הבת של ג'וד לאו קטפה קמפיין קוסמטיקה

מורשת "הבנות של" ממשיכה במלוא העוצמה והפעם קבלו את היורשת של השחקן המפורסם ואשתו לשעבר, סיידי פרוסט, שהפכה לפנים החדשות והענוגות של "ברברי" בתחום האיפור. לא רע בשביל התחלה

מזמן לא הייתה לנו "בת של" ענוגה כמו איריס לאו, היורשת של השחקן ג'וד לאו ואשת החברה הלונדונית, סיידי פרוסט. זה היה רק עניין של זמן עד שאיריס לאו, רק בת 16, תכבוש את עולם האופנה בסערה והנה היא, שגרירת הביוטי החדשה של מותג היוקרה "ברברי". "הכבוד הוא לי שנבחרתי!", סיפרה לאו בהתרגשות, בראיון לתקשורת. "התרגשתי מאוד ליציאת הקמפיין והייתי אפילו קצת לחוצה. כולם קיבלו אותי יפה ולהצטלם היה כיף גדול".

הקמפיין הראשון של לאו הוא עבור השפתון הנוזלי של החברה, "Lip Velvet" והוא צולם על ידי אנג'לו פנטה בלונדון. אין זו הפעם הראשונה שהיא מצטלמת למותג אופנה, היא כבר דגמנה ל"מיו מיו" אבל ללא ספק, קמפיין "ברברי" הוא הג'וב הרציני הראשון והנכסף ביותר שבחורה יכולה לקבל. חוזה קוסמטיקה עם מותג יוקרתי נחשב לקרם דה לה קרם בעולם הכרומו ומפה היא יכולה לפרוץ לעוד קמפיינים שווים. כמובן, היא יכולה גם להיעלם. זה תלוי לא מעט בעשייתה ולאן היא תתעל את עצמה.

לאו היא דוגמה טובה לאיך צילום ואיפור יכולים לעשות פלאים. עם כל הכבוד לייחוס, מול רוב התמונות שלה ברשת לא הייתי עוצרת בהתפעלות. היא נראית רגילה למדי. היא לא נוטה להתאפר או להתאמץ ונראית בדיוק כמו טינאייג'רית טיפוסית. אבל יש לה תווי פנים שעוברים מצלמה באופן נפלא ועם הצוות הנכון, היא בהחלט יכולה להתאים לקמפיין איפור גדול. כמובן, היא לא היתה זוכה לכך אלמלא הייתה הבת של השחקן ההורס אבל ככה זה בימינו. "בנות של" שולטות בעולם הבידור והאופנה.

אז הנה היא, הבריטית עם העבודה הכי כייפית בעולם:

איריס לאו איפור

איריס לאו בים

 

איריס לאו עם היד

 

איריס לאו באדום

הוריה ה גאים של איריס:ג'וד לאו וסיידי

אימה של איריס, סיידי פרוסט:

סיידי פרוסט

 

צילום: מחשבון האינסטגרם של איריס לאו