האיפור שמגן עלייך בחופשת הקיץ

השלב הבא בטיפוח עור הפנים הם מוצרי איפור המכילים הגנה הכרחית נגד השמש. קבלו את מוצרי האיפור שישמרו עליכן חפות מקמטים וכתמי שמש כשאתן יוצאות לחופשת הקיץ

מתוך האינסטגרם של קליניק

מתוך shutterstock

חופשת כייפית בקיץ היא דבר נהדר אך לוהט במיוחד. הגנה לעור הפנים היא הכרחית, בשעות הרבות שאנחנו מבלות בים, בבריכה וגם סתם כך תוך כדי פעילות יום יומית המחייבת שהייה בחוץ. עור שנחשף לשמש מסתכן בנזקי קרינה, הזדקנות מוקדמת, פיגמנטציה ועוד מיני נזקים בלתי הפיכים.

קרם הגנה ייעודי לפנים הוא בבחינת חובה ולמרות זאת נשים רבות עדיין נמנעות מלמרוח קרם כזה לפני שהן מתאפרות, בגלל הצורך לחכות דקות ארוכות לספיגת הקרם – למי יש זמן?!  והתחושה שהעור נשאר שמנוני לאחר מכן. בנוסף, שאריות ה-SPF בקרם ההגנה, נספגות באיטיות יחסית ונוטות להשאיר דוק לבן על הפנים.

בדיוק בשביל זה הומצאו מוצרי טיפוח ואיפור, עם מקדמי הגנה בילד אין בתוכם. למעשה, תעשיית הקוסמטיקה מרחיבה מידי שנה את ליין מוצרי האיפור והטיפוח המשלבים מקדמי הגנה ברמה כזו או אחרת. היום כבר ניתן למצוא את מרכיב ה-(SPF (Sun Protaction Factor כמעט בכל מוצר אפשרי החל מקרם פנים, מייק אפ, פודרה ושפתונים.

 דיוטי פרי 2
השחקנית נטלי פורטמן – פרזנטורית הביוטי של מותג דיור עם עור ללא רבב (תמונה מתוך האינסטגרם של פורטמן)

חשוב לזכור שבניגוד לסברה הישנה והמוטעית, לפיה המייק אפ כשלעצמו משמש כקרם הגנה, מעצם היותו שכבת חוצץ בין העור וקרני השמש, אין זה נכון ורק מייק אפ, ברונזר או פודרה המכילים מקדם הגנה והדבר מצוין בפירוש על האריזה, יספקו את שכבת ההגנה הדרושה לעור הפנים בקיץ הלוהט.

 דיוטי פרי 2
תמונה CLINIQUE אינסטגרם

אז לפני שאת עולה על המטוס לחופשת הקיץ, קבלי את מוצרי האיפור והטיפוח שיגינו עלייך מפני קרינת השמש, ומחכים לך עכשיו בדיוטי פרי של ג'יימס ריצ'רדסון:

 

היוקרתי

GIORGIO ARMANI – MAESTRO – SPF 15 – 79$

  דיוטי פרי 2

תמונה מתוך אתר  Gorgio Armani beauty

הרולס- רויס של המייק אפ, מאת מותג היוקרה ג'ורג'יו ארמני. זוכה פרס המוצר המצטיין של מגזין "מארי קלייר". מייק אפ נוזלי הנחשב מהפכני בנוסחתו, המעניקה לעור גוון מט, עם זוהר טבעי ומרקם מאוד עדין (אינו מכיל פודרה כמו מייק אפים אחרים וכך נמנעת תחושת המסכה על העור).

.

שומר עלייך הכי טוב

כאן יש שני מוצרים משובחים של דיור

DIOR – FOREVER – SPF 35  .1  – 48$

 דיוטי פרי 2

מבוקר עד לילה – מייק אפ שיישאר אפקטיבי על העור במשך 16 שעות לא פחות. מייק אפ פורבר הוא הדור החדש של המייק אפ ומכיל תמצית טיפוח חדשנית, אשר מעניקה לחות ושומרת על מראה מט ועל איזון העור לאורך כל שעות היום. המרקם נוזלי ועדין, ומעניק לעור מראה עם אפקט מט אך זוהר. מגיע בלא פחות מ-28 גוונים שונים, הנותנים אפשרות לכל אישה למצוא את הגוון המדויק ביותר שיתאים לעורה.

(DIOR – STAR – SPF 30 (48$

 דיוטי פרי 2

נטלי פורטמן הפרזנטורית של דיור, מייצגת בדיוק את המראה שהמייק אפ של דיור נותן – עור מושלם ונטול פגמים,  במראה טבעי (תמונה מתוך מתוך קמפיין הפרסום של דיור ביוטי)

סטאר מייק אפ משווה לעור מראה חלק מאט ואחיד, מבלי להיראות מסכתי. המרקם הסמיך מעט עלול לאיים בתחילה על חובבות הכיסוי הקליל, אך הוא מתפזר באחידות על הפנים ומתקבע במהירות. מקדם ההגנה SPF 30 עושה אותו מתאים במיוחד לשימוש במשך היום.

.

להתאפר ולרדת לחוף הים או לבריכה:

מייק אפ פודרה (ESTEE LAUDER- DOUBLE WEAR STAY-IN-PLACE POWDER MAKE UP – SPF 10 (45$

קונסילר: (ESTEE LAUDER- DOUBLE WEAR STAY-IN-PLACE FLAWLESS WEAR CONCEALER – SPF 10 (27$

 דיוטי פרי 2
תמונה: אסתי לאודר אינסטגרם

מייק אפ במרקם פודרה למראה שיחזיק מעמד שעות רבות (מינימום 8 שעות) בלי צורך בטאצ' אפ ותיקונים. הכיסוי במראה טבעי ונטול פגמים, מרגיש נוח על העור ולא מייבש, אינו משנה את צבעו במשך היום ועמיד בתנאי מזג אוויר קיצי של חום ולחות. הקונסילר לדברי היצרנית' עמיד על העור למשך 15 שעות, בלי להתבקע ובלי שיוצרו סדקים.

דיוטי פרי 2
מייק אפ במרקם פודרה של אסתי לאודר עם 10 SPF ( תמונה: אסתי לאודר אינסטגרם)

.

לאלו עם עור פנים יבש: מייק אפ נוזלי המכיל שמן

(MAC Studio fix Liquid Foundation Makeup SPF 15  (43$

דיוטי פרי 2

תמונה -אינסטגרם MAC

נוסחת מייק אפ נוזלי המכילה שמן (המקבע את המייק אפ על העור) במרקם מט ובכיסוי מלא עד בינוני.

.

קרם BB:

(SMASHBOX BB CREAM – SPF 30 (32$

  

 דיוטי פרי 2

תמונה מתוך אתר SMASHBOX

למי שמעדיפה רק קרם לחות עם מעט צבע, למקרם מאוד קליל וטבעי ועם מקדם הגנה גבוה 30 SPF

.

פודרה שמגינה עלייך:

(CLINIQUE – SPF 30MINERAL POWDER  (27$

 

דיוטי פרי 2
תמונה מתוך האינסטגרם של CLINIQUE

 

פודרה המגנה על העור מפני פגעי הסביבה ומקרני UVB ו – UVA. הפודרה קומפקטית והפורמולה קלילה, ומסתירה כתמים כהים תוך הגנה מפני החשיפה לשמש.

דיוטי פרי 2

תמונה מתוך האינסטגרם של CLINIQUE

.

והגנה גם לשפתיים (כי גם הן זקוקות להגנה מהשמש):

(BOBBI BROWN- LIP BALM –SPF 15 (24$

  

 דיוטי פרי 2

תמונה מתוך האתר של BOBBI BROWN

 

 דיוטי פרי 2
תמונה מתוך האינסטגרם של אסתי לאודר

 

מידע נוסף על מוצרי האיפור עם מקדם הגנה SPF ומחירים, ניתן למצוא באתר הדיוטי פרי

*כתבה: אלישבע כספי*