ההזמנה לחתונה של דנה פרידר ודין שטרן

השחקנית וכוכבת הילדים, דנה פרידר עומדת להינשא לאהובה, איש עסקים דין שטרן והשניים כבר שיגרו את ההזמנות לחבריהם הסלבריטאים. לא שאנחנו מוזמנות אבל אולי יהיה לנו יותר מזל עם שלומית מלכה ויהודה לוי

השנה אמנם החלה עם דרמות לא קטנות, הנשיא טראמפ שנכנס לתפקידו ועורר סערות ופינוי עמונה, שתפס כותרות אבל בכל הנוגע לעולם הבידור, הפולניות שביניכן יכולות לשחרר אנחת רווחה. רק נחת, מה שנקרא. כוכבת הילדים והשחקנית דנה פרידר, עומדת להינשא לבחיר ליבה, איש העסקים, דין שטרן ובנו של מפיק הצמרת, מייקל שטרן. שנת 2017 גם תיחקק בתור השנה בה יהודה לוי סופסוף עמד מתחת לחופה, לאחר ההברזה של נינט, עם הדוגמנית שלומית מלכה.

דנה ודין הפכו לאחד הזוגות היותר חמודים בביצה ובחודש יוני האחרון, במסגרת חופשה רומנטית באיטליה, בן זוגה כרע ברך והציע לה לבלות לצדו עד שארית חייהם. פרידר המאושרת, העלתה תמונה לאינסטגרם, בה הציגה לכל עוקביה את הטבעת והכריזה  "כן!". מאז באמת לא היה ברור מה קורה עם החגיגה הלבנה והנה, באתר "וואלה!", פורסמה ההזמנה ששלחו השניים לכל חבריהם.

דנה פרידר ודין שטרן

אז שריינו ביומן, רק אם נורא בא לכם להשתתף בשמחתם מהבית, את התאריך ה-29 במאי. ממש רגע לפני חג השבועות. הזוגיות עם שטרן הגיעה לאחר שפרידר ואלי פיניש, שניהלו קשר מתוקשר מאוד, נפרדו. לפניו פרידר ניהלה זוגיות ארוכה עם קובי פרג'. הבחירות הרומנטיות שלה בעבר הוכיחו שהיא ממש לא נמשכת לגברים בעלי יופי ברבי וכי היא דווקא בעניין של עומק והומור, בניגוד לכל מיני כוכבות שמחפשות את בראד פיט.

עם שטרן היא מעולם לא נראתה מאושרת יותר, האמת. השניים מבלים בכל מיני ארצות והיא מעלה תמונות מהחופשות שלהם, תוך כדי שהיא מזכירה לנו שישנם אנשים שהחיים שלהם הם באמת דבש נוטף ופוטוגני במיוחד.

הנה ההזמנה שלא תקבלו:

הזמנת החתונה של דנה ודין

אז הנה הם, הזוג היפה. ואם אתן תוהות איך הכירו בכלל אז פרידר, 29 ושטרן, 35, נפגשו לראשונה לאחר שהוא ביקש מחברה משותפת להכיר ביניהם. מאותו רגע הם הפכו ליישות אחת בכל אירוע. טוב, לחתונה לא נגיע, לצערנו אבל אולי נקבל הזמנה משלומית ויהודה. רק אל תשלחו לנו בדואר. בכל זאת, דואר ישראל.

דנה פרידר ודין

צילום: מחשבון האינסטגרם של דנה פרידר