בר רפאלי איבדה את זה

לאורך כל מערכת היחסים התנודתית שלנו שמרתי לה אמונים. היא דיברה שטויות, עשתה פדיחות, יצאה בלטה ואני הקפדתי לעשות לה רני רהב, תמיד ובכל מצב. כזה אני – מכיל וסולח

בר רפאלי סוגרת 30. צילום: Clemens Bilan/Getty Images)

מילא שהיא התחתנה עם מישהו-שהוא-לא-אני, וגם עשתה אתו ילד (שהוא לא שלי), אבל על העובדה שהיא הפכה לדודה-של-עצמה, על זה אני לא סולח. משהו לא טוב קרה לבר רפאלי בפאזה החדשה שלה כאמא-של-ליב. היא לא פחות יפה ואפילו לא טיפה פחות בלונדינית, אבל היא נהייתה משעממת. לא סתם, היא הפיהוק שמפהק הפיהוק.

לאורך כל מערכת היחסים התנודתית שלנו שמרתי לה אמונים. היא דיברה שטויות, עשתה פדיחות, יצאה בלטה ואני הקפדתי לעשות לה רני רהב, תמיד ובכל מצב. כזה אני – מכיל וסולח. החל מהזוגיות שהייתה-או-לא-הייתה עם האיש שהתבגר בלי חן (כן, אני מדבר עליך, ליאונרדו די קפריו), ועד שמלת רצועות המסקינטייפ מגמר ה-אקס-פקטור.

בר רפאלי. צילום: Gettyimages

הסידור בינינו עבד נפלא – אני חושב שהיא היפה-בתבל והיא לא יודעת איך קוראים לי. תודו – יש נישואים עתירי שנים וצאצאים משותפים שנשענים על פחות מזה. ואז היא ילדה, צמצמה את הופעותיה הפומביות, ויתרה על פינת ה- "אבוי, הדברים האיומים שיוצאים לי מהפה" והחלה להעלות לאינסטוש צילומים משמימים. פלא שגל גדות עקפה אותה בלייקים?!!

בר רפאלי ממצבת את עצמה, כבר שנים, על התפר הזה שבין המאמי הלאומית לבין מושא השנאה האולטימטיבי –  “היא לא עשתה צבא, אבל היא עשתה את ההוא מטיטאניק, היא לא נחמדה לפפראצי, אבל היא נחמדה לציון ברוך". אוהבים לשנוא ושונאים לאהוב. לא משעמם איתה. עד כה כבר אמרתי לא פעם שבר רפאלי היא הגרסה הישראלית של מוסד המלוכה הבריטי – מיותר, נפוח, בזבזני, אבל כזה שציבור לא מוכן לוותר עליו. אז עכשיו המוסד הזה נסגר ובמקומו בונים בית דיור מוגן. המקום שהבאזזז הולך אליו כדי למות.

בר רפאלי. צילום: רויטרס

אולי עוד יעניין אתכן:

בר רפאלי העלתה תמונה שהרגיזה גולשים

בר רפאלי חושפת הפעם בטן על אמת

סוד ההצלחה של בר רפאלי

עם כל הכבוד לבריכת הגנטיקה המפוארת שהתעשרה ביורשת עצר חדשה, מאמא-בר אפילו לא משכשכת רגליים במצעד המילפיות הרשמי. לא יודע איך ולמה אבל הסקס-אפיל המנומש שלה לא השכיל לעשות את הקפיצה המתבקשת לליגת האמהות המגניבות. עולם, עצור מלכת  – בר רפאלי איבדה את זה.

בר רפאלי עם פופיק

אני מדפדף על דפי האינסטגרם שלה ומשהו בתוכי מתקמט ונכלם. "אומרים שהיה פה שמח לפני שנבלת ככה" אני מתייבב עם עצמי, "הפכת לאשת פרוורים אפרורית". יש ימים שאפילו קרן פלס נראית לי מצודדת יותר! איפה הימים שהיא הייתה מציתה את הפיד במעיל עור שהוציא מכל הטבעונים את שיני הטורף שלהם?

לאן נעלמו המלחמות המופלאות מול הפפראצי וחוקרי מס ההכנסה, והפטריוטים-מטעם-עצמם שרצו לראות אותה בחאקי במקום בביקיני? (ואיפה לעזאזל נעלמו כל התמונות בביקיני??!).

בר רפאלי משמימה באינסטה

לזכותה ייאמר שהיא לפחות לא ממנפת את הצאצאית החדשה לגריפת לייקים. בניגוד לטרנד ה-"אמהות מצטלמות עם ילדיהן" (נטלי דדון, העם דורש די!), היא מקפידה להשאיר את ליב עזרא הקטנה הרחק ממקל הסלפי. (מצד שני, אולי היא טרם קיבלה הצעה כספית הולמת). אז – על הטרנד המאוס הזה היא מדלגת בחן רב, אבל לא על הטרנד על שם רותם סלע, או כפי שהוא מכונה באינסטגרמית – "תראו כמה מהר חזרתי למידותי שלפני הלידה".

עורו נשים שכשלו לחזור ולהשתחל לג'ינס מידה 0 שלכן ולכו להתחבא מתחת לאיזה סלע. נקרא לכן כשנחליט שאתן רשאיות לצאת לציבור. בינתיים, כל מנשנשות החסה וגורסות קוביות הקרח יכולות לנשום לרווחה – בר רפאלי החזירה את הפירסינג לפופיק והוא מעולם לא נראה כחוש ורעב יותר. הידד לפופיק המלכותי וכמה עצוב שזו התמונה הכי מעניינת באלבום של בר.

** הכותב הוא ארז עמירן, חובב בר רפאלי במקור שמרגיש שהיחסים עלו על שרטון