בר רפאלי כובשת את שער "קוסמופוליטן" ספרד

הדוגמנית המצליחה מככבת על השער הנכסף כשהיא בחוף עם ביקיני וסוודר ומצהירה: "אני לא הכי רזה שיש אבל אני לא אעשה דיאטה"

הדוגמנית בר רפאלי שוב מככבת על שער מגזין בינלאומי והפעם על "קוסמופוליטן" ספרד, עליו היא מצולמת בביקיני וסוודר בחוף הים. אין הרבה חדש תחת השמש ורפאלי עושה את מה שהיא עושה הכי טוב: נראית כמו נערת חוף חייכנית מקליפורניה אבל מה שהסעיר לא מעט גולשות בארץ היה הציטוט מתוך הראיון שהעניקה למגזין "אני לא הכי רזה אבל אני לא אעשה דיאטה", שגרר תגובות בנוסח "למה שהיא תעשה דיאטה כשהיא נראית ככה?", "אם היה לי גוף כמו שלה גם אני לא הייתי עושה דיאטה".

רפאלי אינה שדופה כמו דוגמניות אחרות והיא מעולם לא התיימרה להיות. סוד הקסם שלה טמון במודל הגוף השרירי, הבריא והחטוב שלה, בכך שהיא משדרת את החיים הטובים והלא סגפניים ונראית כמו ברבי סקסית ולא מקל הליכה. עם השנים רפאלי התייחסה פה ושם לנושא המשקל שלה, ולכך שהיא עושה הרבה ספורט כדי להיראות חטובה, דבר שהצהירה בעבר ש"לא בא לה בקלות". בזמנו רפאלי גם עוררה סערה ברשת בקרב אימהות רבות, לאחר שהצהירה בראיון במגזין נשים ש"הכל נושר אם את לא אוכלת כמו חזירה".

בר רפאלי על שער מגזין

העניין הוא שמשקלה של רפאלי מטעה מאחר ובימינו, עם כל הפוטושופ, אי אפשר לדעת כבר איך היא באמת נראית. הפוטושופ המוגזם גרם לאנשים לאורך השנים להאמין שרפאלי רזה וצעירה יותר ממה שהיא בפועל. אם כבר להתעצבן על משהו, עדיף על כל המניפולציות הוויזואליות של עורכי מגזינים ולא על רפאלי מאחר ורזון הוא עניין יחסי.

ניכר כי רפאלי חזרה לעניינים ובמקביל לשער הספרדי היא נבחרה כמלכת השיק (בדירוג שיק ושוק) ב"פנאי פלוס".

בר רפאלי אינסטגרם

לא כל כך ברור למה דווקא רפאלי במקום הראשון מאחר והיא לא הובילה טרנדים יוצאי דופן או הציגה לוקים ממש יפים ונחקקים לעומת מתלבשות טובות ממנה (אניה בוקשטיין, למשל) אבל לפחות אפשר לומר שהיא השתפרה בסטיילינג שלה מבשנים קודמות (בעזרת אנשי מקצוע, כמו הסטייליסט האישי סיימון אלמלם). מה שבטוח, רפאלי נראית כהרגלה מדהים בבגדי ים ובגדי גוף, לא דבר מובן מאליו לאחר שתי לידות.

בר רפאלי אינסטגרם