הצצה לבית בשווי 30 מיליון דולר בו בילתה בריטני ספירס

כוכבת הפופ ואהובה בילו בבית מדהים במליבו אותו בחרה ב-Airbnb וכנראה שהיה להם ממש כיף אם להסתמך על התמונות של המקום. קבלו הצצה לחלום שלכן. לראות, לקנא ולפנטז

אמנם  ולנטיין דיי מאחורינו אבל תמיד אקטואלי ומחמם לב לראות בתים הורסים של אחרים. אוקי, חמחם לב זה לא אבל אנחנו מצליחים לפרגן לברי המזל והפעם קבלו הצצה למבנה המושלם, השוכן במליבו, בו בילתה הכוכבת בריטני ספירס עם בן זוגה, סם אסגרי. כן, הייתי מוכנה לבלות כאן עד שארית ימי חיי אבל אסתפק גם בסופ"ש אחד נחמד. על מי אני עובדת. אני מוכנה להיות פה גם בשביל רבע שעה.

את הבית מצאה ספירס ב-Airbnb וכמו שאתם רואים, היא יודעת לפנק את עצמה ביג טיים. רק תקלטו את הנוף. הבית ההורס לא היה זול ואם נדייק – הוא שווה כ-30 מיליון דולר. דמי כיס. בבית החלומות היא בילתה עם שני בניה ובן זוגה. מקורות דיווחו שהכוכבת בילתה כאן בחינם אבל לפחות היא העלתה לאינסטגרם תמונות ונתנה לחברה קרדיט ראוי ושווה לא פחות מכסף.

כן, אם היינו צריכים עוד הוכחה שהחיים של העשירים באמת מענגים אז הוא כאן, בתמונות מהאתר. אני נזכרת גם בבית החוף המושלם של סינדי קרופוד, שהייתי שמחה להגיע אליו עם המזוודה שלי. עד אז, אתמוגג מול הפריימים כאן ואעבוד על יכולות הדימיון המופלג. זה מה שיפה ברשת. אפשר להגיע לכל מקום, ללא הגבלה.

"No photo can capture the beauty of a family weekend getaway in Mali. Thanks @airbnb for the gift of this lovely home"

בריטני ספירס במליבו

 

 

בריטני ספירס בית במליבו

 

בריטני ספירס סלון מליבו

 

בריטני ספירס מליבו בריכה

 

בריטני ספירס סלון

 

בריטני ספירס לובי

 

בריטני ספירס חוף

 

בריטני ספירס בחדר

 

תמונות: Airbnb