בעקבות קייט – מעילים בשלל צבעים

המעילים הצבעוניים של קייט מידלטון הפכו לאחד מסימני ההיכר הבולטים שלה. רק השבוע החליפה שלושה – כחול, ורוד פוקסיה וכתום. מה הבחירה שלכן?

הרבה לפני שנכנסה לחיינו הדוכסית קייט מידלטון שהפכה במהרה לאייקון אופנה, היתה שם המלכה אליזבת שהפכה את הממלכה הבריטית לצבעונית במיוחד באמצעות מאות חליפות, מעילים וכובעים שלבשה וחבשה במהלך השנים, רובם בגוונים לא שגרתיים.

המלכה אליזבת. צילומים: Toby Melville - WPA Pool Getty Images, Dominic Lipinski - WPA Pool Getty Images,  Chris Jackson Getty Imagesהמלכה אליזבת – מלכת הצבעים. צילומים: Toby Melville – WPA Pool Getty Images, Dominic Lipinski – WPA Pool Getty Images,  Chris Jackson Getty Images

קייט המשיכה את המסורת של המלכה, וצבעים חיים ומגוונים הם חלק בלתי נפרד מהמלתחה שלה. היא כמובן מצליחה לעשות את זה בדרכה המיוחדת ולהיראות אצילית ואלגנטית גם כשהיא לובשת מעיל ורוד ארוך שזוהר למרחקים.

אחרי שבחגיגות הכריסמס ראינו את קייט במעיל משובץ וצבעוני שבלט למרחקים (במיוחד לצד המעיל הבהיר שלבשה באותו היום גיסתה לעתיד מייגן מרקל), בימים האחרונים היא בחרה ב-3 מעילים שונים – האחד בורוד פוקסיה, השני אדום-כתום והשלישי, מאופק יחסית, בכחול נייבי.

הסוד הוא בפרטים הקטנים

המעיל הכתום עם הוולנים העדינים שמעטרים את הצווארון, השרוולים והכיסים שזכו להתייחסות מיוחדת באתרי האופנה המובילים כפרט הקטן שעושה הבדל גדול, הוא של המותג הבריטי BODEN ומחירו (בהזמנה לישראל מהאתר) – 979 שקל.

חדי העין לא יכלו להתעלם מהעובדה שקייט הסירה את טבעת האירוסין היפה שלה מידה ביום בו לבשה את המעיל. למרות הספקולציות שהבריטים כל כך אוהבים להתעסק בהן (בעיות בממלכה? התנפחה מההריון?), הסיבה הרשמית להיעדרותה של הטבעת שהיא אף פעם לא מורידה, היא שקייט הגיעה לביקור בבית חולים לילדים בלונדון ועל פי מדיניות בית החולים יש להסיר את כל התכשיטים מהידיים ולחטא אותן היטב לפני הכניסה לחדרי האשפוז והטיפול.

Photo by Frank Augstein-WPA Pool Getty Images קייט מידלטון במעיל כתום

סימן למין העובר?

המעיל הורוד שלבשה יום קודם הוא מבית מותג העל הבריטי מולברי. אתרי האופנה מיהרו להזכיר שהדוכסית כבר לבשה אותו (פעמיים!) כשהיתה בהריון עם הנסיכה שרלוט.

בהמשך לרשימת הספקולציות שמככבות באתרים הבריטים, הפעם נשאלה שם השאלה האם המעיל הורוד מסמן את מינו של העובר שבבטנה? את זה אנחנו נדע כנראה רק אחרי הלידה.

קייט מידלטון במעיל ורוד (Photo by Eamonn M. McCormack Getty Images)

במקום שחור

ובשבוע שעבר בחרה קייט באופציה רגועה יותר ש"עוקפת" את הבחירה הטבעית במעיל אפור או שחור. מעיל הנייבי עם הכפתורים הגדולים הוא של המותג הבריטי HOBBS וכפי שניתן היה לצפות הוא כבר אזל מהמלאי באתר.

קייט מידלטון במעיל נייבי Photo by Eddie Mulholland - WPA Pool Getty Images

ומה אצלנו?

בחורף הישראלי אנחנו לא זוכות להרבה ימים בהן אנחנו יכולות ללבוש מעיל צמר גדול ומחמם ולכן רובנו נעדיף לקנות מעיל אחד בצבע ניטרלי שיתאים לכל מערכות הלבוש. ובכל זאת, קייט עשתה לנו חשק לגוון ויצאנו לבדוק אילו מעילים צבעוניים ניתן למצוא בחנויות. המבחר לא גדול, אבל מצאנו דוגמאות לא רעות.

LAUREL למילוס מעיל צמר ארוך צהוב 1900שח במקום  3800שח צילום יחצ חול

COS  מעיל צמר צילום יחצ

MANGO 21050839_מחיר 499.90שח צילום יחצ חול

razili  צילום - דנה קרן

הגרה חורף 2018 מעיל אלברטיני צלם גיא זלצר מחיר 219 ש'

ברשקה מעיל 249 שח צילום יחצ חול

NATIVE YOUTH לסטורי צילום דנה קרן

H&M- מחיר 499שח צילום הנס מוריץ (2)

לואיסה ספניולה למימוזה צילום יחצ חול  (18) מעיל 3990 שח רק  1995 שח

H&O- מעיל 129.90 שח  גרביון 9.90 שח צילום עידו לביא

קום איל פו 1790 שח

קסטרו מחיר מעיל 199שח צילום טל קרת

x008260013 MANGO בלעדי לאתר TERMINAL X מחיר 279שח במקום 559 שח צילום זוהר שיטרית

ICE CUBE coat 350 Ils photo Liran Mimon (1)

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק