ג'ניפר לורנס בשמלת כלה

ג'ניפר לורנס היא אחת המתלבשות הטובות על השטיחים האדומים בהוליווד. אחרי שניסתה כבר כמעט הכל, בחרה השבוע ללבוש לפרמיירת סרט חדש שמלת כלה ואתרי האופנה והרכילות חוגגים

אחד היתרונות בלהיות כוכבת הוליוודית ענקית, טמון באופציה ללבוש אין ספור שמלות ערב יפהפיות שלרובנו לעולם לא יהיה לאן ללבוש.

ג'ניפר לורנס היא אחת המתלבשות הטובות על השטיחים האדומים שבעברה יש לא מעט הופעות נהדרות, רובן מבית היוצר של בית האופנה דיור שהיא מכהנת כפרזנטורית שלו.

הסגנון של לורנס רומנטי בדרך-כלל וכולל שמלות מקסי עשירות בבדים רכים ועיטורים עדינים ובעלות מחשופים נדיבים ומחמיאים. עם זאת היא נהנית לנסות גם גזרות חדשות וצבעים מגוונים ולהפתיע עם בחירות מקוריות ונועזות.

המראה של לורנס מאפשר לה להחליף בקלות דמויות – מבת השכן, לפאם פאטאל או נערת רוק והיא מצליחה להיראות נינוחה בכל אחד מהסגנונות ומדלגת ביניהם בהזדמנויות שונות.

PicturesJENNIFER1610

PicturesJENNIFER16102

לאורך השנים נצפתה לא פעם גם בשמלות לבנות שהיינו מצפים לראות בעיקר בחתונות, אבל ג'ניפר, שטרם התחתנה, לא היססה ללבוש אותן למגוון אירועים ובצדק, כי התפיסה ששמלות ערב לבנות שמורות רק לכלות צריכה להשתנות.

Pictures1JENNIFER1610

השבוע הגדילה לעשות ובחרה בשמלת כלה אמיתית לבכורה של הסרט Faces Places. השמלה היפהפיה הוזמנה על ידה באופן אישי ממעצבת שמלות הכלה לורן וולס  שמתמחה בשמלות כלה רומנטיות בסגנון וינטג' עם פרשנות מודרנית.

אתרי האופנה והרכילות בעולם חגגו על הבחירה ותהו אם ג'ניפר הגיעה למעצבת בחיפוש אחר שמלת כלה אמיתית עבורה לאור השמועות (שלא אושרו), על כך שהתארסה לבן זוגה הבמאי דארן ארונובסקי. כאלה אנחנו, מקובעים, ועדיין לא לכולם קל להתמודד עם אישה שלובשת שמלה לבנה סתם כך להנאתה.

Premiere Of Cohen Media Group's "Faces Places" - Arrivals

את שמלת התחרה היפהפיה אבזרה בסנדלי רצועות עדינים, שרשראות כסף בסגנון עתיק ושיער גלי טבעי.

GettyImages-860364586

collection2-6-1507817673

זו הזדמנות להזכיר שלורנס היא לא הראשונה שפנתה למעצבת שמלות כלה שתעצב לה שמלה לאירוע שאינו חתונה. קדמה לה ביונסה שבטקס הגראמי של שנת 2016 לבשה שמלה בעיצובה של המעצבת הישראלית ענבל דרור שבהמשך עיצבה עבורה שמלות גם עבור מסע ההופעות שלה.

INBAKDROR1610

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק