האומץ שמעבר לפינה: קורס אימון אישי אונליין חדש

ליאור אפרים, מאמנת אישית ומנחת סדנאות העצמה נשית, החליטה להנגיש תהלכי אימון אישי לכל אישה שחפצה. אז היא פתחה קורס אונליין חדש לנשים, שמנתב את הפחד לאומץ. מוזמנות להצטרף

pic1_sec

ספרי קצת על עצמך ואיך הגעת לתחום של אימון אישי?

"שמי ליאור. אימי האהובה בחרה לי את השם רחל כשנולדתי ועד לגיל 27 נקראתי כך. שנות חיי כרחל היו שנים מאתגרות מאוד, מגיל 10 ועד 13 חוויתי חרם קשה מאוד בבית הספר. בשנים האלו הגדרתי את עצמי על פי מה ששמעתי מסביבי, על פי הילדות שהחרימו אותי. האמנתי שאני מכוערת, טיפשה, לא שווה כלום. הייתי ילדה, נערה ובחורה ביישנית, חסרת ביטחון ונחבאת אל הכלים במשך עשורים שלמים בחיי. ההשפעות של הילדות המאתגרת הזו, אבדן אב בגיל 17, חרדת נטישה שהתמקמה על הלב, מנעו את פתיחת הלב שלי לעצמי ולאחרים. בשנים הללו חייתי בחושך פנימי, פעלתי רק מהראש בתוך שיגרה חונקת, מייאשת ולא מתועדת – לא העזתי להצטלם".

"בגיל 27 החלטתי שדי, אמרתי שאני רוצה אור לעצמי. בדרך לעבודה החלטתי פתאום, שאני מחליפה את השם לליאור. אם היו אומרים לי, שהשינוי הזה יניע מסע מטורף של למידה והתפתחות שהובילו אותי לחיבור עמוק לעצמי ולמציאת הייעוד שלי, הייתי עושה את זה קודם. מסע ההתפתחות והשינויים שחוללתי בתפיסות, בהרגלים ובאמנות שלי, חשפו אוצר אדיר בתוכי שהובילו אותי לגלות את השליחות של חיי: להוביל נשים ליצירת שינויים שמגשימים חלומות. מאז כל יום בחיי אני עושה ככל יכולתי להפיץ את השליחות שלי ולהיות עבור כל אישה שהגיעה הזמן שלה לחולל שינויים משני חיים, אם זה באימונים אישיים, בסדנאות, הרצאות ובמעגלי נשים. אגב, היום להצטלם זו אהבה גדולה שלי".

פתחת עכשיו קורס אונליין לאימון אישי. איך התגלגל הרעיון?

"חיפשתי פתרון לתקופות שבהן אין לי מקום לקבל נשים לאימון אישי ולמצב בו מתעניינות לא התחילו תהליך אימון אישי. הקשבתי לסיבות שמונעות מהן, הקשבתי לקשיים שלהן וללחץ האין סופי בכל התפקידים שהן ממלאות בבית ומחוצה לו. הקשבתי לרצון הגדול שלהן בשינוי וזיהיתי את החסימה והתקיעות שעוצרת אותן מלהתחיל. הנשים הללו הולכות איתי בלב ובראש וגיבשתי עבורן פתרונות להנגיש את הידע שלי – העברת תכנים בקורס דיגיטלי בשם "האומץ שמעבר לפחד" שמוריד עלויות, חוסך בבייביסיטר, בזמן בנסיעות וחנייה ומאפשר לעבור תהליך אימון ממוקד להשגת מטרות. השאיפה היא ליצור מערך שלם של קורסים אינטרנטיים שייתנו מענה ממוקד לצרכים שונים, ואני מאוד מתרגשת מהתוצר הסופי של הקורס".

למה צריך בכלל קורס אונליין ומה עומד מאחוריו?

"קורס דיגיטלי הוא פתרון אדיר לקצב המהיר והדינמי של החיים שלנו, העולם כולו צועד להנגשת תהליכים וידע במרחב האינטרנטי. הקורס פותח אפשרות להגיע לכל נשות הארץ והעולם ולהעביר אותן תהליך אימון ממוקד הזהה לאימון אישי פרונטלי. נגישות דיגיטלית מוזילה עלויות ופותחת אין ספור אפשרויות לנשים עסוקות מאוד להתקדם ולהתפתח בזמן הפנוי המועט שיש להן. העולם החדש מצריך מאיתנו למצוא פתרונות לחוסר זמן ולמרחק וקורס דיגיטלי הוא פתרון".

מי קהל היעד? ולמי את ממליצה לעבור קורס אימון?

"את הקורס "האומץ שמעבר לפחד" בניתי בעבור כל אישה שרוצה ולא מממשת. אני ממליצה לכל הנשים שמרגישות שהן תקועות, חסומות, כואבות ורוצות לעשות שינוי ולא מצליחות לבד, להצטרף לקורס. הקורס נבנה גם עבור נשים, שהולכות בעולם עם מחשבות שהן לא שוות, לא ראויות או לא מספיק טובות. הקורס יאפשר להן לגלות עד כמה הן מ-ד-ה-י-מ-ו-ת ועד כמה הן יכולות לברוא את המציאות שהן מבקשות לעצמן. אם את רוצה להתפתח, להשיג עוד מטרה ואת יודעת שאת יכולה אבל עדיין לא מצליחה לפעול למען זה, הקורס נועד גם עבורך".

pic3_sec

 

"נשים רבות נמצאות באותו מקום שנים על גבי שנים ואין להן מושג שמקור התקיעות הוא למעשה פחדים שמנהלים אותן. בקורס המשתתפות יקבלו הזדמנות מופלאה לחקור את התקיעות, לחשוף את הפחדים שאחראיים על התקיעות הזו ולהתחיל בתהליכים, שיובילו אותן להגשים את המציאות והחלומות שהן רוצות לעצמן. הקורס נבנה על שיטה שעבדה ועובדת בקרב מאות מתאמנות שלי והובילה אותן להתגבר על תקיעות וכאב. הקורס מורכב מארבעה צעדי אימון שפרושים על פני ארבעה שבועות. כל צעד מכיל סרטוני הדרכה שלי שיובילו את המשתתפת במסע גילוי. כל משתתפת תוכל לבחור בשיטת הלמידה שעובדת עבורה, או לצעוד צעד אחר צעד או לצפות בכל הצעדים בבת אחת ואחר כך לתכנן את תהליך האימון. כל משתתפת מקבלת את התמיכה שלי לאורך ארבעת השבועות העוקבים של הקורס והיא ניתנת במסגרת קבוצה סודית ייעודית לכך".

"בקורס כל אחת תגלה את המגבלות המחשבתיים והרגשיים שלה ותשחרר את מה שמשתק אותה. כל משתתפת תגלה את הכוח האדיר שקיים בתוכה, כוח שיוביל אותה להסתער על המטרה ולהפסיק להזדקק לאישור חיצוני. התהליך יוביל אותה לדעת מה בדיוק היא רוצה ואיך להיכנס לעשייה סוחפת לעבר הגשמת הרצון המדויק שלה, והכי הכי הכי חשוב – היא תתחיל בהגשמת המטרות והחלומות שלה, "דוך" ישר למטרה ומבלי להביט לאחור".

אפשר טיפ אימון אחד?

"הצעד הראשון בקורס הוא חקירה ולמידה. אנחנו לומדות על הפחד ועל סוגיו השונים, על מערכת ההפעלה שלו וכיצד הוא מנהל אותנו. ככל שאנחנו מרשות לעצמנו להוציא החוצה את כל מה שאנחנו סופגות לתוכנו, כמו מחשבות שליליות, סיבות ללמה אי אפשר, אמונות מיושנות או פחדים שאנחנו משקיטות, כך אנחנו מגלות שהם פחות עצומים משחשבנו. וכשאנחנו כותבות אותם החוצה, אנחנו למעשה לוקחות שליטה עליהם ויכולות לשנות אותם ולהפוך אותם למקור של כוח ועוצמה בהשגת החלומות שלנו. אז הטיפ הוא: רכשי מחברת ותכתבי הכל החוצה, את כל מה שאת רגילה לבלוע, להסתיר, להחביא, תכתבי הכל החוצה, זה הצעד הראשון שלך לחופש".

תני דוגמא להצלחה.

"וואו, יש כל כך הרבה הצלחות שרצות לי בראש, בכל התחומים ומכל הסוגים ואני אשמח לשתף בהצלחות של החודש האחרון. הייתי בחתונה של מתאמנת שלי, שעשתה מהפך של 180 מעלות בחיים שלה, אני לא יכולה לפרט יותר מזה רק אומר, שכמו שזה נשמע כך זה קרה, היא הפכה לחלוטין את החיים שלה וצעד אחרי צעד התקרבה למימוש החלום שלה שהתגשם ממש בתחילת החודש. כעבור שלושה ימים, מתאמנת אחרת ילדה את ביתה הבכורה לאחר מסע מרתק לחיבור לאומץ ולמקורות הכוח שלה. וביום ראשון האחרון מתאמנת אחרת התקבלה למשרת ניהול חדשה, אותה משרה שהיא רצתה וזימנה לעצמה, מתוך ידיעה שהיא ראויה. כל מתאמנת שלי עוברת תהליך פנימי עמוק ומתמודדת בגבורה עם הפחדים בהתמסרות אדירה לתהליך. כל אחת אימנה את עצמה לחשוב, להאמין ולפעול אחרת וזו הדרך שמובילה את המתאמנות שלי להצלחה".

Lior_sec

* ליאור אפרים מאמנת אישית ומנחת סדנאות, מובילה נשים ליצירת שינויים ומציאות חדשה

* להצטרפות לקורס לחצי כאן

לעמוד הפייסבוק – https://www.facebook.com/efraim.lior

לדף העסקי – https://www.facebook.com/lior4u/

גוני לב ארי
לייט בלומרית בת 35 מתל אביב. רוב היום אני יושבת בבית מול מייקרוסופט וורד ומנסה להמציא משהו שלא היה קיים ואם אני אומרת את זה בדרך מסוימת הוא נהיה קיים