גיל ריבה: "אני מתמודד עם הפרעת אכילה"

איש התקשורת חשף את מאבקו עם המשקל והעלה תמונה, בה העלה 17 קילו בחגים. "הפרעת האכילה בעיני היא המגיפה השולטת בחברה המערבית"

איש התקשורת גיל ריבה חשף ב-103FM, בשיחה עם ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה על מאבקו עם הפרעת אכילה. "אני יוצא למסע ארוך בניסיון ללמד את עצמי להתמודד עם הדבר הנוראי הזה שנקרא אוכל". בכתבה, שפורסמה ב"מעריב", התייחסו לפוסט שהעלה ריבה לחשבון האינסטגרם שלו ובו כתב על הקשיים שעובר בעקבות העובדה שהעלה 17 קילו למשקלו. במסגרת הראיון הרחיב ריבה על התמודדותו ארוכת השנים עם המאבק להיות רזה.

"למדתי שהרשת החברתית היא כלי שמקל עליך להוציא דברים ששוכבים אצלך עמוק. אני לא מרבה להעלות סטורי וכאלה, אבל העליתי דווקא את הפוסט הזה כי אני מתמודד עם הפרעות אכילה כבר הרבה שנים. הפרעת האכילה בעיני היא המגיפה השולטת בחברה המערבית, כולם מתעסקים ומקדשים אוכל וגם אותי זה מאד מעסיק. המסר בדבריי הוא שאני יוצא למסע מאד ארוך בניסיון ללמד את עצמי להתמודד עם הדבר הנוראי הזה שנקרא אוכל, שממש מנהל אותי כיום".

גיל ריבה

 

ריבה אף התייחס לתגובות שקיבל על משקלו לאורך השנים:

"בתור מי שבנה קריירה מלהגיד לאנשים את מה שהם לא רוצים לשמוע אני מתקשה להגיב על השאלה הזו אך בגלל שאני מפורסם ואנשים חושבים שהם מכירים אותי הם מרשים לעצמם לומר לי שהשמנתי, ואומרים 'יאו איך יפה לך מלא' אתה לא רוצה להיות מלא, אתה לא חושב שאתה מלא עדיין למרות שהעלת 17 קילו ואתה בטח לא רוצה שמישהו ישים לב לזה. אתה יודע אני הולך עם חלוק, אני עכשיו הולך עם מעיל דובון ברעננה. זה באמת לא כיף"

גוף ונפש
כתבות, חדשות ודעות על הקשר שבין הגוף לנפש, איך לשמור על הבריאות, הכושר והאושר האישי