גל גדות בשיא הקלאסה

הכוכבת הכי מבוקשת בהוליווד לא מפסיקה להפגיז שמלות מעוצבות לשלל האירועים היוקרתיים אליהם היא מוזמנת והפעם וונדר וומן בחרה שמלה שחורה מהפנטת של ארמני

בקצב הזה גל גדות תסבול מחשיפת יתר ותתחיל להימאס עלינו אבל קשה לא לעקוב אחרי מבחר הלוקים האלגנטיים שלה מעבר לים והפעם נראה כי וונדר וומן שיחקה אותה בגדול. בניגוד לכל הפעמים שגדות התנסתה בגזרות מוזרות וצבעים צעקניים, לכבוד האירוע היוקרתי של טקס פרסי גילדת המפיקים, שהתקיים בלוס אנג'לס, בחרה הכוכבת שמלה שחורה ונהדרת של ארמני בצבע שחור ונראתה שיא הקלאסה.
אין זה מובן מאליו שגדות נראתה מושלם מכף רגל ועד ראש. ברוב הפעמים השחקנית היפה מפספסת במשהו, או שהשיער שלה סתמי או שהגזרה שבחרה לא מחמיאה לגוף. לקח לה זמן למצוא את הסטייל שלה וגם עכשיו הוא לא עקבי. מה שבטוח, ארמני עשה לה חסד. גזרת השמלה שלה הייתה מהממת, החמיאה לחזה שלה ולא השטיחה אותו (כפי שעשתה השמלה הכחולה בגזרה היוונית).
בנוסף לכך, האיפור של גדות היה גלאמי כמצופה מכוכבת הוליוודית. האודם האדום היה מושלם ומחמיא ושיערה הפזור היה בסדר למרות שיותר יפה לה תסרוקת טבעית יותר, עם גלים ופחות לוק כה מוקפד וישר מדי. לצדה צעד ירון ורסנו, הבעל הכי תומך בסביבה, שהיה נראה אלגנטי בשחור הרגיל שלו. ביחד הם בהחלט עשו כניסה נחקקת במיוחד. עושה רושם ש-2018 תהיה שנה טובה לגדות, שכבר קטפה כמה פרסים והישגים (אבל לא גראמי או אוסקר).

גל גדות בפרופיל  Frazer Harrison/Getty Images

גל גדות בשמלה שחורה Photo by Frazer Harrison/Getty Images

גל גדות ובעלה צילום: Frazer Harrison/Getty Images