גלית גוטמן: "ניצלתי בזכות גילוי מוקדם"

מגישת הטלוויזיה והדוגמנית גלית גוטמן חשפה באינסטגרם איך חייה ניצלו לפני כשנתיים הודות לבדיקה מוקדמת. "אל תחכי למחר, קיבעי פגישה אצל רופא הנשים שלך"

אם הייתן צריכות עוד סיבה לקבוע תור לרופא/ת הנשים שלך עוד היום, גלית גוטמן מזכירה לכן שאין כמו זמן ההווה בשביל זה. לא צריך לגלות לכן כמה נשים חולות בסרטן צוואר הרחם מדי שנה (יותר מדי!) וכמה סיפורים עצובים אנחנו שומעים על אלו שנלחמו במחלה הארורה אך לא שרדו. לא כולן אובחנו בשלב מוקדם ולפיכך, לא יכלו לטפל במחלה במהירות וביעילות. אין זה סוד: גילוי מוקדם יכול להציל אתכן.

מגישת הטלוויזיה והדוגמנית הוותיקה, גלית גוטמן,העלתה פוסט מפתיע לאינסטגרם שלה ובו חשפה כי נבדקה לפני שנתיים ושחייה ניצלו לאחר הגילוי המוקדם. גוטמן קראה לכל הנשים באשר הן ללכת להיבדק עכשיו ולא לחכות למחר. ברור שלא גוטמן או כל אחת אחרת צריכה להיות הסיבה שתיקחו את חייכן ברצינות ואת גורלכן בידיים אבל כידוע, למפורסמות יש אימפקט עצום על התנהגותנו והן מעוררות מודעות רבה. סרטן כידוע לא עושה סלקציה ואין לו העדפה ובעיקר, לא ניתן לחשוב ש"לי זה לא יקרה".

הפוסט הנוכחי שהעלתה גוטמן עשה שירות נפלא לנשים וכצפוי, גרפה המון דברי עידוד ואהדה מעוקביה הרבים. "חשוב, תודה!", "כל הכבוד לך על החשיפה", היו רק חלק מהתגובות שהשאירו לה נשים רבות. אבל צאו מהאינסטגרם דקה וקדימה, תקבעו תור היום!

גלית גוטמן אינסטגרם שלה