ג'יי לו קיבלה מדרייק שרשרת בשווי 100 אלף דולר

יהלומים הם בהחלט חבריה הטובים ביותר של האשה, רק תשאלו את הדיווה שקיבלה מתנה מושלמת מאהובה דרייק. אם להאמין לפרסומים, ג'ניפר לופז קיבלה מהראפר שרשרת בשווי 100 אלף דולר. לא רע בשביל התחלה

לג'ניפר לופז יש הכל בחיים, תהילה, יופי, הצלחה, כסף, אהבה ואפילו סטוקר אובססיבי, כיאה למעמדה. בימים האחרונים הרשת מתלהבת מהרומן שלה עם הראפר דרייק – שלא ממש אושר על ידי אף אחד מהצדדים – חוץ מלקבל ביטוי בתמונה רומנטית מלהיבה שעלתה לחשבונות אינסטגרם של שניהם. ואם כל זה לא מספיק לג'יי לו מהבלוק אז יש לה גם מתנה "צנועה" בשווי 100 אלף דולר.

אם להאמין לפרסומים מעבר לים, הכוכבת קיבלה מאהובה שרשרת יהלומים דקיקה וענוגה במיוחד והיא אפילו הצטלמה איתה. את התמונה העלתה לאינסטגרם ולא עשתה עניין מהמתנה הייחודית שענדה על צווארה. מי שדיווח שזו מתנה מבן זוגה בן ה-30, הוא מגזין "פיפל" שיודעת עד כמה הדיווה אוהבת יהלומים, כמו רוב בנות תמותה וחקרה את מקור המתנה.

ג'ניפר לופז שרשרת

אז מה יש בשרשרת הזו? אה, רק 15 קראט פלטינום,יעני, בקטנה. כן, הסילבסטר עבר לא רע, אם להסתמך על היופי הזה שנחת אצלה. השרשרת, מבית היוקרה טיפאני, פשוט הרסה אותי ואני בטוחה שגם אודרי הפבורן הייתה בוהה בה שעות נוספות, אילו חלפה על פניה בסרט "ארוחת בוקר בטיפאני". אני בינתיים בוהה בה כאן ואין מה לומר, יהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האשה, רק שהם לא מבקרים אותי מספיק, לצערי.

דרייק וג'י לו:

ג'ניפר לופז ודרייק

 השרשרת:

שרשרת יהלומים ג'יי לו