האם מייגן מרקל בהריון?

הדוכסית והדוכס מסאסקס כיבדו את הנסיך צ'ארלס, שחגג יום הולדת 70, בהופעתם הראשונה לאחר החתונה וכבר מרקל אימצה את כללי הפרוטוקול הנוקשים כשהגולשים בכלל סבורים שהיא בהריון

אתמול הגיעו הדוכס והדוכסית של סאסקס, מייגן מרקל והנסיך הארי, למסיבת הגן שנערכה בארמון, לרגל יום הולדת 70 של הנסיך צ'ארלס. מעבר לכך שמדובר בהופעתם הראשונה והרשמית לאחר החתונה, ניכר כי מרקל נכנעה היטב לכללי בית המלוכה הנוקשים ואימצה את סעיפי הפרוטוקול: לבוש קלאסי על גבול הדודתי (ממותג Goat החביב על קייט מידלטון ועולה רק 495 פאונד), שיער במקום (אהבנו!), כובע מושלם (בעיצוב פיליפ טרייסי), תיק קלאץ' (של המותג ווילבור & גוסי) והכי בולט: גרביונים אטומים. כן, נגמרו הימים בהם תוכל מרקל לפזר סקס אפיל כמו בימי הגלאם שלה בהוליווד. וולקאם לליידי שיק מאופק.

ב"דיילי מייל" הבריטי ניתן לקרוא (אם ממש משעמם לכם), 10,000 אלף תגובות בכתבה שסיקרה את הופעתה האחרונה של מרקל, שרובן יוצאות נגדה. בעוד שבעולם הגדול יש לא מעט אנשים שמתלהבים ממנה, הבריטים לא מוכנים לקבל אותה באמת. "היא צבועה", "משחקת אותה לגמרי", "מתחנפת לצ'ארלס וקמילה", "צועדת כמו איזו דוגמנית, שתנוח כבר", "שוב היא מניחה את היד על החזה בהתפעלות, עכשיו אפשר להבין למה היא שחקנית סוג ב'", "היא כל הזמן תופסת את זרועו של הארי והפכה אותו לאימפוטנט. טוב שלא החליפה לו חיתול", "שתיקח כמה טיפים מקייט" ועוד פנינים מהז'אנר.

מייגן והארי אצל צ'ארלס צילום: Photo by Chris Jackson/Chris Jackson/Getty Images

בניגוד לנסיכה המנוחה דיאנה, שצברה ביטחון עם השנים ומצאה את ה"קול" האמיתי שלה בראיונות בתקשורת, מרקל מגיעה לתפקיד כשחקנית מנוסה וכמי שנמשכה לאור הזרקורים מלידה. הבריטים לא סובלים את הביטחון העצמי המופרז שהיא מפגינה והם מפרשים את התנהגותה כיהירה ואפילו מצאו לה כינוי חדש: "Me gain", כמי שרק חושבת על טובתה האישית ורוצה את הבמה לעצמה.

לדעת גולשים סקפטיים, כל מה שמעניין את מרקל זה הטייטל, הכבוד והעושר הנלווה ולדעתם, מהר מאוד ימאס לה מלהיכנע לתכתיבים של ארמון מלוכה שמרני שלא יאפשר לה אפילו להשמיע דעות בנושאים פוליטיים או לצלם סלפי לאינסטוש. גולשים אחרים התייחסו לכך שבחיים לא ראו את קייט מידלטון מצחקקת למוות עם קמילה וצ'ארלס, כאילו היו הבסטיז שלה וכי לדעתם, מרקל פשוט מכינה את הקרקע לבאות ומתחברת למוקד הכוח המרכזי בממלכה – מי שיהיה המלך הבא (אלא אם יוותר על הכתר והכבוד יעבור לוויליאם).

מייגן, קמילה וצארלס צילום: Chris Jackson/Chris Jackson/Getty Images

בריטים רבים גם סבורים שיש סיבה לכך שכל השמלות שלבשה לאחרונה (שמלת החתונה, השמלה השנייה שלבשה לבית פרוגמור וזו הנוכחית), לא יושבות עליה כמו שצריך באזור הבטן ואינן במידתה והיא שמרקל לכאורה בהריון. קשה מאוד לראות בטן אבל חדי אבחנה כן יכולים לראות שפניה נראות טיפה נפוחות מהרגיל ויש לה את הבוהק הנפלא הזה (שיכול להיות פשוט שימר). אגב, היא מאופרת נהדר וחבל שלא התאפרה ככה בחתונה שלה.

מייגן והכובע צילום: Photo by Dominic Lipinski - Pool/Getty Images

כמובן, תיאוריית ההריון לא מבוססת ולא פורסם על כך באופן רשמי וסביר להניח שלא נשמע דבר לפחות בחודש-חודשיים הקרובים אבל גולשים רבים הצביעו על כך שבטקס עצמו, כאשר הכומר הזכיר בדבריו את המילה "ילדים", השניים הביטו זה על זו וצחקקו כמי שיודעים משהו שאנחנו עוד לא. מי יודע. מה שבטוח, במשפחת המלוכה אסור לבזבז זמן ומרקל תנסה להביא צאצא מהר ככל האפשר, מה גם שהזוג  הכריז שהוא רוצה ילדים בהקדם. טוב, יהיה להם הרבה זמן לדאוג לכך, כאשר יצאו מתישהו לירח הדבש.

מייגן מצחקקת צילום: Chris Jackson/Chris Jackson/Getty Images

 והנה הציוצים בטוויטר:

ציוצים על מייגן מרקל יל הריון