בראד פיט ושרליז ת'רון ביחד?

דיווחים מעבר לים: השחקנים הלוהטים מנהלים זוגיות אינטימית מתחת לרדאר אבל אנחנו סקפטיים מאז שפורסם שפיט עם נרי אוקסמן הישראלית. בקיצור, נמתין לתמונות שלהם ביחד

האם בראד פיט נמצא בזוגיות רצינית? אם להאמין לדיווחים הרותחים מעבר לים, כוכב הקולנוע הלוהט, שהתגרש לפני כשנתיים מאנג'לינה ג'ולי, מנהל זוגיות דיסקרטית (אוקי, פחות דיסקרטית) עם השחקנית שרליז ת'רון. לפי אתרי הרכילות המובילים בעולם, פיט, 55 יוצא עם ת'רון, 43, זוכת פרס האוסקר וכפי שאתם מבינים, הסיפור לא מתנהל בשקט תחת לרדאר. תמונות זוגיות של השניים מתגפפים אין לנו אבל הי, יש למה לצפות. איך השניים הכירו? כנראה שיש מקום שמור בגן עדן לכוכב הקולנוע שון פן, האקס של ת'רון, המיודד גם עם פיט. לכאורה פן הוא זה ששידך בדצמבר האחרון בין השחקנים הלוהטים והשאר היסטוריה או שנאמר, היסטריה.

אם תהיתם על מה יש להם לדבר, אז יש סיכוי טוב שהנושא האהוב עליהם הוא ילדים מאומצים. לפיט, יש שישה ילדים (3 מאומצים) ולת'רון יש שני ילדים אותם אימצה. כמו ג'ולי, גם ת'רון נחשבת כאישיות נערצת עם תחומי עניין שחורגים מתמונות סלפיז ויוגה. ת'רון היא הומינטרית שמקדמת אג'נדות חשובות וגם לא תמצאו אותה מבזבזת את זמנה בתפקידים שאינם מאתגרים במיוחד. עד עכשיו קשה לשכוח את התפקיד המדהים שלה ב"מונסטר", שזיכה אותה בפסלון המוזהב.

בראד פיט צילום:  Rich Fury/Getty Images

מקורות מדווחים כי האהבה ביניהם פורחת. "הם פשוט נראו צמודים אחת לשנייה ולא הצליחו להוריד את הידיים זה מזו בפינת הבר", סיפר עד ראייה. "שרליז שתתה אלכוהול ובראד נשאר עם מים בלבד, אבל נראה שיכור מאהבה". מקור אחר סיפר ש"בראד נראה ממש מרוצה, במקום טוב בחיים שלו. שרליז עדיין לא פגשה את הילדים שלו, למרות שהם לא מפסיקים להתראות כבר כחודש".

שרליז ת'רון Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic

אנחנו סקפטיים לגבי סיפור האהבה בין פיט לת'רון וכמו שאזעקת פרופ' נרי אוקסמן  הקפיצה אותנו ובסוף לא התברר כזוגיות רצינית, עד שלא נראה את שני אלה מחובקים על השטיח האדום או באיזה חוף נידח לא נאמין עד הסוף. אם הדיווח יתברר כנכון, אנג'לינה ג'ולי תהיה ככל הנראה קצת מבואסת כי ת'רון לא נופלת ממנה בשום פרמטר (ויש רבים שאוהבים אותה יותר). היא אישה מהממת, מצליחה ואהובה ולא יהיה קל לקרוא כל יום על הפאוור קאפל החדש של הוליווד.