הארגונים והעמותות שיעזרו לך להתמודד עם סרטן השד

נשים רבות מעידות כי תמיכה מנשים שעברו את מסלולי הטיפול הקל עליהן בהתמודדות היומיומית עם המחלה המורכבת וניהול הטיפול בה. אלה הגופים והארגונים שעשויים לסייע לך

הארגונים והעמותות שיעזרו לך להתמודד עם סרטן השד (צילום: shutterstock By Africa Studio)

ישנם מספר ארגונים, עמותות וקבוצות פייסבוק שמציעים לחולות סרטן השד לא רק שירותים שונים, אלא גם תמיכה חברתית ורגשית. הנה הפרטים. ואם ידוע לכם על ארגון שלא כללנו ברשימה, נשמח כמובן לקבל פרטים ולהוסיף.

האגודה למלחמה בסרטן

זהו הארגון הוותיק והגדול ביותר בישראל לתמיכה בחולי סרטן בכלל ובחולות סרטן השד בפרט. מלבד מידע, האגודה למלחמה בסרטן מציעה גם מערכי תמיכה ופעילויות, בהם: ניידת ממוגרפיה, סדנאות לגילוי מוקדם של סרטן השד, הסברה והדרכה. בנוסף, האגודה למלחמה בסרטן מפעילה את יד להחלמה – שירות ארצי של נשים מתנדבות אשר התמודדות עם סרטן השד בעצמן.

להמשך קריאה על סרטן השד באתר האגודה למלחמה בסרטן

אחת מתשע

עמותה שהוקמה על ידי קבוצת חולות סרטן השד בשנת 1994 משום שנתקלו בקשיים רבים בהתמודדותן עם המחלה. מטרת העמותה היא לסייע לנשים שחלו באמצעות מידע מקיף, תמיכה, ייעוץ של מומחים ועוד. כמו כן, אחת מתשע מקיימת פעילות הסברתית, עורכת סדנאות  ומאפשרת קבלת תמיכה וטיפול נפשי פרטני ואינטרנטי, ללא עלות במסגרת קו ליטל.

להמשך קריאה על סרטן השד באתר אחת מתשע

רוש מושיטה יד

פרויקט שמתקיים במחלקות מסוימות בבתי החולים, במרפאות ובמכונים ומאפשר למטופלים ובני משפחותיהם ליהנות מסדנאות יצירה, פילאטיס, יוגה צחוק ומגוון פעילויות נוספות. מטרת הפרויקט להנגיש לחולי סרטן בכלל, ולחולות סרטן השד בפרט, פעילויות שימלאו את הזמן וישכיחו את הסבל והצרות במהלך הטיפולים הרפואיים. הפרויקט מתקיים ביוזמת חברת התרופות רוש וכולל גם אירועים, מפגשים, כנסים ועוד.

להמשך קריאה על פרויקט רוש מושיטה יד

 

עמותת ברכה

העמותה הוקמה ומציעה מידע ותמיכה בכל הקשור לסרטן שד תורשתי. באתר העמותה אפשר למצוא מידע על בדיקות גנטיות, ניתוחים, טיפולים ומעקב רפואי לנשים בסיכון. מלבד מידע, העמותה מארגנת מפגשים חברתיים תחת הכותרת "ידע זה כוח", כנסים רפואיים וכן פעילויות ספורט ואומנות, כגון פרויקט ונוס, מרוץ ברכה ועוד.

 

להמשך קריאה על סרטן שד תורשתי באתר עמותת ברכה

 

קבוצת גמאני – גם אני חליתי בסרטן השד

 

״גמאני״ הינה קבוצת פייסבוק סגורה לנשים שחלו בסרטן השד. הקבוצה מונה מאות נשים, מרחבי הארץ ומהעולם, החלקות זו עם זו מניסיונן האישי, מייעצות, מתלבטות, מקשיבות, מלוות ובעיקר מחבקות. הקבוצה מקיימת מפגשים חברתיים, הרצאות, ימי כיף, סדנאות וטיולים.

להמשך קריאה ולהצטרפות לקבוצת גמאני

בסלונה יש לא מעט בלוגריות שחברות בקבוצה. מוזמנות לקרוא ולהתרשם:

הבלוג של יסמין

הבלוג של יפית

הבלוג של גלית

הבלוג של ד"ר רותי לאופר

חלאסרטן

האתר הראשון בישראל המיועד לחולי סרטן צעירים ובני משפחותיהם. האתר הוקם ביוזמת  מרכז טל לרפואה אונקולוגית אינטגרטיבית במרכז הרפואי שיבא בתל השומר, על שמה של טל יעקובסון ז"ל, שנפטרה בגיל 26 ממחלת הסרטן. באתר אפשר למצוא מציע מידע מקיף ועדכני בנושאים הקשורים להתמודדות יומיומית עם מחלת הסרטן, בהם: תזונה, רפואה משולבת (אינטגרטיבית), זוגיות, לימודים  ועוד. בנוסף, מנהלי האתר מפעילים גם קבוצת פייסבוק בה ניתן לחלוק, לשאול, להתייעץ ועוד, במטרה ליצור מוקד תמיכה ולהעצים את כוחותיהם של המתמודדים הצעירים עם המחלה.

להמשך קריאה באתר חלאסרטן

מוגש כשירות לציבור. בחסות חברת רוש פרמצבטיקה (ישראל) בע"מ