הבנות של ברוק שילדס

היורשות של ברוק שילדס כבר גדלו ואמנם השתיים אינן דומות לאימן במראה אבל הן ספגו את ההבנה שהשכלה טובה קודמת לכל

היא נחשבה לילדה היפה בעולם, לוליטה נצחית ("ילדה יפה", לגונה כחולה") שעוררה סערה בפרסומת המיתולוגית ההיא לג'ינס של קלווין קליין באייטיז ומי שתיחזקה את הגבות המושלמות שעמדו במבחן הזמן. ברוק שילדס תיחקק בתודעה כאייקון מימי התום ההם ובשנות בגרותה היא לא הצליחה לשחזר את התהילה הרבה שזכתה לה אז, ספק מבחירה וספק נדחקה הצדה. לאחר שחשפה בספר שהפך לרב מכר את הדיכאון לאחר לידה שחוותה, רבים ראו בה הרבה יותר מעוד פנים יפות.

במהלך הקריירה הארוכה שלה שילדס חשפה בכמה הזדמנויות תמונות של בנותיה מנישואיה לכריס הנצ'י: רואן (15) וגרייר (12), שלמרות מתיקותן הרבה לא מתקרבות ליופיה האגדי של אימן ואפילו לא ממש מזכירות אותה. למרות ששילדס הגיעה עם שתיהן לאירועים נוצצים נראה כי היא עשתה מאמץ לא מבוטל לשמור עליהן ולא לדחוף אותן לאור הזרקורים, בניגוד לאימהות אחרות כגון סינדי קרופורד שפתחה את כל הדלתות לבתה קאיה גרבר והופכת אותה למכונת תצוגות משומנת היטב.

ברוק שילדס אינסטגרם

שילדס הייתה בין הסלבריטאיות הראשונות שלא ויתרו על השכלה למרות הקריירה המזהירה. היא למדה בפרינסטון, אחד המוסדות היוקרתיים בעולם ושנים אחרי שלקחה פאוזה מהשואו ביזנס היה חשוב לה להעביר את המסר גם לבנותיה. "הן מאוד בוגרות, הרבה יותר ממה שאני הייתי", סיפרה שילדס בראיון. "הן בטוחות במי שהן. יש להן את אותה עקשנות וכוח שיש לי אבל הן הרבה יותר מיוצבות בדעתן. אני לגמרי מקנאה בהן על כל אבל כמובן, אני זאת שיצרתי את זה עבורן".

ברוק והבנות אינסטגרם

על עולם הבידור שילדס גם דיברה בעבר. "זה תחום מדכא ואכזרי. כשהם רוצים אותך את חייבת להיות שם בשביל אודישנים ועבודה. בנותיי לא מפספסות בית ספר ויהי מה. האינטלקט שלי היה הדבר היחיד ששלף אותי מהטירוף והעניק לי פרספקטיבה. תמיד ידעתי שרציתי השכלה".

רואן

רואן שילדס צילום אינסטה

 

גרייר

גרייר שילדס צילום אינסטה

 ולסיום, קבלו את ברוק בימי הלימודים:

ברוק שילדס אינסטגרם