ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו נפרדו

לאחר שנתיים של נישואים השניים הודיעו בעצמם על ההחלטה המשותפת להיפרד כדי למנוע ספקולציות ואי דיוקים. במילים אחרות, בראד פיט, אתה יכול לחזר אחרי ג'ן

הבוקר נפלה פצצה בעולם הבידור והתבשרנו שאחד הזוגות החזקים בהוליווד, ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו, הודיעו על פרידה. השניים היו נשואים למשך שנתיים ובסך הכל בילו ביחד כ-7 שנים. מתברר שההחלטה להתגרש הגיעה כבר בסוף שנה שעברה ומאז כל אחד נצפה לבד בענייניו. אניסטון ות'רו לא פירטו את הסיבות לפרידה (הלו, בראד?) אבל תהיו בטוחים שתוך כמה שבועות נדע הכל לפרטי פרטים. בכל זאת, אניסטון היא אחת הכוכבות הגדולות בעולם.
אניסטון, 49 ות'רו, 46, הכירו על סט הצילומים של הסרט "Wanderlust", נישאו ב-2015 בטקס סודי בלוס אנג'לס ואחר כך הם ערכו חתונה גדולה בטירתם בבל אייר. בהצהרה שהשניים העניקו לתקשורת הם הבטיחו "להישאר חברים". מאחר ואין לזוג ילדים, הם לא יתקוטטו בבתי משפט על ענייני משמורות. השניים אף מבטיחים לשמור על כבוד הדדי והערכה זה כלפי זו ולפחות אפשר להגיד שהם חכמים שהקדימו תקופה למכה במקום לתת לצהובונים לבנות סיפור משלהם.
"בנסיבות אחרות היינו עושים זאת בפרטיות אבל לאור כך שתעשיית הרכילות לא יכולה להימנע ממצב בו היא לא תעלה ספקולציות ותמציא סיפורים, העדפנו לחשוף את האמת בעצמנו".

ג'ניפר אניסטון וג'סטין  Jason Merritt/Getty Images

אניסטון הייתה נשואה בעבר לשחקן בראד פיט והשניים התגרשו ב-2005. בתקשורת הצטיירה אניסטון כאישה "המסכנה" שנזנחה מאחור כאשר אנג'לינה ג'ולי פלשה לתוך חייו של פיט בצילומי הסרט "מיסטר ומיסס סמית'". הפרידה של פיט מאניסטון עוררה עניין עצום בכל העולם למשך שנים והבגידה בה לא הוסיפה לכוכב הנערץ נקודות זכות במיוחד. עם השנים התרגלנו לראות את משפחת פיט-ג'ולי הנרחבת (ילדים ביולוגיים ומאומצים כאחד) וכיום פיט גרוש מג'ולי לאחר שפרידתם הרעידה את ביצת הבידור בזמנו.
לא מופרך לומר שיש דיבורים חזקים על קאמבק בין פיט, שלא נראה עם אף אחת מאז הפרידה, לאניסטון. השניים התקרבו לאחר הגירושים שלו והפכו לחברים טובים. בעבר פיט חשף שהוא התחרט שנטש אותה בזמנו וכי היא הייתה "אהבתו הגדולה". זמנים יגידו.