דילים לכבוד יום העצמאות האמריקאי שאסור שתפספסו!

בארצות הברית עומדים לציין את יום העצמאות האמריקאי ולמרות שהחגיגות עצמן הולכות להשתנות, ההנחות המטורפות בחנויות אונליין יישארו, כמו תמיד, מעולות; איך אנחנו בישראל יכולות להרוויח מזה ולקבל ה-כ-ל עד הבית? ההנחה ממריאה בקרוב

זיקוקים בארצות הברית

זיקוקים, ברביקיו ושלל מטעמים הם חלק מהחגיגות יום העצמאות האמריקאי, אבל כל אלו לא מעניינים אותנו (וגם לא רלוונטיים השנה). אז למה כל כך אכפת לי, בתור מנהלת קהילת stayup2date הישראלית, מה-04.07? התשובה היא אחוזי ההנחה המטורפים שהחנויות מעניקות לרגל המועד. ההצעות וההנחות לפעמים עדיפות מהדילים של הבלאק פריידיי ואפשר למצוא מציאות חד פעמיות. אם נגזר עלינו להימנע בעתיד הנראה לעין מנסיעות לחו"ל, למה שלא נהנה ממוצרים איכותיים במחירים הכי שווים? החדשות המרגשות הן שאתן לא צריכות להכין דרכון, אלא רק להתחיל למלא את עגלת הקניות כדי לשריין לעצמכן את כל מה שרק חלמתן לרכוש.

זיקוקים בארצות הברית

שילוח משתלם וזריז עם  IDGU – חברת שילוח מארה״ב לישראל


אז איך כל השופינג השווה שנעשה יגיע אלינו לארץ? כולנו נתקלנו בחנויות שלא שולחות לישראל או בכאלו שמחירי השילוח שלהן גבוהים בטירוף והופכים את העסקה כולה ללא משתלמת. ובכן, אני מצאתי פתרון מעולה – חברת IDGU  הינה חברה ותיקה ומנוסה שעובדת איתי כבר כמה שנים טובות ומתמחה בשילוח של חבילות מארה״ב לארץ. בעיני הם כמו סנטה קלאוס פרטי שיודע להגשים את כל החלומות, בלי שאצטרך לטרוח.

אז איך רוכשים ישירות מארה"ב, עם כתובת אמריקאית? זה פשוט:

  1. נרשמים לשירות כתובת אמריקאית – כך תוכלו לרכוש מכל אתר אמריקאי ולשלוח את ההזמנה לאותה כתובת שהיא בעצם מחסן של חברת שילוח.
  2. לאחר ההרשמה תקבלו כתובת לשימושכן באתרים השונים – זו כתובת של מחסנים הממוקמים בארה״ב אליהם מתנקזות כל ההזמנות שלכן עם מספר מזהה, גם אותו קיבלתן.
  3. הרכישה – באתר עצמו שם מחכה לנו אותו מוצר נכסף, שם יש להזין בכתובת השילוח את הכתובת שקיבלנו מהחברה; שימו לב לא לפספס להזין את החלק של ״Address Line 2״  שהוא בעצם המזהה שלכם.
  4. לאחר רכישה –  מיד לאחר ביצוע הרכישה, עליכן להעלות את חשבונית הקנייה דרך החשבון שלכן (באזור האישי) או לשלוח אותה במייל. לאחר העלאת החשבונית, תקבלו אישור כי ההזמנה נקלטה. וכעת, ממתינים להגעתה למרכז הלוגיסטי.
  5. תשלום – שלב התשלום בשילוח מחו״ל באמצעות חברת שילוח הוא נפרד ומחושב על פי משקל חבילה לאחר קבלת החבילה למחסן ומבוצע ורק כאשר נשלחת דרישת תשלום אליכם למייל.

ועכשיו להטבות על השילוח מארצות הברית, כי איך אפשר בלי ההנחות של קהילת StayUp2date :

עד 3 ק״ג – 12% הנחה

3-6 ק״ג – 17% הנחה

6-10 ק״ג – 22% הנחה

מעל 10 ק״ג – 32% הנחה
כדי ליהנות מההנחה פשוט הזינו את הקופון stayup; חשוב לשים לב – יש מינימום $20 לשילוח לאחר הנחת קופון. אם אתן מעוניינות להזמין גם מאנגליה (שם לא חוגגים ביולי עם הנחות מרגשות, בדרך כלל), האתר יספק לכן גם כתובת אנגלית.

ולמי שמפחד לקחת סיכון ולהיעזר בחברת שילוח, יש לחברת IDGU פתרון נפלא שבאמצעותו תוכלו להנות ולרכוש מחו"ל מבלי לקחת סיכון

באתר תוכלו למצוא מוצרים סופר מבוקשים שהם מצליחים להניח את ידם עליהם ולהביא אותם עד אליכם הביתה בשילוח מהיר של עד 14 ימי עסקים במחיר סופי שכולל כבר הכל. מושלם למי שלא אוהב להתעסק ברגולציה ובחוקי הרכישה מחו״ל ובפטורים השונים.

 גם כאן יש לנו שלל הטבות והנחות נוספות במיוחד לחברי קהילת stayup2date

כל האתרים הכי שווים שכדאי לבקר בחגיגות 4TH of July

כולנו יודעות שקיימים פערים של עשרות ולפעמים גם מאות אחוזים כאשר אנחנו רוכשות אונליין. מעבר למחירים האטרקטיביים באופן רגיל, כעת מגיע אלינו יום העצמאות האמריקאי ובאמריקה כמו באמריקה – הכל בענק. אם אתן רוצות השראה לשופינג שווה במיוחד, כדאי לכן להכיר את הרשימה השמחה של אתרים שכדאי להכיר, במיוחד עם ההטבות המיוחדות לרגל המועד:

  • Carter's – מותג הביגוד האהוב מארה״ב אמנם נחת בישראל לפני מספר שנים, אך המחיר שלו בארה"ב נמוך משמעותית לעומ ישראל; בחגיגות העצמאות ניתן למצוא גם סיילים שמעמיקים עד כדי 70% הנחה על קטגוריות ספציפיות וקודי קופון שמעניקים החזרים כספיים על כל רכישה מעל סכום מסוים. כדאי לעקוב ככל שנתקרב ליום שבת, אז החגיגות יחלו באמת.
    משיטוט קצר, תוכלו לגלות שכבר עכשיו מתרחש סייל אגרסיבי במיוחד של עד 70% הנחה על קטגוריית clearance ותוכלו למצוא פריטים בפחות מ-$3. חשוב לזכור כי אין שילוח ישיר לארץ וגם כאן עלינו להיעזר בשירותי שילוח. קחו בחשבון את המיסים על רכישות מעל $75 ותרכשו חכם.

חנות בגדים

  • Walmart – הענקית יוצאת כל שנה בחגיגות מטורפות לרגל יום העצמאות ושווה במיוחד לעקוב גם אחריה. חשוב לוודא ולשים לב, במיוחד במוצרי החשמל, שהמתח תואם לארץ או להימנע מהזמנתם כליל. החגיגה מתחילה לרוב באותו היום עצמו, אז יש למה לצפות.
  • Disney – כן, גם הם בחגיגות. חלומם של כל הילדים על ארץ האגדות והנסיכות של דיסני קרוב מתמיד להשגה ומחכה לכם שם עולם מופלא וקסום, כזה שרק מי שביקר אי פעם בחנויות דיסני בעולם מבין במה מדובר. לא הכל זול, אבל יש מציאות וחיסולי מלאי שווים ביותר ובעיקר כדאי לשים לב לתחפושות מיוחדות שלא תוכלו למצוא בארץ.

דיסני

  • Pottery Barn kids – אם אתם עדיין לא מכירים, כדאי שתקבלו הערת אזהרה, כי חנות ממתקים שלמה לפניכם! תוכלו למצוא שם הכל, החל מבובות, מצעים ואקססוריז לחדרי הילדים, אבל התכנסנו כאן היום כדי לדבר על קולקציית התיקים ההורסת שלהם. תיקי גן וביה״ס איכותיים ויפים כאלה עוד לא ראיתם. חיפשתי המון ברחבי הרשת אבל יפים ומיוחדים כמותם – טרם מצאתי. מנצנצים או זוהרים בחושך, של star wars או toy story עם קליפסים לתלייה קלה של קופסת האוכל התואמת ואפילו האופציה לרקום את שם הילד (רק באנגלית) הופכת אותם לתיקים יפהפיים וייחודיים. עכשיו לרגל חגיגות העצמאות האתר באקסטרה הנחות והתיקים במחירים משתלמים במיוחד.אנחנו כבר שנה שנייה עם התיק שרכשנו מהאתר וסופר מרוצים ממנו. עד כדי כך, שהייתי חייבת לארגן לכם גם הטבה משתלמת במיוחד מול החברים ב-IDGU – ברכישת תיק אחד תשלמו על השילוח מחיר פיקס של $30, ברכישת שני תיקים תשלמו מחיר פיקס של $40. ככה תדעו בדיוק כמה יעלה לכם התיק המיוחד והשילוח שלו לארץ. (ההטבה לא כוללת את תיק הטרולי)
    לא לשכוח להזין את קוד ההטבה שלנו ברגע שתקבלו את דרישת התשלום למייל >> stayup

66099358_10157162886263280_1130161472177963008_n_optimized

תיהנו מההנחות, תזכרו לפצל רכישות אם אתן עומדות לחצות את רף ה-75$ ואל תשכחו שהפעם הבאה שבה יגיע יום עם הנחות מרגשות כאלו, תהיה רק בעוד חמישה חודשים.

stayup2date
אני מורן ואני אמא ל-3 בנות מהממות – אמה, בר ולני (6,5 ושנה וחודשיים), שהן כל עולמי. האהבה השנייה שלי (מייד אחרי הבעל) היא שופינג! זו אהבה שתמיד הייתה שם, ורק הלכה והתעצמה עם השנים;מנהלת את קהילת הצרכנות והחסכון stayup2date כבר כמעט 7 שנים יודעת דבר או שניים על חיסכון, למעשה, הקהילה שלי נולדה מתוך צורך אמיתי להוזיל את העלויות היום יומיות שלנו וזה מה שאני עושה בה, יום אחרי יום, דרך תחקירים, שת"פים שאני בוחרת בקפידה ועוד