"לא עשיתי פוטושופ"

ג'ניפר לופז עוררה סערה ברשת לאחר שהעלתה תמונה, בה היא מציגה היקף מותניים צר ובטן שטוחה. גולשים רבים האשימו אותה שהיא "לא אמיתית" אך ג'יי לו לא נשארה חייבת והגיבה

בגיל 47 ג'ניפר לופז לא מפסיקה להדהים את מעריציה עם גופה החטוב, שנראה כאילו לא השתנה בעשורים האחרונים. בדרך כלל לופז זוכה לים של מחמאות מעוקביה הנאמנים אבל תמונתה האחרונה עוררה סערה לא קטנה באינסטגרם. גולשים רבים טענו שהמותניים שלה עברו פוטושופ. אבל ג'יי לו, שבדרך כלל נמנעת מלהגיב, הבהירה שלא עשתה שום מניפולציה בסלפי השנוי במחלוקת.

היא החליטה להרגיע את הרוחות לאחר שחלק מהמגיבים סימנו את האזור בו לכאורה עשתה פוטושופ. לטענתה, מה שהם ראו זה רק "כתם על המראה" ואם מביטים היטב, רואים שזה אכן כך. הדיון, שנגרר שעות ארוכות, מזכיר את הוויכוחים שהתנהלו בפוסטים של קים קרדשיאן, בריטני ספירס וביונסה. גם במקרים שלהן היו לא מעט מעריצים שטענו שהתמונות שהן העלו עברו ריטוש ושהן "לא אותנטיות".

ג'יי לו

גולשים רבים לא אוהבים להסתכל על תמונות "מושלמות" של מפורסמים והם מחפשים רמזים לפוטושופ רק כדי לייצר אייטם חם. לא סתם סלבריטאיות רבות אימצו את המראה הטבעי ברשתות החברתיות. הן יודעות שאם יראו כמו אנשים רגילים (תחשבו גל גדות בלי איפור), הן יגרפו הרבה לייקים וכתבות מפרגנות על השיק הנונשלנטי שהפגינו. זה נחשב כצעד מוערך, המעיד על אדם שלא חושש להראות מי הוא באמת.

בכל הנוגע לג'יי לו, היא ידועה בעולם כמי שמתאמנת באופן קבוע ומקפידה על דיאטה בריאה, כך שאף אחד לא אמור להיות מופתע מהיקף המותניים שלה פה.

תגובת ג'יי לו