקיבלה גלית גוטמן

המנחה והדוגמנית ובן זוגה, יגאל אהובי, שוטטו להנאתם בשבוע האופנה בפריז ולא תיארו לעצמם שתמונה אחת שלהם תתגלגל להיות מועמדת לפרס צילום נחשב בתחרות בריטית

כל רגע בחיים יכול לייצר תמונה נהדרת, אם יש כמובן צלם נפלא שיודע ללכוד התרחשות בתזמון הנכון ובמקום הנכון. תשאלו את גלית גוטמן ובן זוגה, יגאל אהובי, שגילו זאת על בשרם בשבוע האופנה האחרון בפריז.

גוטמן, אחת הדוגמניות המצליחות בישראל, צולמה אינספור פעמים אבל ספק רב אם משהו הכין אותה להפתעה המדהימה שקיבלה בימים האחרונים, לאחר שגילתה שתמונה אחת שלה ושל אהובי התגלגלה לרשימה הקצרה בתחרות הצילום היוקרתית 2019 British Photography Awards בקטגוריית צילום רחוב.

גלית גוטמן ויגאל אהובי צילום אינסטגרם

הצלם, Mishkec, העלה לאינסטגרם את התמונה הנפלאה שצולמה בשחור-לבן ובה רואים את גוטמן שמחזיקה סיגריה עומדת לצד אהובי ושניהם נראים כאילו יצאו מסרט אירופאי ואמנותי מפעם. משהו בתמונה הזאת פשוט ממגנט אותך ואי אפשר להפסיק להסתכל עליהם שוב ושוב ולנסות להבין מה הסיפור שלא נחשף בפריים. מה ראו גוטמן ואהובי ולאן הופנה מבטם. הזמן עומד מלכת ולא מזיק ששניהם נראים מסוגננים להפליא. הם משדרים את שיא הקלאסה, כאשר אהובי בסריג גולף שחור וגוטמן בשמלה אלגנטית ומעיל המונח על כתפיה באגביות. מדובר ללא ספק בתמונה מנצחת ונותר לחכות לראות האם הצלם יזכה בתחרות הנחשבת. מה שבטוח, אנחנו בעד.

אתם יכולים להצביע כאן. 

 והנה עוד פריים מושלם של הזוג:

גלית גוטמן צילום אינסטגרם