הבשורה החדשה בתחום ההזרקות האסתטיות

תחום ההזרקות האסתטיות עובר שינוי משמעותי בתקופה האחרונה ומביא איתו בשורה חדשה הן בתפיסה הכוללת והן בהרכב ויעילות החומרים המוזרקים

תם עידן ההזרקות המוגזמות, שפתי הברווז, פנים ללא הבעות והניסיון להיראות בכוח יותר צעירות (דבר שעלול להסתיים בתוצאה הפוכה וגם טומן בחובו לא מעט סכנות). הבשורה החדשה בתחום ההזרקות האסתטיות היא מראה מטופח אך טבעי, כזה ששומר על תווי פנייך המקוריים באמצעות שימוש בחומצה היאלרונית מתקדמת ובטוחה, בעדינות ובחוכמה. היום כבר ברור שאי אפשר באמת לעצור את מחוגי הזמן ונשים רוצות פשוט להיראות נהדר לגילן מבלי שיהיה ברור לעין שהן נעזרות בהזרקות. זו אחת המסקנות הברורות שלקחנו איתנו ממפגש העיתונאים שערך מותג החומצות ההיאלרוניות NEAUVIA שהציג בתחילת החודש בכנס הבינלאומי IMCAS בפריז, העוסק בעיקר ברפואה פלסטית-אסתטית ואנטי אייג'ינג.

NEAUVIA צילום יחצ NEAUVIA בכנס IMCAS בפריז 2019. צילום: יח"צ 

המותג NEAUVIA הוקם לפני כשש שנים על ידי החברה השוויצרית MATEX LAB. כשהחברה החליטה להיכנס לתחום ההזרקות, היא ידעה שעליה להציע משהו חדשני שטרם נראה בשוק שנמצא בצמיחה מתמדת ומכאן נגזר השם NEAUVIA שמשמעותו "דרך חדשה" או NEW WAY. החדשנות של המותג באה לידי ביטוי, בין היתר, בעובדה שהוא מציע מוצרים "נקיים" מחומרים מזיקים.

מי שעומד מאחורי הפיתוח המדעי הוא פרופסור ניקולה זרבינטי האיטלקי, רופא עור בעל שם בינלאומי וקליניקה מבוקשת בעיר PAVIA שבאיטליה. זרבינטי וצוות המדענים שאיתו גילו במחקר ארוך שנים כי קיים בגוף רכיב טבעי חיובי שיכול לספק לפחות את אותה התוצאה שמספקים חומרי המילוי הקיימים בצורה הרבה יותר בטוחה ובכך חוללו שינוי גדול בתחום ההזרקות. בטיחות היא מילת המפתח של המותג וגאוותו הגדולה, לצד מבחר גדול של מוצרים יעילים ועמידים (ביניהם גם ליין ייעודי לגברים) שמספקים תוצאה טבעית ויפה.

NEAUVIA צילום יחצמימין: לפני, משמאל: אחרי הזרקות עם חומר המילוי של NEAUVIA. עדיין את, אבל רעננה. צילום: יח"צ 

בעוד מרבית החומצות ההיאלרוניות המוצעות היום בשוק מופקות מסינתזה של חיידקי סטרפטוקוק מעוררי מחלות, החומצה ההיאלרונית של NEAUVIA מיוצרת מחיידקים פרוביוטיים הנמצאים בפלורת המעיים והם בעלי תאימות ביולוגית גבוהה לגוף האדם. לכן, התוצאות שהיא נותנת טובות יותר והסיכונים פחותים. זאת ועוד, חומרי המילוי של NEAUVIA מבוססים על טכנולוגיה חדשנית המאפשרת תוצאות הנשמרות לאורך זמן רב יותר ביחס למותגים מוכרים אחרים וחלק מהמזרקים מכילים בנוסף לחומצה ההיאלרונית האורגנית, גם קלציום הידרוקסיאפטיט המעודד יצירת סיבי קולגן טבעיים המסייעים להגברת האפקט.

חשוב לדעת כי חומצה היאלרונית נמצאת בגוף האדם באופן טבעי מיום לידתו ונוכחותה מסייעת למראה עור צעיר, בריא, מתוח ורווי בלחות. באמצע העשור השלישי לחיינו כמות החומצה ההיאלרונית ברקמות שלנו הולכת ופוחתת ומשלב זה העור מתחיל לאבד גמישות ומיצוק ומתחילים להופיע קמטים נראים לעין ו"נפילה" של העור תוך טשטוש תווי הפנים החדים שאפיינו אותנו בצעירותנו. הפתרון המקובל והיעיל ביותר להתמודד עם תופעות אלו, הוא הזרקה של חומצה היאלרונית לאזורים שונים בפנים על מנת למלא את הקמטוטים, לעצב, להרים, "לבנות" מחדש את תווי הפנים שהיטשטשו, להחזיר נפחים ולייצר מראה עור בריא וחיוני.

NEAUVIA צילום יחצהמטרה: להיראות הגרסה הכי טובה של עצמך. צילום: יח"צ 

ככל שתתחילו את הטיפולים בחומצה היאלרונית בשלב מוקדם (אך לא מוקדם מדי), כך תוכלו לשמר את מצב העור ולדחות את תהליך ההזדקנות שלו וגם תזדקקו לפחות טיפולים בהמשך. אבל לפני שתעשו כן, קבלו 2 המלצות חמות – ראשית, בצעו את הטיפולים רק במרפאות מורשות ומתמחות על ידי רופא מוסמך ושנית, בחרו היטב את החומצה אותה אתן בוחרות להזריק. בידקו את המרכיבים ולימדו את היתרונות והחסרונות, אם קיימים.

NEAUVIA שמחזיקה במפעל ייצור עצמאי, מרכזי פיתוח וצוות רופאים ומדענים באיטליה ומשווקת בכ-75 מדינות מסביב לעולם (ולאחרונה גם בישראל), מציעה 12 סוגים שונים של חומצה היאלרונית, בריכוזים וצמיגויות שונות, שמתאימים לאזורים שונים בפנים (לחיים, צוואר, שפתיים, חיוך וכו') ולצרכים שונים. הרופאים שמשתמשים במוצר עוברים הכשרה שבה הם לומדים לתת מבט כולל על הפנים ולהציע טיפול מלא ואפקטיבי תוך התאמת המזרק הספציפי לכל אזור. המטרה הסופית היא לייצר מראה טבעי ולסייע לך להיראות הכי טוב שאת יכולה בהתאם לגילך מבלי לשנות את פנייך בצורה דרסטית שתגרום למכריך להרים גבה.

NEAUVIA צילום יחצאף אחד לא ידע מה עשית. צילום: יח"צ

עוד כדאי לדעת, כי חומצה היאלרונית טובה לא רק ממלאת את הפנים ומחליקה את הקמטים, אלא גם גורמת לעור להיראות בהיר ואחיד יותר וכמובן אלסטי ובריא יותר, בזכות יכולתה לספוח מים ולשמר את הלחות בעור וזה כמובן חלק בלתי נפרד מהמראה הסופי, ב- NEAUVIA מבטיחים שהחומצה שלהם מספקת את כל היתרונות במקביל.

NEAUVIA צילום יחצמסתכלים על הפנים כמכלול. צילום: יח"צ 

בארץ תוכלו להזריק את החומצה ההיאלרונית של NEAUVIA אצל רופאים מורשים ובקליניקה אינובה בריאות פתרונות אסתטיים שממוקמת ברחוב התע"ש 20 בכפר-סבא.

הכותבת היתה אורחת של NEAUVIA בכנס IMCAS בפריז