גל גדות על שער מגזין "הוליווד ריפורטר"

וונדר וומן לא נחה לרגע והצטלמה לשער מגזין "הוליווד ריפורטר" לצד הסטייליסטית הצמודה שלה, אליזבת סטוארט אבל האם יש לה באמת סגנון אופנתי משובח?

הרבה נכתב ונאמר על גל גדות, הישראלית הכי מצליחה שלנו בהוליווד וכרגיל, העולם מוחא כפיים ובארץ אסור לומר מילה אחת רעה על הפרה הקדושה אבל מה לעשות שלפעמים המלכה עירומה או במקרה שלה, לא לבושה תמיד טוב. לאחרונה גדות הצטלמה לצד הסטייליסטית הצמודה שלה, אליזבת סטוארט, שאחראית לכל הלוקים שלה מאז שהפכה לנסיכת אולפני האחים וורנר אבל עם כל הכבוד להישגים שלה, סטייל אופנתי מדהים אינו אחד מהם. כשחושבים על סטייל עולה בראש ג'יין בירקין, בריג'יט בארדו, קייט מוס ובלייק לייבלי. לא גדות שהיא חמודה, מתוקה וטבעית להפליא וזה לא משהו לזלזל בו אבל אחרי שנפעמתי מאודרי הפבורן ב"ארוחת בוקר בטיפני'ס", שלבשה את עיצוביו של הובר דה ז'יבנשי ובחרה אאוטפיטים נפלאים גם בחייה האישיים ובטקסים, אני מתקשה לראות בגדות כוהנת סטייל גדולה שמצדיקה כתבת שער בעניין.
אמנם יש לגדות נתונים קלים לעבודה עבור כל סטייליסט, גובה מרשים ומבנה גוף חטוב שקשה להרוס אבל עדיין היא תיראה טוב יותר בגזרות מסוימות ולא בכל בגד. היו כמה אירועים בהם גדות הפגיזה הופעות ביזאריות, כמו השמלה הצהובה הגיאומטרית והצעקנית, החליפה הוורודה עם המחוך האדום שגרמו לה להיראות כמו ליצן אביבי או השמלה השחורה והקצת טראשית שלבשה באירוע רבלון כאשר שיערה הוחלק באופן מוגזם. לפחות חל שיפור כלשהו עם הזמן  ובטקס האוסקר היא כיכבה עם שתי שמלות נוצצות ויפות, אחת כסופה של ז'יבנשי והשנייה אדומה, של ג'ורג'יו ארמני מהאפטר פארטי של "ואניטי פייר". גם השמלה המיוחדת, שלבשה בפרמיירה של "ליגת הצדק", הייתה נוצצת והחמיאה לה מאוד.
גל גדות הוליווד ריפורטר צילום: אינסטגרם
סטוארט וגדות הופיעו על שער אחד מבין 4, בהם צולמו כוכבות לצד הסטייליסטיות שלהם במסגרת פרוייקט "25 הסטייליסטים המצליחים" בהוליווד. סטוארט, שמלבישה בין היתר את קייט בלנשט וג'סיקה צ'סטיין בחוכמה, אולי יודעת איך למצוא שמלות יפות עבור הלקוחה שלה אך לא כולן מתאימות לגדות וגם בחירת האקססוריז בעייתית לפעמים. בטקס האוסקר, למשל, השמלה שלבשה גדות הייתה נראית יפה בזכות עצמה והלוק נהרס הודות לשרשרת המגושמת של טיפני'ס שנראתה כאילו נלקחה מאיזה ראפר. למעשה, השרשרת החמיאה לה יותר כאשר הצטלמה איתה עם מגבת מעל ראשה. גם בטקס של "seeher", בו זכתה בפרס נכבד, בחרה גדות שמלה עם מחשוף עמוק מדי שהשטיח אותה לשווא ואף גרם לה להיראות עבה שלא כצורך.
גדות גם מחזיקה במעצב שיער ומאפרת שלא באמת יוצרים לה לוקים נועזים או מעניינים במיוחד על השטיח האדום. גדות נוהגת להיראות רגיל למדי בשיער אסוף משמים וחבל, כי עומדים לרשותה אנשי המקצוע הטובים בעולם. היא גם נמנעת מעגילי סטייטמנט ואיכשהו, למרות מעמדה, גדות נראית הרבה פעמים לא זוהרת כמו כוכבות הדור הנוכחי כגון קייט בלנשט, ג'ניפר לופז, נעמי ווטס, לילי קולינס, קירה נייטלי ועוד. לפעמים אני נשענת לאחור ונפעמת מהשיק שלה, כמו בשער האייקוני של "ואניטי פייר", אבל מניחה שהיו שם עוד קולות שהתערבו והשפיעו. עם הזמן סביר להניח שהיא תגבש קול אופנתי משלה ואולי לא. כך או כך, גדות תישאר אהודה באותה מידה והיא לובשת את החיוך המושלם בעולם וכנראה שבימינו זה מספיק.
גל גדות ואליזבת סטוארט אינסטגרם

חליפה מוצלחת ובחירת צבעים נהדרת. אפילו השיער מושלם פה

גל גדות באדום צילום אינסטגרם

גדות בשמלה אדומה ונהדרת אבל השיער יכול היה להשתדרג

גדות בשמלה כסופה אינסטגרם

 מחשוף טיפה מוגזם ושמלה שמרחיבה את הגוף. האיפור לא להיט וגם השיער פחות מחמיא

גל גדות אוסקר צילום אינסטגרם

 שמלה מהממת של ז'יבנשי. השיער פחות מלהיב והשרשרת הרסה

גל גדות צילום אינסטגרם

הופעה מושלמת מכל בחינה. כאן השיער והאיפור השלימו את השמלה המיוחדת

גל גדות בצהוב אינסטגרם

 שמלה לא מרהיבה וצעקנית קצת. גם הגזרה לא מרשימה

גל גדות בשחור צילום אינסטגרם

עוד לוק מוצלח. האיפור והשיער נפלאים והשמלה של טום פורד מחמיאה

גל גדות בשמלה שחורה אינסטגרם

שמלה קצת טראשית ושיער חלק מדי