גל גדות בשמלה שחורה ואדג'ית

וונדר וומן הישראלית הוזמנה לאירוע היוקרתי בניו יורק ובילתה לצד מפורסמים כגון רוברט דה נירו וג'ניפר לופז. וסיפרה עד כמה היא מתרגשת מהאתגר הבא שלה – הנחיית פרק של "סטרדיי נייט לייב"

בתקופה האחרונה בילתה גל גדות לא מעט בישראל, לצד חברותיה הכוללות את יעל גולדמן, מיה דגן ורותם סלע ונראתה הכי פשוטה שיש. אבל במקביל לשגרה הרגועה, היא מנהלת אורח חיים של כוכבת איי ליסט, שמתחככת עם כוכבי ענק ומככבת בתוכניות האירוח הפופולאריות בעולם. לאחר ביקור המולדת בישראל היא חזרה לאל.איי והגיעה לוועידה יוקרתית של מרכז קהילתי יהודי בניו יורק, שם פגשה את השמות החמים בתעשיית הבידור בארצות הברית כגון רוברט דה נירו, ג'ניפר לופז ומישל פייפר.

במהלך הוועידה סיפרה וונדר וומן הישראלית על ההישג הנוסף שקטפה, הנחיית פרק של "סאטרדי נייט לייב" ("אני כל כך מתרגשת לעשות את זה, זה הולך להיות משוגע", "אני מפחדת לדבר כמו טיפשה"). גדות אמנם רגילה לככב מול מיליוני בני אדם – אבל על המסך הגדול לאחר עריכה. אין לה עדיין ניסיון של מנחה מהשורה הראשונה, תפקיד המצריך חוש תזמון ואלתור ("אילתרתי בעבר, אבל אף פעם לא בלייב").

כהרגלה, היא יצאה צנועה, אותנטית ובעיקר, כבן אדם שמתרגש כמו כולנו לפני אירועים גדולים, "אני חושבת על המונולוג שיש לי ואני נלחצת, אבל אני גם מתרגשת".

גל גדות בשחור

גדות הגיעה לאירוע בשמלה שחורה וגיאומטרית ושמרה על מראה טבעי ונטול מאמץ. בדרך כלל היא מקפידה על שיער אסוף (ופחות מחמיא) אבל הפעם בחרה להופיע בפזור גלי וטבעי (אהבנו, תישארי ככה). גדות גם הפגינה גזרה דקיקה יחסית וכנראה שרק לקראת "וונדר וומן 2" היא תשמין בחזרה ותציג גוף שרירי יותר, כיאה לאמזונה קשוחה. בינתיים תנו לה לנוח קצת.

גל גדות בשחור

Gal Gadot And Meher Tatna In Conversation With Carla Sosenko